Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sett litt på WotlK-talents og lurer på om dette blir en brukbar PvE-spec?

 

Får jo med Relentless Strikes og Serrated Blades som hjelper en del til PvE. I tillegg får man med Malice fra Assasination, eneste jeg misser fra Assasination som hjelper på PvE-dps er Ruthlesness og Lethality.

 

Har alltid savna MoD og Camo som combat-rogue, men med en sik build skal vel ikke forskjellene på dps være så store?

Endret av Pug
Lenke til kommentar
Hvilke keybindings bruker dere rundt her *snip*?

 

Her er mine såvidt jeg husker, får stadig høre at de er litt rare ;) :

 

1 Slice & Dice

2 Blade Flurry (Shadowstep PvP)

3 Sinister Strike (Hemorrhage PvP)

4 Eviscerate

5 Envenom

6 Evasion

7 Sprint

Q Kick

E Rupture

R Stealth

Z Shiv (just incase...)

X On-use Trinket (hvis jeg bruker en for øyeblikket)

F Assist / Mainassist etc

 

I stealth:

 

1 - Distract

2 - Shadowstep (PvP)

3 - Cheap Shot

4 - Garrote

5 - Sap

 

Shift-1 Distract

Shift-2 AR (Preparation i PvP)

Shift-3 Premeditation (PvP)

Shift-Q Healthstone

Shift-E Vanish

Shift-F Health / Haste Potion osv (On-use +HP trinket i PvP)

Shift-V Deadly Throw

Shift-X Expose Armor

 

V - Mouse-over macro -> Blind

B - Blind

| - PvP Trinket

 

Tror det var de fleste.

Lenke til kommentar
Har sett litt på WotlK-talents og lurer på om dette blir en brukbar PvE-spec?

 

Får jo med Relentless Strikes og Serrated Blades som hjelper en del til PvE. I tillegg får man med Malice fra Assasination, eneste jeg misser fra Assasination som hjelper på PvE-dps er Ruthlesness og Lethality.

 

Har alltid savna MoD og Camo som combat-rogue, men med en sik build skal vel ikke forskjellene på dps være så store?

Så fin ut den. Men er det pve du er ute etter trur jeg den her er hakket bedre

http://wotlk.wowhead.com/?talent=f0xbZMgVb00xqru0gRtg0c0h

Lenke til kommentar
jeg synes mutilate høres veldig moro ut i wotlk! Kommer nok til å gå for et 41/0/30 spec. Får akkurat med mutilate og 10% mer AP. Vet ikke om det er det "beste" speccet, men tror nok det blir moro.

Off-hand spec helt øverst i combat? :p bare får å nevne en ting...

50% mer off hand dmg > 10% AP vil jeg nesten tørre å påstå uten å regne så mye som 0,1 sek på det.

 

For PvP synes jeg noe som dette ser veldig interessant ut http://wotlk.wowhead.com/?talent=fzecoeMsiMocuZ0xZebfb0hzo

Endret av tmg
Lenke til kommentar
jeg synes mutilate høres veldig moro ut i wotlk! Kommer nok til å gå for et 41/0/30 spec. Får akkurat med mutilate og 10% mer AP. Vet ikke om det er det "beste" speccet, men tror nok det blir moro.

Off-hand spec helt øverst i combat? :p bare får å nevne en ting...

50% mer off hand dmg > 10% AP vil jeg nesten tørre å påstå uten å regne så mye som 0,1 sek på det.

 

For PvP synes jeg noe som dette ser veldig interessant ut http://wotlk.wowhead.com/?talent=fzecoeMsiMocuZ0xZebfb0hzo

 

Du har selvsagt rett:P Har ikke fått med meg alle forandringene:P Tror hvertfall at mutilate forandringene blir moro!

Lenke til kommentar
levler sub \ assasination med hemo nå, og jeg sparket nettop rumpe på 3 styk på en gang :D jeg var 42 de var 39-40 skal du i stv så anbefales hemo \ prep specc, synd prep ikke funker på blind :p

 

 

Var nett gjennom STV på roguen min, og jeg møtte på svært lite alliance de ~10 timene jeg brukte totalt i STV. Orker ikke specce bort fra combat for å knerte tre stykker samtidig i to minutter :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...