Gnimmels Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 har 375 alchemy på roguen min, men føler at det er så unyttig. Går kun pvp, så får liksom ikke "brukt" det. Så vurderer å rerolle profession. noen tips til proff? Tenkt på engineering.. Noen som har erfaring? Noen ting man får brukt der? Eller blir det for dyrt å holde på med? Også tenkt litt på jewelcrafting, siden man alltids trenger nye gems... Tips? Enchanting er jo alltids greit for ring-enchants osv. Jeg har enchanting på min rogue hvertfall. Men så er jo enchanting ganske dyrt å skille opp det og da. ja, vet. men kompisen min jeg spiller med har det, så er liksom litt unødvendig. (bortsett fra ring såklart) Noen her som har engineering, som kan si noe om det koster mye å bruke det? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Dumt spørsmål, men jeg har ikke raidet noe særlig etter patchen: Man får effekt av WF totem nå selv om man har poison på mainhand? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 har 375 alchemy på roguen min, men føler at det er så unyttig. Går kun pvp, så får liksom ikke "brukt" det. Så vurderer å rerolle profession. noen tips til proff? Tenkt på engineering.. Noen som har erfaring? Noen ting man får brukt der? Eller blir det for dyrt å holde på med? Også tenkt litt på jewelcrafting, siden man alltids trenger nye gems... Tips? Ingen professions er "geniale" for pvp, kanskje untatt mining som gir deg mer health. Jeg har herb/alch selv om jeg raider ganske seriøst. Det er et profession som er billig i drift og gir stort inntjeningspotensiale. Dersom jeg trapper ned spillingen, vil jeg fremdeles kunne tjene greie penger på det. Så jeg ser på det som en god sikkerhetsmargin. Hvis du har herbalism i tillegg til alchemy så får du jo et instant healing spell som er kjekt i pvp i tillegg til alch trinket. Jeg tror ikke jeg ville bytet hvsi jeg var deg. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Dumt spørsmål, men jeg har ikke raidet noe særlig etter patchen: Man får effekt av WF totem nå selv om man har poison på mainhand? Windfury gir nå en flat bonus til haste, så ja. Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Dumt spørsmål, men jeg har ikke raidet noe særlig etter patchen: Man får effekt av WF totem nå selv om man har poison på mainhand? Stemmer det. En ytterst velkommen forandring! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Eneste gode prof for PvP må vel være Engineering. For arena har du stealth det. og for bg/world pvp grenades. Legg så til enten mining for +500hp eller enchanting for +24x2 sta ring enchants, evt hva annet de finner på. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Var det jeg satset på ja. Bra forandring. Nå er jo også wound poison bedre enn instant på dps (ihvertfall for combat) så vi får gratis raid utility på kjøpet. Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 har 375 alchemy på roguen min, men føler at det er så unyttig. Går kun pvp, så får liksom ikke "brukt" det. Så vurderer å rerolle profession. noen tips til proff? Tenkt på engineering.. Noen som har erfaring? Noen ting man får brukt der? Eller blir det for dyrt å holde på med? Også tenkt litt på jewelcrafting, siden man alltids trenger nye gems... Tips? Ingen professions er "geniale" for pvp, kanskje untatt mining som gir deg mer health. Jeg har herb/alch selv om jeg raider ganske seriøst. Det er et profession som er billig i drift og gir stort inntjeningspotensiale. Dersom jeg trapper ned spillingen, vil jeg fremdeles kunne tjene greie penger på det. Så jeg ser på det som en god sikkerhetsmargin. Hvis du har herbalism i tillegg til alchemy så får du jo et instant healing spell som er kjekt i pvp i tillegg til alch trinket. Jeg tror ikke jeg ville bytet hvsi jeg var deg. Enchanting/JC er vel mest brukt i pvp for rogues. Ekstra stats på ringer, samt bedre gems og et veldig bra trinket. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Stemmer, glemte av panther trinketen. Noen som har sett om det kommer noen "oppfølger" i WOTLK? Prøvde å finne svar på det selv, men kan ikke se noen recipes. Det blir derimot en oppfølger på quadblow googles på lvl 72 allerede. Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Logget på for første gang etter 3 mnd og noe av det første som slo meg var ; nye stealth animasjoner edit: har aldri likt stealth animasjonene som kom med TBC. Endret 31. oktober 2008 av Almeida Lenke til kommentar
