tmg Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 dodge og parry (og evt. resist på stuns som cheap shot og kidney) går utenfor de 5% Men du skal ikke kunne misse på special attacks mot 70's med 5% hit.. Lenke til kommentar
Ragz Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Frost mages har talent (Arctic Winds) som gjør at man trenger ytterligere 5% hit for å unngå miss, kan være de du misser på. Lenke til kommentar
promotheus Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 På min dårlig gearede rogue får jeg automatisk 300 DPS når jeg bytter fra ShS (17/0/44- ish) til Combat (18/43/0- ish). I ubuffet tilstand.Dvs fra 6-700 til 900-1000 DPS. Hvis du bare skal gjøre BG's funker forsåvidt Combat helt greit, siden du kan velge litt mer hvilke kamper du skal gjøre. Det er jo morro å grisebanke meleeklasser som Combat <3 Et lite spørsmål, hvordan får du kalkulert dps? Er det en spreadsheet eller noe man kan bruke? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 http://rogue.raidcal.com Lenke til kommentar
Suder Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Du jeg lurte på noe. Har en lv69 rogue, snart 70:) og har lyst og gjøre pvp og raide med den. Har en venn som har t6 og sier rogue suger, derfor vil ikke han lage en. Er ikke rogue den beste melee klassen i pve på dps?, eller er det noen klasser som knuser rogues dps i pve? Hvordan er rogue i pvp, er warrior my bedre? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Rogue overgår warriors pve dps. I pvp er det smak og behag, personlig liker jeg rogue best (olol, har ikke warrior.) Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hadde glatt bytta warrioren min mot en rogue i pvp, men med det sagt, warrior er artig det også. Masse drikkepauser får du også Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Haha. Drikkepause = CC? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Yes indeed. Rogues blir nok CC'a de også, men dere har et par fine abilities som hindrer noe ihvertfall Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Sitter her og funderer på om jeg skal rolle en rogue, men så sinnsykt usikker på rase nå som de nye racialene har kommet, noen tips? Quoter meg selv fra småprat, håper på raske svar! Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 look > racial = du picker undead Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Glemte å si at denne skal være alliance Så valget står vel mellom human og gnome, liker gnome looks, men usikker når man ser på racials Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Kameravinkelen er god nok grunn til å droppe gnome Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Kameravinkelen? Har alt zooma lenger ut enn det som er maks på standard så kameravinkelen min er sær uansett Lenke til kommentar
jlek Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Kommer litt an på setup du ønsker å spille, men dorf er en ganske sikker bet. Stoneform er en finfin racial. >>Edit Ser du kun vil ha Gnome eller Human. Afaik blir perception nerfa ganske kraftig, uten at jeg har sikre kilder på det. Dog får humans en Escape Artist lignende racial for å backe denne nerfen. Alt i alt tror jeg det er ganske care hvilken race du velger, gå for looks! : ) Personlig liker jeg Human best. Endret 27. september 2008 av jossda Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Tja Dwarf er ikke utelukket, men atm lukter det veldig gnome Tenker druids ikke liker gnomes som escape artister første rooten så trinketer første cyclone Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 >> Racials << Jeg hadde valgt human Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Gnomes sin styrke avhenger av hvilken PvP-healer som er populær. Dersom druids fortsatt er kongen på haugen, er det uten tvil ekstremt hett med EA som ikke kan bli resista. ALlerede nå merker jeg at gnome warriors legger utrolig mye mer press på druiden min. EDIT: Var noe som hadde blitt forandra. Endret 27. september 2008 av Quicko Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 satt og lkete litt med pvp builds idag og ville prøvet et adrenaline rush build, http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 lurer på om noen har noe menig på dette i 2v2 arena Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hvilke keybindings bruker dere rundt her til PvE? (Standard PvE-combat spec) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå