Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På min dårlig gearede rogue får jeg automatisk 300 DPS når jeg bytter fra ShS (17/0/44- ish) til Combat (18/43/0- ish). I ubuffet tilstand.

Dvs fra 6-700 til 900-1000 DPS.

Hvis du bare skal gjøre BG's funker forsåvidt Combat helt greit, siden du kan velge litt mer hvilke kamper du skal gjøre. Det er jo morro å grisebanke meleeklasser som Combat <3

Et lite spørsmål, hvordan får du kalkulert dps? Er det en spreadsheet eller noe man kan bruke?

Lenke til kommentar

Du jeg lurte på noe.

Har en lv69 rogue, snart 70:) og har lyst og gjøre pvp og raide med den. Har en venn som har t6 og sier rogue suger, derfor vil ikke han lage en.

Er ikke rogue den beste melee klassen i pve på dps?, eller er det noen klasser som knuser rogues dps i pve?

Hvordan er rogue i pvp, er warrior my bedre?

Lenke til kommentar

Kommer litt an på setup du ønsker å spille, men dorf er en ganske sikker bet. Stoneform er en finfin racial.

>>Edit

Ser du kun vil ha Gnome eller Human. Afaik blir perception nerfa ganske kraftig, uten at jeg har sikre kilder på det. Dog får humans en Escape Artist lignende racial for å backe denne nerfen.

Alt i alt tror jeg det er ganske care hvilken race du velger, gå for looks! : ) Personlig liker jeg Human best.

Endret av jossda
Lenke til kommentar

Gnomes sin styrke avhenger av hvilken PvP-healer som er populær. Dersom druids fortsatt er kongen på haugen, er det uten tvil ekstremt hett med EA som ikke kan bli resista. ALlerede nå merker jeg at gnome warriors legger utrolig mye mer press på druiden min.

EDIT: Var noe som hadde blitt forandra.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...