Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Har da ca 33% crit , med 200 og nesten 400 agi merker jeg forskjell på mobs med høyere level.

 

Logget inn og tok en Printscreen nå i SW

Ble lvl 52 og fikk på 2 nye items uten agi kun med ench +7 så agi gikk litt ned, men fortsatt brukbar. Får den opp igjen på mine nye items om 1 lvl.

 

agi4yf.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er bilde, poster jeg dem for å skryte? neppe, poster for å bevise mot alle de frekke her som trur at man ikke kan skaffe noen ting i wow pga DE sliter med salget av sine tjenester for å tjene gull.

plate1xg.jpg

 

 

 

Q: Will I get banned from WoW by Blizzard if I use WoWReader? Isn't it considered third party software?

 

A: WoWReader isn't third party software, it is considered a LUA UI addon.

Han ble bannet pga denne, husker ikke hvordan det gikk, det sto her inne.

 

Jeg har kanskje morsomme poster å lese, men kan noen andre her vise frem det samme uten å ha en lvl 60, neppe men siden dere ser at det er sant hvorfor betvile postene BARE pga deres 60 ikke har det samme.

Det finnes mange måter å spille på og jeg har lagt meg på 5% lvl og 95% trading.

Desuten såsynnes jeg å ha sett poster her inne med en link eller bilde av en item dere fikk på siste raid. Og alle mine bilder har en fremproviserende komentar som ( 3 ores på lvl 47 ye, right :roll: )

Endret av War
Lenke til kommentar

Vel, blir noe annet å briefe over tier2 chest som man nylig fikk, enn noe man har betalt gull for da.

Hvemsomhelst kan skaffe seg 3 DI helms på level 50, men er ikke alle gitt å kunne ta Nefarian for eksempel.

 

Er vel heller ingen beviser for at denne personen du snakker om ble bannet på grunn av wowreader, er vel bare antakelser fra personen selv.

Lenke til kommentar
Vel, blir noe annet å briefe over tier2 chest som man nylig fikk, enn noe man har betalt gull for da.

Hvemsomhelst kan skaffe seg 3 DI helms på level 50, men er ikke alle gitt å kunne ta Nefarian for eksempel.

 

Er vel heller ingen beviser for at denne personen du snakker om ble bannet på grunn av wowreader, er vel bare antakelser fra personen selv.

6015528[/snapback]

 

 

Jeg fikk T1 på krigeren kan jeg poste det?

Guildet tar Nefarian, forhåpentlig vis når jeg blir med også.

Ja stemmer, det er kun antagelser fra hans side,men han sa han ikke brukte andre addons og gjorde han det er det jo derfor og da kunne han ha spart seg posten.

 

Men som skrevet så har jeg bare skrevet her inne at jeg hadde 400 agi og noe elementium ores + sulf, og bildene som dere kaller skrytebilder er egentlig bare fremprovoserte bevis.

Lenke til kommentar
som vanlig underholdene å lese postene til war :p

6009309[/snapback]

 

 

Ikke mob, du er vel bare misunnelig. :yes:

 

 

6012723[/snapback]

 

du vet de fleste warriors får dark iron gear gratis av guilden som en nødvendighet, right?

 

du har på din side brukt tusenvis av gull på cores til Dark iron gear som tjener ved noen få bosser i spillet, som du igjen har finansiert ved å bedrive AH virksomhet døgnet rundt.

 

Ingen skal fortelle deg hvordan du skal spille, men jeg tviler på at folk misunner deg akkurat den typen spilling.

 

 

det var vel alt....

Lenke til kommentar
Har da ca 33% crit , med 200 og nesten 400 agi merker jeg forskjell på mobs med høyere level.

 

Logget inn og tok en Printscreen nå i SW

Ble lvl 52 og fikk på 2 nye items uten agi kun med ench +7 så agi gikk litt ned, men fortsatt brukbar. Får den opp igjen på mine nye items om 1 lvl.

 

agi4yf.jpg

6012616[/snapback]

 

 

Tja, rævva agility har jeg ikke. Jeg må ærlig si jeg at jeg heller ikke skjønner hvorfor du har så forpult mye agility. Som han andre fyren her sa, du burde heller ha mer attack power en agility. Og, du faktisk ha mer stamina også. Hvis jeg har regnet rett, så har du rundt 1700 liv ? Så, helt IMBA vil jeg no virkelig ikke si at 400 agility er helt sinnsykt bra. Men, det er din charaacter. For min del kan du gjerne ha 1000 agility om du vil.

Lenke til kommentar

-Hm...har 2485-2700 liv.

 

"Og etter bildet og dømme er du nok langt unna 400 agility."

Sa den sank da jeg byttet ut noe utstyr til lvl 52 items med mer attack power.

 

Siden jeg har så mye utstyr som venter på meg som hjelm med 49 fire res og 16 sta osv om 2-3 lvl så gidder jeg ikke skaffe bedre utstyr for 1 lvl

Agi går ned og liv / atacckpower opp uansett.

Endret av War
Lenke til kommentar
Jeg ler av War. Latterlig hvor mye selvskryt og brifing om seg selv man kan få inn i en eneste enkel post :)

6012848[/snapback]

 

Haha, så utrolig sant. Har nå humret og flirt meg igjennom den mest utrolige avsporingen fra et emne jeg har sett på lenge. Hva har fire ress-gear for tanks med rogues å gjøre?

 

La meg gjette OMFG det har du ikke , WTF printscreen NooB Moyt&¤fu.

jaja vent til i morgen etter jobb iallefall.

 

Det virker som du lager nye greier i hver post for å skryte enda mere om (etter min mening) uinteressante greier (warriorgear in en roguetråd).

 

:!:

 

 

Edit: Beklager for å ikke holde meg til emnetittelen selv, men jeg kunne bare ikke dy meg.

Endret av Der Kommissar
Lenke til kommentar
For din post handlet jo så mye mer om rogue en min.

Hvis du leser alle postene så er det noe med agi /rogue i dem.

Det andre er bare bevis for de som klager.

6019797[/snapback]

Blir litt drøyt å begynne å kalle screenshots som er rent skryt for "bevis".

Lenke til kommentar

Blir litt drøyt å begynne å kalle screenshots som er rent skryt for "bevis".

 

-------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Level 47 rogue og 3 ores? Yeah right. = Bilde 1

Vise måten jeg målte DPS på = bilde 2

"Du har altså 400 agility og er lvl ?

Jeg er lvl 60, og har rundt 290. 330 buffet." = bilde 3

Vise at det er mulig å tjene gull

og ha bra items selv om ikke deres lvl 60 har det.

Alt for mange "det har du ikke ,

for det har ikke jeg som er høyere i lvl " komentarer = bilde 4

 

Om noen synnes det er morsomt å lese postene mine så er jo det bra .

Eneste måte mine poster kan bli merkverdig morsom på er jo at deres poster er grå og kjipe. :yes:

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...