Pug Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Logget på for første gang etter 3 mnd og noe av det første som slo meg var ; nye stealth animasjoner edit: har aldri likt stealth animasjonene som kom med TBC. De er ikke nye. Det er de gamle stealth-animasjonene som ble fjernet i TBC som nå har kommet tilbake. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 ehm, hva betyr 1s/5r eller 3s/5s/5r osv..? Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 ehm, hva betyr 1s/5r eller 3s/5s/5r osv..? 1 combo point slice n' dice ---> 5 combo point rupture osv.. Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Lurer på en ting angående talent for leveling. Levler sammen med en en venn (raf). Han er mage, og jeg combat specca rogue. Vi er begge 55ish, og møter ofte på allys på vår vei, som vi gjerne rydder av veien. Lurer da på om det er et build som funker for 2mannsquesting og world pvp? Sett gjerne opp specc helt til 70. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Må man ha SnD oppe for å få benyttet Cut to the chase, eller kommer SnD opp uansett? Og hvilken cycle burde man bruke som Mutilate-rogue, med tanke på bleeds, mutilate, SnD og Hunder for BLood. Og vil man kunne aktivere Tricks Of The Trade på seg selv ? Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Rogues er latterlig lett etter 3.0 dismante og poison scaling er helt ute av kontroll, den som ikke klarer 2k rating som Rogue nå, fortjener ikke og spille Rogue imo. er så mange dårlig Rogues der ute at jeg gråter meg selv til døde. Go neilyo style. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hva er det som er nytt med poison-scalinga da? Har lest om folk med 900+ Instant-poisons proccs... Hva skjedde? (Har ikke spillt på en stund da jeg venter på internett hjemme) Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hva er det som er nytt med poison-scalinga da? Har lest om folk med 900+ Instant-poisons proccs... Hva skjedde? (Har ikke spillt på en stund da jeg venter på internett hjemme) Poisons scaler med attack power. Det vil si, jo mer attack power man har, jo mere damage gjør poisons. Eksempel fra rank 9 som kommer i wotlk. Use: Coats a weapon with poison that lasts for 1 hour. Each strike has a 20% chance of poisoning the enemy which instantly inflicts [300 + 0.10 * AP] Nature damage. I teorien vil det si at med 2000 AP gjør man 500 damage hver gang den proccer. Og nå regner jeg ikke med poison talents som glatt kan pushe det der oppimot 700 damage. Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Må man ha SnD oppe for å få benyttet Cut to the chase, eller kommer SnD opp uansett? Og hvilken cycle burde man bruke som Mutilate-rogue, med tanke på bleeds, mutilate, SnD og Hunder for BLood. Og vil man kunne aktivere Tricks Of The Trade på seg selv ? Ja du må ha SnD oppe, bruk 2-3 av de første pointsene dine. Du kjører 4+ rupture og så 4+ envenom. Se det litt an for å alltid holde Snd og rupture oppe. Hunger for blood popper du når du har ekstra energi og muligheten for det. Ikke la den gå ut. Tricks of the trade kan ikke brukes på seg selv Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Noen formening om hva som kan bli det beste mutilate-buildet for pve(Raiding) ? Jeg tenkte på ett 51-15-5. Der jeg har 3 poeng i master of deception, slik at det blir litt greiere når jeg skal stealthe rundt når jeg farmer og slikt, men kan godt sette de en annen plass. F-eks improved SnD (men vet ikke om jeg trenger det pga cut to the chase. En annen ting jeg tenkte på, var å bruke Wound poison på MH, og DP på offhand. WP er mere dps enn IP, og jeg må jo nesten ha DP på offhand da for å kunne bruke envenom, og få SnD-proccen. Does that make sense? Btw, har fleet-footed og wuick recovery for litt mere survival-skill i instances og raids. KJappere å bevege seg ut av AoE-shit samt større heals=mindre jobb for healere=større sjanse for at jeg overlever. En død rogue er det ikke mye tess i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå