Sneglen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hvilken stats er det en rouge går etter samt hvilken specc burde jeg gå for? Masse strength, defence rating, og frost spell dmg. Litt int er også viktig i visse tilfeller. Jeg tror ikke din rogue ligger på toppen av damagemeters om du tasser rundt med slikt gear Agi - Hit - Crit - Ap er de viktigste stats for en rogue når du levler. Agility gir 1ap og noe crit pr. poeng, strength gir 1 ap pr. poeng. Forslag til level 40 build: http://wotlk.wowhead.com/?talent=fZRgV000xqrz Er ikke mer enn level 46 på min egen rogue så har ikke så voldsomt erfaring med builds. Er mulig et assassination-build blir bedre når du kommer til level 50 (og får mutilate), gitt at du får tak i noen gode daggers. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Righto, har nå lest om AP og hele den pakken, hva er det? Regner med at det ikke er snakk om politikk her så jeg er faktisk veldig "lost". Hva er AP og hvilken betydning har det i spillet. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Attackpower. Gjør at du denger hardere Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ikke glem spirit for å holde energy-regen oppe. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Fælt til trolling da, Sneglen har fasiten, vet ikke helt rekkefølgen til levling, men vet at hit er kongen i pve på 70, pvp så er det 5% hit og deretter ap/crit som gjelder Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 La nå småbarna kose seg med lekene sine så lenge det varer Er vel kun leather rouges kan bruke? Samt kan du duel-wield fra starten av eller er det som med warrior? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Dual wield på lvl 10+. Kan bruke Cloth og Leather. Husk alchemy, for nice spell dmg trink! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) DW fra 10 er det ikke? Edit: L2f5,Kim Endret 10. oktober 2008 av Kim Salabim Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det er morsomt 1 gang Evo men ikke nå lengere. Ikke sats helt på karrieren som komiker, du har enda litt igjen å gå. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ikke si at posten min ikke var informativ for deg. Skal være glad, du ... :< Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 La nå småbarna kose seg med lekene sine så lenge det varer Er vel kun leather rouges kan bruke? Samt kan du duel-wield fra starten av eller er det som med warrior? Rogue! Stave riktig er #1 av klassen. Attackpower er for melee/hunters som spelldamage er som caster, det gjør at alle angrep slår hardere. 14 attackpower er 1dps. Du får 1 attackpower per 1 agility, samt strength. Agility vil riktignok være å foretrekke, da denne gir dodge, crit OG attackpower, og i tillegg scaler med Blessing of Kings. Det er 5% sjangse for å misse med special attacks (gule angrep, f.eks sinister strike og backstab). Dette får du enten av gear eller talentet Precision i Combat. Skal du gjøre PvE er hit -den- viktigste staten, men det er ikke noe du skal tenke nevneverdig på før 70/80 eller raiding. Leather er gearet du skal bruke (cloth har ikke rogue-stats). Hvordan statsene dine ser ut på 70/80 avhenger av hva du skal gjøre, du får heller spørre når du kommer så høyt. For levling vil jeg anbefale Combat Swords, som er det definitivt raskeste å levle med. På level 50 kan du evt. leke deg med Mutilate, eller gjøre som alle de tullete barnehagebarna og levle som Subtlety (OLOL I CN PVP LUL). Typisk levlespec (med combat talents) ser slik ut: Spec. Jeg anbefaler faktisk poengene i Assassination først, de gjør godt på farten. Typisk rotasjon er: Garrote/Cheap shot (avhengig av hva du foretrekker), -> slice and dice -> spam Sinister strike og avslutt med evt. kidney shot eller eviscerate. Siden det snart er 3.0 tror jeg dette blir en levlespec å trakte etter. Så et lite tips fra meg: Low level pvp. Du kommer mest sannsynlig til å bli utsatt for det, så da anbefaler jeg å gjøre dette: Lycantrophe's guide to lowlevel rogue pvp! 1 sinister strike på presten, ta en adrenaline rush og evasion, for så å blinde, trykke på kidney shot og sprinte vekk, samtidig som du hamrer på vanish. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Så et lite tips fra meg: Low level pvp. Du kommer mest sannsynlig til å bli utsatt for det, så da anbefaler jeg å gjøre dette: Lycantrophe's guide to lowlevel rogue pvp! 1 sinister strike på presten, ta en adrenaline rush og evasion, for så å blinde, trykke på kidney shot og sprinte vekk, samtidig som du hamrer på vanish. Jeg var uenig, men så minte du meg på at alle veier leder til Rom over MSN. Godt å ha i bakhodet. Endret 11. oktober 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Kokkolocco Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Vil vel egentlig si at det der er grusomt waste av adrenaline rush etter 1 sinister strike... eller? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 irony fails on the web. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Lycan refferer til et utsagn tidligere skrevet om mage, ikke så alt for lenge siden det ble skrevet Correct me if i'm wrong Lycan. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Vår lille duffo var det ikke? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Nja, siden han snakker om flere typer "CC" på en gang tipper jeg det er posten til Bear der han brukte blink, poly og frost nova så og si samtidig... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Er ikke mer enn level 46 på min egen rogue så har ikke så voldsomt erfaring med builds. Er mulig et assassination-build blir bedre når du kommer til level 50 (og får mutilate), gitt at du får tak i noen gode daggers. Du har en rogue med bloodrazor og moongose til levling? :S Noen som har et bra twink specc for 49?(mens jeg venter på RAF til lvl 60) Bruker swords. EDIT: Lagde dette, ble ganske fornøyd egentlig: http://armory.wow-europe.com/character-she...ing&n=borte Endret 11. oktober 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Nja, siden han snakker om flere typer "CC" på en gang tipper jeg det er posten til Bear der han brukte blink, poly og frost nova så og si samtidig... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Som grenser til uthengig av personer på forumet. Hold dere til det jeg sier i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå