Lycantrophe Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Var nesten nødt til å ironisere det. Resten av posten er skrevet seriøs. Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) sier meg enig i low level pvp guiden til lycan, funker helt klart best jeg synes virkelig at spørsmål som; hvem stat bruker rogues? er et latterlig spørsmål, folk som ikke forstår at trege våpen med mye dammage er og trakte etter i main hand burde kansje burde ta en LITEN kikk innom en rogue guide før de starter toon'en sin. tar deg ca 5 min, og sparer deg for mye dumme spørsmål og gjør det og velge gear og talents osv mye enklere. eksempel: møtte en 48 rogue som levla med ambush, han hadde 2 epic daggere (shadowblade og gutripper) og hvordan hadde han plasert dem? jo nightblade i main hand og guttripper i offhand, jeg måtte jo selvfølgelig informere han om at det var en serdeles dårlig ide, men fikk som svar lol noob /ignore selv om jeg var høffelig i min presangtasjon. så tilbake til mitt spørsmål, kommer patchen til onsdag? Lurer på om mutilate specc kan bli allright og levle med fremover, serlig fordi jeg spiller med en fire mage, burst > win! Endret 12. oktober 2008 av digitalglenn Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg synes virkelig at at det er latterlig at folk bruker hvem når det er åpenlyst at det skal være hvilken, men det er en annen sak. Dette er et forum for spørsmål, liker man ikke at folk stiller spørsmål kan man trykke her. Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Mmmmutilate! Dwspecc og opportunity, med Deadly brew og alskens andre herligheter. Dessuten må jo ikke mutilate brukes bakfra lenger. Rogues do it from every direction! Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) .... Rogues do it from every direction! Hahaha, epic. Joda, jeg levlet med mutiliate fra 51 til 62, og etter patchen ble jeg 63, har nå ca 4% mer crit, og kan mutilere fra alle kanter, niks mer "faen, kidney ressist/miss" irritasjon, stabby rip stabb stabb loot. Endret 17. oktober 2008 av Dwagon Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Dere som er assassination: Hopper dere over Cut to the chase? Lenke til kommentar
Frostshock Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Cut to the chase er vel et PvE skill. og jeg har valgt å ta det. Jeg har et sp.mål. jeg leter etter en mutilate addon, som legger begge angrep i ett og viser total skade som tekst som popper opp. hvor kan det finnes? Endret 17. oktober 2008 av zl33p Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Mutilatecrit, om du ikke finner den på curse så bruker han ene på roguerogue.com modden, finnes sikkert en ui link du kan finne den fra. Har kjørt SHS fram til patchen for 2v2, men har nå virkelig lyst å prøve Mutilate siden SHS har forandret seg lite, mest i negativ retning og jeg er gørr lei. Problemet mitt er at jeg kastet mine gamle mutilate daggers, og nå sitter jeg uten daggers overhodet. Har lagret opp 75khonor og 100/100/100 marks, men har lite lyst å svi mye på honor daggers. Problemet mitt er at jeg har nylig rerollet fra AoC og har ikke noe guild som gjør PvE høyere enn Kara. Mitt eneste valg så er BoJ daggerne, men jeg mangler 100 til MH, så det tar tid også. Noen råd? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Du har 50 badges? Kjøp badge offhand. 18k honor er null stress siden du mest sannsynlig jakter PVP Achivements uansett, og 20 EoTS er ikke -så- pinefullt, vel? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Er vel egentlig det jeg også har kommet fram til, selv om jeg synes s2 mh er noe vrøl. 2xmongoose blir vel egentlig det største herket.. Lenke til kommentar
Imbakekeke Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Levler opp en rogue alt på siden, og pre-3.02 kjørte jeg hemo spec for levling. Ser nå at sublety har blitt mer dagger rettet, og dette er ikke ideelt for levling. Litt usikker på denne speccen, men jeg tror kanskje at denne speccen vil være den beste å levle med. Siden man bytter våpen oftere når man går for å levle har jeg valgt å holde meg unna å specce en viss våpentype. Virker som om de nye abilitiene i Sublety favoriserer daggers og fra min egen erfaring så taper man en del tid på å måtte gjøre damage bakfra når man er solo. Som dere sikkert skjønner er jeg 47 nå, regner med at det blir mye lettere å finne ut hvordan jeg skal fortsette en spec når jeg får bestemt meg for hva jeg skal gjøre nå i første omgang. Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Er det riktig av meg å plassere det treigeste våpenet i offhand? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Dersom du er mutilate og/eller hvis mainhand-våpenet har mye høyere dps, så ja. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Formulerte det litt feil. Bruk kun den tregeste som offhand om mainhand-dpsen er mye høyere, uavhengig av spec. Endret 19. oktober 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Om det er 1sec forskjell da? Gjelder det samme? Endret 19. oktober 2008 av Frozt Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Frozt: Hvilke våpen er det snakk om? Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Er lowlvl, så det er ikke akkurat så viktig. Jeg bare lurer på hva som er mest effektivt Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Er lowlvl, så det er ikke akkurat så viktig. Jeg bare lurer på hva som er mest effektivt Det er få tilfeller du vil ha tregeste i offhand, kan knapt tenke meg andre tilfeller enn da raskeste våpen har langt høyere DPS (som må være høyere med slik margin at "damage range" på raskt våpen > tregt våpen.) Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Allreit. Takk for svar da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå