Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Rogues har jo damage i gift, dmg over tid, dmg etter opparbeidet poeng osv

Er ikke en instanse jeg ikke har kommet øverst på dmg listen.

til og med når vi hadde med en pala  12 lvl høyere med 2 hånds våpen .

Må være noe feil du gjør.

Har printsreena alle instansene , har faktisk ikke tapt en eneste dps måling og  

9/10 har vi en lvl 60 med.

Må værenoe du gjør feil.

 

Btw, daggers eller sverd til rogue ? tenker å gå over til combat

PvE ja

5975356[/snapback]

 

hehe.. Legg merke til at jeg spurte om warriors outdamagea rogues når de fikk BWL/AQ40 dmg gear ikke når du er lvl 56.. tror jeg skreiv noe om at jeg ikke hadde noe problem med og outdamage warriors selv, men at jeg bare hadde vert opp til Vael. Det er den andre bossen i BWL viss du ikke vet hvem det er. Og det er ganske stor forskjell på hvordan spillet og klassene utvikler seg når det blir "twinka" til de grader som de gjør med utstyr over det.

 

Rupture kan vere greit imo viss det er helt i starten av en lang kamp, og du har S&D oppe. Tidlig i kampen kan det og hende at moben ikke har nok sunders på seg til at en Evi vil vere noe vits og kaste bort cp på. (Forutsetter og at det ikke er noe debuff plass mangel.)

 

poisons i MC er en vits, men blir vel mer brukanes i BWL og AQ? vet iallefall at det er mange guilds som bruker mindnumming på en av det første bossene i AQ. Og tror ikke så mange er imune mot nature slik at instant poison blir brukanes.

-Correct me if im wrong-

Endret av kule-ku
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørsmål til dere :)

 

Er det noen av dere som har spilt City of Heroes sin Scrapper klasse ? Hvor lik syns dere Rogue og Scrapper er ? Hvilken klasse føler dere er best i melee av Warrior eller Rogue ? Må dere hoppe rundt som faen og satse på crit for å ta en Warrior Toe to Toe eller hvordan fungerer det ?

Lenke til kommentar
hehe.. Legg merke til at jeg spurte om warriors outdamagea rogues når de fikk BWL/AQ40 dmg gear ikke når du er lvl 56.. tror jeg skreiv noe om at jeg ikke hadde noe problem med og outdamage warriors selv, men at jeg bare hadde vert opp til Vael. Det er den andre bossen i BWL viss du ikke vet hvem det er. Og det er ganske stor forskjell på hvordan spillet og klassene utvikler seg når det blir "twinka" til de grader som de gjør med utstyr over det.

5977503[/snapback]

 

Bare sånn aproppos Vaelastrasz-encountern. Kom meg ganske lett på topp, som dagger-rogue (hadde rundt 950 dps konstant, men den droppa ned på slutten da jeg kom bak halen hans to ganger på rad). De to nederste på lista er henholdsvis en dps-warrior og en hunter.

post-48778-1146151285_thumb.jpg

Lenke til kommentar

(hadde rundt 950 dps konstant, men den droppa ned på slutten da jeg kom bak halen hans to ganger på rad)

 

-------------------------------

Kan du poste gearet ditt?

Har selv dpsen på 750-950 fra lvl ca 50.

 

Nå begynner jeg å runde 400 agility, hva er det meste man kan ha?

Har ikke agi på ringene eller back, skuldere eller trinkets og kun en enchant på hanskene.

 

Merker stor forskjell på 200 og 400 agi, ¨på lvl 51 kan man drepe lvl 57 mobs uten for hulen med e-text quest i silithus . Man dauer jo selvfølgelig da det spretter opp en lvl 58 innsekt 1 sek etter moben daua, men moben gir 1000xp , Etter å ha drept hundre og noe ble fixen på 6,9g men jeg ble lvl 52.

 

Har nå 650 x 20 Encrypted Twilight Text , hvor mye rep vil det gi meg?

Endret av War
Lenke til kommentar
Du er klar over at du vil levle raskere ved å bare drepe mobs på din egen level, eller?

 

Har selv dpsen på 750-950 fra lvl ca 50.

Hva mener du med dette?

6008265[/snapback]

 

 

Jeg lutre også på hva han mente, jeg mener at på en mob er dps damage per sek det i gjennomsnitt da moben er død.

 

Tja, det tar ca 4 mobs på min lvl, for en her.

men med så mye vanich man rekker å bruke er det ikke langt fra kirkegården, det tok ikke lang tid. Men jeg vet ag gule lvl gir mer xp/time enn røde og unknown lvls.

Lenke til kommentar
Du har altså 400 agility og er lvl ?

 

Jeg er lvl 60, og har rundt 290. 330 buffet.

6008955[/snapback]

 

 

er da ikke min feil at du har rævva agi, nå har jeg noen grønne items for å få mest agi, mens du sikkert har byttet ut til fine epics med alt annet en agi.

 

:whistle: Jeg har da alltid printscreen og bevis for mine påstander, hvorfor skal jeg juge da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...