Zelkin Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Denne blir muligens min pvp specc. http://talent.mmo-champion.com/?rogue=0050...000000000000000 Litt usikker hvor langt ned i combat jeg går, men jeg ser for meg en mobil multi specc, og en absolutt healer killer siden jeg er BE =P (som btw får en racial buff i wotlk, take that UD critsm) Til å lvle med blir nok combat, den ene instant passive attacken fra dogde, er OP spesielt siden mobs og deg = du dodger alot! Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 51/3/7 blir jo konge i wotlk. Lenke til kommentar
MittBrukernavn Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Noen som har en god talent build for en rogue som skal ta dailies + litt battleground? Ikke arena Tenkte meg noe ala shadowstep/combat. Noen tips? Lenke til kommentar
tmg Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Skjønner ikke helt hvorfor combat, men kanskje noe sånt? Tror jeg heller ville gått for den "vanlige" SS builden, bedre i PvP og du merker neppe noen stor forskjell på dpsen når du dreper mobs uansett, og om imp DW er bedre enn malice og lethality på korte kamper tviler jeg på. Kan jo evt tweakes litt for litt mer dmg enn poisons osv: build? Endret 20. september 2008 av tmg Lenke til kommentar
MittBrukernavn Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Er vel mest for hitten sin del. Tenker jeg tar den her, bør vel være ganske brukbar i heroics også den? http://www.wowhead.com/?talent=f0xZ0xV0bZxbeohhRsxst Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hvis du ikke har planer om arena gå combat eller mutilate, får jeg whisper fra en shs-rogue om invite så er det instant nei, uansett om han hadde hatt tolv points i combat Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 På min dårlig gearede rogue får jeg automatisk 300 DPS når jeg bytter fra ShS (17/0/44- ish) til Combat (18/43/0- ish). I ubuffet tilstand. Dvs fra 6-700 til 900-1000 DPS. Hvis du bare skal gjøre BG's funker forsåvidt Combat helt greit, siden du kan velge litt mer hvilke kamper du skal gjøre. Det er jo morro å grisebanke meleeklasser som Combat <3 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Grisebanke meleeklasser som combat? Lettere som ShS du Med nerfed riposte er det ikke noe som gjør combat god mot meleeclasses egentlig. Mute er bedre etter poisonnerfer vil jeg tro(og før også egentlig syntes jeg) og med ShS bleeder du de ihjel. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Riposte er ikke Nerfet enda. Garanterte treff med med finisher er også deilig. Men, dette var fra BG- perspektiv, ikke Arena. Lenke til kommentar
MittBrukernavn Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Funka fint det med talentbuilden min i et par heroics. Den booster jo andre melees dps litt også, +41 dmg per hit + 560 armor reduction Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Nåja, serrated blades buffer bare deg selv og ingen andre. Tror heller folk vil ha med en rogue som kan gjøre damage istedenfor en som er pvpspecca Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Men hallo, han adder jo hele 41 damage da gutta! Tror nok boosten i combat er en del større Lenke til kommentar
MittBrukernavn Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Men hallo, han adder jo hele 41 damage da gutta! Tror nok boosten i combat er en del større Jeg tok feil på den, det er 42 for alle melee! Jaja, driter egentlig om det er bedre med combat for pve for nå, speccen blir til jeg har S2 MH/OH og shoulders, så blir det vanelig combat sword. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Holder på å skaffe litt gear til roguen nå. Skal ikke ha fullt merc/guardian, tenkte heller jeg skulle få nok hit til 7% slik at jeg ikke bommer med special attacks. Har skaffet meg 3 opportunitistdeler, merciless sverdene og en thrown fra karazhan. Tenker da litt på hva jeg skal prioritere først? Skal være langt ifra no hardcore greier, gear fra heroics osv. Har allerede 44 badges som jeg skal bruke på de bootsa med hit etc, hvis ikke jeg skaffer master threads eller hva den nå het. Lenke til kommentar
Faber Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 sitter å myser litt på rogue sitt talent-tre.. vet ikke helt hva som gir mest skade av 2/2 savage combat og 1/2 murder, eller omvendt:s noen inputs? virker jo som savage combat er litt bedre enn murder Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Holder på å skaffe litt gear til roguen nå. Skal ikke ha fullt merc/guardian, tenkte heller jeg skulle få nok hit til 7% slik at jeg ikke bommer med special attacks. Har skaffet meg 3 opportunitistdeler, merciless sverdene og en thrown fra karazhan. Tenker da litt på hva jeg skal prioritere først? Skal være langt ifra no hardcore greier, gear fra heroics osv. Har allerede 44 badges som jeg skal bruke på de bootsa med hit etc, hvis ikke jeg skaffer master threads eller hva den nå het. Buksene fra Sp heroic er jo greie, samt et belte som dropper i BM heroic. Sko, back og throwing fra mgt normal. Trinket, sverd og shoulders fra mgt heroic. Hvis du har muligheten kan du kjøpe Brutal chestpiece.. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Skal prøve få tak i noe av det der ihvertfall. kan hende jeg ikke blir tatt med til heroics med 1500 atp/22crit/130hit tho? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Mjo, skal vel ikke se helt bort ifra det. Heroic SP er fortsatt meget enkelt å kjøre gjennom og krever egentlig ikke så mye gear så lenge man vet hva man gjør og har dugende tank og healer. Lenke til kommentar
Ragz Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Holder på å skaffe litt gear til roguen nå. Skal ikke ha fullt merc/guardian, tenkte heller jeg skulle få nok hit til 7% slik at jeg ikke bommer med special attacks. http://www.wowwiki.com/Hit Base miss rate for a Level 70 character with a 350 Weapon Skill: * v. Level 70 mob: 5.0% / dual-wield: 24% * v. Level 71 mob: 5.5% / dual-wield: 24.5% * v. Level 72 mob: 6.0% / dual-wield: 25% * v. Level 73 mob: 9.0% / dual-wield: 28% Du trenger bare 79 hitrating / 5% for å unngå miss på special attacks. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ligger på 91 nå og misser da stadig med special attacks. :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå