Lycantrophe Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Selvsagt. 51/3/7 er mer pvporientert, 41/20/0 er nok mer egnet til 5v5 og all-around. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hei. Da har jeg begynt en alt, BE Rogue faktisk! (ja jeg vet, men alle er ud >.<) Tingen er at jeg har mye peil på både prest og mage. Alltid hatt det beste gearet siden High Warlord perioden, og flere ganger nermet meg gladiator tittelen (faktisk var jeg 1 plass unna, eller .no) Det jeg egentlig lurer på, hvilke addons er must have som rog? Feks mage, er sheepwatch en must have. Regner med at rogues har noe av det samme. Kanskje en Energy Bar ? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Bytt til UD før det er for sent! Eventuelt start human om du ikke har noen RL venner der. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Bytt til UD før det er for sent! Eventuelt start human om du ikke har noen RL venner der. Hvorfor ? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Will of the Forsaken, Cannibalize, stilig look. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Når du blir feara rundt som en tulling hvert arenagame, og ikke kan bruke trinket fordi: A) Den er på CD B) Du vet du blir blinda om du trinketter. ...så ønsker du at du var undead. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Har endelig dinga 67 med Roguen men begynner å bli rimelig desperat nå. Det er så jææævlig kjedelig å ta ned mobs og det tar lang tid og grinde og jeg har godt så godt som tom for quests i Nagrand og Blades og Zang og Terrokar og Hellfire... Hvordan i helvete skal jeg liksom få dinga de siste 3? Merker at det er mye jævligere enn det var i Februar 2007 når jeg levla locken. Noen som har noen generelle tips til åssen jeg kan få dinga de siste 3 uten og kjede ræva av meg? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Respec og quest. evt. kjør et par instances Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Respec og quest. evt. kjør et par instances Respecer for mye Kan jeg være i SMV og Netherstorm i 67? (Er så lenge siden jeg var der og levla så husker fan ikke) Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Tror du kan begynne. Sikker på at alt i Nagrad er gjort? Trodde jeg var helt ferdig på 65, men fant noen nye quests nå på 70 Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Tror du kan begynne. Sikker på at alt i Nagrad er gjort? Trodde jeg var helt ferdig på 65, men fant noen nye quests nå på 70 ja Har vel 1 eller 2 group quests igjen men thats it. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Er denne en god healer/caster killer build? http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...002321113000000 ? Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Denge healers = Mutilate. Denge casters = Shadowstep. (Mages -_-) Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Tar opp spørsmålet mitt fra forrige side Har jeg bra nok gear til diverse heroics og kara? Armorylink Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Ja, med god margin vil jeg si. Du har stort sett gjort veldig bra valg av gems, og sverdene bruker jeg ennå i BT/MH. Fel leather settet er ekstremt bra til pve, og bedre enn flere av kara epicene (men mangler stamina). Skal jeg pirke, så ville jeg tatt mongoose på sverdene (dyrere), og agility istedenfor attack power enchant på gloves. Du kan slenge på 12agi ench på cloak i tillegg. I chesten burde du hatt agi/hit og hit gems. Tilgjengelige oppgraderinger som ikke krever raiding er SSO rep necken, Swiftstrike Bracers og Belt of Deep Shadow. Kan koste litt, men det er ikke så vanskelig å finne crafters lenger. Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Har SSO necken, burde jeg bruke den og miste 21 hit rating? 12agi enchant på back er på vei, må bare få somlet meg til å skaffe det. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Jepp, ikke enorm margin, men den kommer bedre ut pga veldig bra proc (sjekket i rogue spreadsheet ( http://rogue.raidcal.com )). Endret 23. august 2008 av mad_arab Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hei jeg har planer om å få lagd meg noe BoE greier fra Leatherworking. Hvilken brude jeg gå for? har bare masse welfare greier så trenger hit rating mest. Hva får man mest utbytta av som ikke byttes ut med det første? Har ikke LW. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Verdt å specce mutilate på lvl 50 eller fortsette med combat swords ? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Hei jeg har planer om å få lagd meg noe BoE greier fra Leatherworking. Hvilken brude jeg gå for? har bare masse welfare greier så trenger hit rating mest. Hva får man mest utbytta av som ikke byttes ut med det første? Har ikke LW. Swiftstrike Bracers og Belt of Deep Shadow. På litt lavere nivå, Fel Leather settet. Dropp Cobrascale settet, det finnes bedre quest rewards og kara drops. Endret 24. august 2008 av mad_arab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå