bandreas Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 F = Stealth T = Will of the Forsaken G = Blind Ctrl+F = Vanish Shift+1 = Kick Shift+2 = Cloak of Shadows Shift+3 = Husker ikke =o V = Thrown Shift+V = Deadly Throw Shift+C = Trinket1 Shift+X = Trinket2 Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Shift + x til trinket høres veldig knotete ut. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ikke akkurat PvE, men |: Stealth E: Prem Ctrl-3: Deadlythrow F:Evis Ctrl-F: Envenom Shift-F: Slice and dice C: Kick T: CloS V: Shadowstep Middlemouse: Vanish Mouse4: Kidney shot Mouse 3( eller 5, husker ikke): Blind Ellers har jeg Hemo på 1, gouge på 2, Rupture på 3 og Ghostlystrike på 4. 5 er vel Expose Armor Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Tja, trykker nå shift+X på ca 0.1 sekund, så funker fint =P Blir en vanesak vet du. Lenke til kommentar
Kokkolocco Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) tenker meg at det blir dette til slutt. Killing spree blir jo drit kos talents Endret 6. oktober 2008 av Kokkolocco Lenke til kommentar
Pug Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Har sett litt på WotlK-talents og lurer på om dette blir en brukbar PvE-spec? Får jo med Relentless Strikes og Serrated Blades som hjelper en del til PvE. I tillegg får man med Malice fra Assasination, eneste jeg misser fra Assasination som hjelper på PvE-dps er Ruthlesness og Lethality. Har alltid savna MoD og Camo som combat-rogue, men med en sik build skal vel ikke forskjellene på dps være så store? Endret 6. oktober 2008 av Pug Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hvilke keybindings bruker dere rundt her *snip*? Her er mine såvidt jeg husker, får stadig høre at de er litt rare : 1 Slice & Dice 2 Blade Flurry (Shadowstep PvP) 3 Sinister Strike (Hemorrhage PvP) 4 Eviscerate 5 Envenom 6 Evasion 7 Sprint Q Kick E Rupture R Stealth Z Shiv (just incase...) X On-use Trinket (hvis jeg bruker en for øyeblikket) F Assist / Mainassist etc I stealth: 1 - Distract 2 - Shadowstep (PvP) 3 - Cheap Shot 4 - Garrote 5 - Sap Shift-1 Distract Shift-2 AR (Preparation i PvP) Shift-3 Premeditation (PvP) Shift-Q Healthstone Shift-E Vanish Shift-F Health / Haste Potion osv (On-use +HP trinket i PvP) Shift-V Deadly Throw Shift-X Expose Armor V - Mouse-over macro -> Blind B - Blind | - PvP Trinket Tror det var de fleste. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Satt å prøvde meg litt frem her, og er fryktelig usikker på hva jeg burde specce i Wotlk. Foreløpig er det noe som http://wotlk.wowhead.com/?talent=f0xZMgVb00xqru0gRte0czh . jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg har de 2 poengene over på combat, men regner / håper på at de kan gi litt uttelling slik at off hand får en litt mer nyttig oppgave. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Kommer til å gå over til daggers i WOTLK tror jeg. Noe sånt kanskje. Er bare en haug med tallents jeg må ofre for det der, som er litt kjipt. Bla 10% mer Atp og setup. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 jeg synes mutilate høres veldig moro ut i wotlk! Kommer nok til å gå for et 41/0/30 spec. Får akkurat med mutilate og 10% mer AP. Vet ikke om det er det "beste" speccet, men tror nok det blir moro. Lenke til kommentar
MittBrukernavn Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Har sett litt på WotlK-talents og lurer på om dette blir en brukbar PvE-spec? Får jo med Relentless Strikes og Serrated Blades som hjelper en del til PvE. I tillegg får man med Malice fra Assasination, eneste jeg misser fra Assasination som hjelper på PvE-dps er Ruthlesness og Lethality. Har alltid savna MoD og Camo som combat-rogue, men med en sik build skal vel ikke forskjellene på dps være så store? Så fin ut den. Men er det pve du er ute etter trur jeg den her er hakket bedre http://wotlk.wowhead.com/?talent=f0xbZMgVb00xqru0gRtg0c0h Lenke til kommentar
tmg Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) jeg synes mutilate høres veldig moro ut i wotlk! Kommer nok til å gå for et 41/0/30 spec. Får akkurat med mutilate og 10% mer AP. Vet ikke om det er det "beste" speccet, men tror nok det blir moro. Off-hand spec helt øverst i combat? bare får å nevne en ting... 50% mer off hand dmg > 10% AP vil jeg nesten tørre å påstå uten å regne så mye som 0,1 sek på det. For PvP synes jeg noe som dette ser veldig interessant ut http://wotlk.wowhead.com/?talent=fzecoeMsiMocuZ0xZebfb0hzo Endret 6. oktober 2008 av tmg Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 jeg synes mutilate høres veldig moro ut i wotlk! Kommer nok til å gå for et 41/0/30 spec. Får akkurat med mutilate og 10% mer AP. Vet ikke om det er det "beste" speccet, men tror nok det blir moro. Off-hand spec helt øverst i combat? bare får å nevne en ting... 50% mer off hand dmg > 10% AP vil jeg nesten tørre å påstå uten å regne så mye som 0,1 sek på det. For PvP synes jeg noe som dette ser veldig interessant ut http://wotlk.wowhead.com/?talent=fzecoeMsiMocuZ0xZebfb0hzo Du har selvsagt rett:P Har ikke fått med meg alle forandringene:P Tror hvertfall at mutilate forandringene blir moro! Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fader bare jeg sm mener at Cut To The Chase og Prey On The Weak burde bytte plass? Combat med swords har jo bedre nytte av slice and dice og mutilate trenger jo crit mer.. Irriterende! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Bruker RAF nå og er på lvl26, men hvor får jeg poisons fra? Er det quest jeg må gjennom? En minus side ved raf = 0 spilleskills og 0 gold Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Indeed, er akkurat nå lvl 44, bruker også RAF. Og som du sier, ja det blir lite gold av det. Derfor er det kjekt med mains på den serveren Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) levler sub \ assasination med hemo nå, og jeg sparket nettop rumpe på 3 styk på en gang jeg var 42 de var 39-40 skal du i stv så anbefales hemo \ prep specc, synd prep ikke funker på blind Endret 9. oktober 2008 av digitalglenn Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) nvm Endret 9. oktober 2008 av Kim Salabim Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 levler sub \ assasination med hemo nå, og jeg sparket nettop rumpe på 3 styk på en gang jeg var 42 de var 39-40 skal du i stv så anbefales hemo \ prep specc, synd prep ikke funker på blind Var nett gjennom STV på roguen min, og jeg møtte på svært lite alliance de ~10 timene jeg brukte totalt i STV. Orker ikke specce bort fra combat for å knerte tre stykker samtidig i to minutter Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 haha krydde av allience når jeg var der går ikke så mye treigere med hemo en combat men forstår det hvis det nesten ikke var noe allience og knerte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå