Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Noen formening om hva som kan bli det beste mutilate-buildet for pve(Raiding) ?

 

Jeg tenkte på ett 51-15-5. Der jeg har 3 poeng i master of deception, slik at det blir litt greiere når jeg skal stealthe rundt når jeg farmer og slikt, men kan godt sette de en annen plass. F-eks improved SnD (men vet ikke om jeg trenger det pga cut to the chase.

 

En annen ting jeg tenkte på, var å bruke Wound poison på MH, og DP på offhand. WP er mere dps enn IP, og jeg må jo nesten ha DP på offhand da for å kunne bruke envenom, og få SnD-proccen.

 

Does that make sense?

 

Btw, har fleet-footed og wuick recovery for litt mere survival-skill i instances og raids. KJappere å bevege seg ut av AoE-shit samt større heals=mindre jobb for healere=større sjanse for at jeg overlever. En død rogue er det ikke mye tess i.

Ehh, instant > wound på main hand. Deadly kjører du på off-hand! Ellers vil jeg si at Relentless strikes i subtley er ett must. MoD er ikke verdt det da det på ingen måte øker dps'en din i ett raid. Imp SnD er unødvendig da du har cut to the chase som holder Snd oppe uansett. Hva har du skippet for å ta fleet-footed og quick recovery?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En rogue med 2k AP f.eks.

 

Each strike has a 50% chance of poisoning the enemy, causing [112 + 0.04 * AP] Nature damage and reducing all healing effects used on them by 50% for 15 sec.

112 + 0,04 * 2000 = 112 + 80 = 192

 

Each strike has a 20% chance of poisoning the enemy which instantly inflicts [161 + 0.10 * AP] Nature damage.

 

161 + 0,10 * 2000 = 161 + 200 = 361

 

50% for 192 > 20% for 361?

 

5 slag:

Instant 1 gang = 361

Wound 2,5 gang = 576

 

Så klart scaler Instant mer med AP, men f.eks. 3000 AP

 

Instant 161 + 300 = 461

Wound 112 + 120 = 232

 

5 slag-> 232*2,5=580 > 461 * 1 = 461.

 

Wound > instant i dps?

 

Edit: feil ranks, whoopdidoo, dette er øverste ranks altså, over 70 :p

Edit2: Sånn riktige ranks.

Endret av tmg
Lenke til kommentar
En rogue med 2k AP f.eks.

 

Each strike has a 50% chance of poisoning the enemy, causing [112 + 0.04 * AP] Nature damage and reducing all healing effects used on them by 50% for 15 sec.

112 + 0,04 * 2000 = 112 + 80 = 192

 

Each strike has a 20% chance of poisoning the enemy which instantly inflicts [161 + 0.10 * AP] Nature damage.

 

161 + 0,10 * 2000 = 161 + 200 = 361

 

50% for 192 > 20% for 361?

 

5 slag:

Instant 1 gang = 361

Wound 2,5 gang = 576

 

Så klart scaler Instant mer med AP, men f.eks. 3000 AP

 

Instant 161 + 300 = 461

Wound 112 + 120 = 232

 

5 slag-> 232*2,5=580 > 461 * 1 = 461.

 

Wound > instant i dps?

 

Edit: feil ranks, whoopdidoo, dette er øverste ranks altså, over 70 :p

Edit2: Sånn riktige ranks.

Husk at instant proccer mer med talents osv også da

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Huffameg.. Specc og alt har forsvunnet på roguen etter patch, ja.

Granting lvls gjør meg til lite erfaren med hvordan en rogue dreper også.. Noen som har lyst til å gi meg specc til lvl 70 for levling med nye talent tree? Og fortsatt stealth -> cheap shot -> SnD -> sinister strike -> sinister strike -> Eviscerate?

Lenke til kommentar

Bruker instant MH og deadly OH nettopp fordi du kan shive hvis du er så uheldig og ikke for refreshet stacken med deadly. og angående wound vs instant så får man ekstremt raskt attackspeed i raids og en god del ekstra AP slikt at instant critter for 1-1,3k ish og hitter for 350-500. Så for min del holder jeg meg til den, selv om det er mulig at wounding kanskje er littegran bedre.

 

Merk: dette er på min alt som jeg har vært litt i BT med etc. Enda mer highend rogues har enda mer attackpower og flere ting som øker attackspeed enda mer.

 

OG btw mutilate er sykt artig :D tasser rundt med illidan dagger og OH badge, 68 resi og eier som bare søren i pvp^^ 2,5k crit med begge weps på nonresi cloth anyone;)

For pvp ofc, øverste delen av posten handler om combat

Lenke til kommentar

Det er til å grine av at de fjernet deadly throw interrupt bonusen fra pvp gloves, og erstattet den med søpplet som bare hjelper de rogues som var udugelig fra før av. Viste at det kom til å skje, men når forandringen ikke kom med 3.0.2 patchen så hadde jeg håpet at de ombestemte seg, men neeeeeida. Av alle plasser så er interrupten dypt i combat.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Starter opp for første gang i dag med WoW, og jeg tenker jeg begynner med en Undead Rogue, men jeg trenger litt hjelp til talents og slikt da jeg rett og slett ikke har peiling på dem :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...