guttorm Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Vet ikke i pvp. På raid bosses ruler mutilate. Det viser lang vei, jeg topper damagemeter på både gruuls og mag, men i Za osv er jeg skjelden på topp. En pro hunter/lock el sword rogue tar meg som mutilate, men ingen andre. Dvs på raid bosser som tar litt tid. Nå spurte han om 100% PvP da x) Hvis du skal gå arena kommer det an på hvordan setup du skal kjøre, skal du bare kjøre BG er det smak og behag. Mutilate er burst damage, hemo er stabil damage over tid. Ligger noen Mutilate pvp videor hos roguerogue.com Virker unektelig morrsomt i pvp, men selv har jeg testet det lite pga kun pve gear. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Hvor kan jeg levle lockpicking som blood elf? Nettopp dinga 16 og lært lockpicking, men det var liksom ikke noe fancy quest i Redridge med masse chests å picklocke slik som det er for alliance. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Ikke bruk tiden din på det, men er vel noe i barrens. De priatene ved ratchet (sør for) har masse kister du kan åpne. Lvl 15 ish Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Ah ... Tiltak å dra fra Ghostlands til UC og hoppe på dritt og styre og faenskap bare for lockpicking. Meh. Lenke til kommentar
Jan-Erik123 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Respeccet just fra standard SHS til 0/31/30 combat maces. Jeg må innrømme jeg opplever det som mye lettere, og vi klarer nå faktisk å vinne mot priest/xxx team. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Så ikke gjør det da. Men folk blir grinete når de møter rogues uten skills i lockpicking Så kaller noobs deg for noob og sprer dårlig rykte om deg. Vel, den erfaringa har jeg fra 3-4 andre rogues som mer eller mindre stoppet rundt lvl 20 grunnet dårlig rykte og ingen ville kjøre DM med meg pga. mangel på lockpicking (go figure) Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Dårlig rykte? Hva slags server er du på? Greit nok at det er tullete å ikke levle lockpicking, men hvis man blir uthengt i alle public channels fordi man sier "sorry mate, i don't have the skill yet", da er det på tide å bytte server. Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg gadd aldri å levle lockpicking over hundre når jeg spilte rogue, skrotnisser som spør om å åpne bokser med skvip gadd jeg ikke bry med meg. Trengte bare 85 for å få gjort giftquestet i Barrens. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Var hovedsaklig back in the days på i alle fall Shattered Hand og en server til jeg ikke kommer på i farten. Har ikke merka noe særlig til det på Frostwhisper, Turalyon eller Argent Dawn, men orker ikke komme ut for det igjen på Xavius så da er det vel bare å springe fra Org til Ratchet for å kverke pirater. Evt. snike meg til Redridge, dog, ser ikke på det som en kortere tur egentlig. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Merker ofte folk kan le litt når eg sier i Org at eg håpner alle boxer opp til lev 175 Men mangler bare 10 levler så har eg 225 lev og da føler eg det e flere folk som trenger å åpne boxer da Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Kunne aldri tenkt meg å vert uten lockpicking, og når jeg åpner kister får jeg nesten skryt av gruppa hver gang for å ha levla LP. I tilegg gir det andre fordeler, som døra til første bossen i SH. I tilegg kan du åpne alle kister som du får når du pickpocketer mobs, det blir litt sølv alt i alt, men viktigest er at jeg har loota en del blue gems ut av disse. Rogues som ikke levler LP er igrunnen forbanna irreterende. Når det er sagt så er det ikke om å gjøre å maxe skillen på hver level, for det er litt stress. Men så snart man dinger 70, bør man maxe skillet. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg har bare 170 elns Lockpicking . Lenke til kommentar
PSV Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Rogues som ikke levler LP er igrunnen forbanna irreterende. Når det er sagt så er det ikke om å gjøre å maxe skillen på hver level, for det er litt stress. Men så snart man dinger 70, bør man maxe skillet. Kunne ikke sagt meg mer enig, tror jeg har til gode å se en rogue i guilden som levlet LP så snart han ble 70, de fleste behøver normalt mange måneder. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Rogues med vett i hodet lever lockpicking samtidig som de sloss seg vei mot 70. Jeg kjøper meg snart Brutal chest, og skal ha mine to blå gems i den (5agi/7stam). Hva bør jeg ha i den gule slotten? Gjerne noe med raw agility, men åpen for forslag. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Rogues med vett i hodet lever lockpicking samtidig som de sloss seg vei mot 70. Jeg kjøper meg snart Brutal chest, og skal ha mine to blå gems i den (5agi/7stam). Hva bør jeg ha i den gule slotten? Gjerne noe med raw agility, men åpen for forslag. 4 crit & 8 AP ? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Evt. hit/ap. Ser helst noe med raw agility. Leter gjennom wowhead nå (kommer til å ha de epic) Lenke til kommentar
PSV Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Rogues med vett i hodet lever lockpicking samtidig som de sloss seg vei mot 70. Jeg kjøper meg snart Brutal chest, og skal ha mine to blå gems i den (5agi/7stam). Hva bør jeg ha i den gule slotten? Gjerne noe med raw agility, men åpen for forslag. 5agi/7sta gems er waste, siden du kaster bort 0.5stamina. (whisp meg om du ikke tar den) Kjør +10agi x2 og +5crit/10ap IMO. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Må ha de blå for meta-gemmen min. Det blir enten 5hit/5agi (dodge er eneste survivability jeg har da jeg ikke spiller med healer) eller 5crit/10ap. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) 5 crit / 10 AP. 5 hit / 5 agi er det raiders kjører i PvE-gearet for at det skal fungere bra i PvE uten at det er like gimped som 10 hit i PvP. Tror du kunne tjent mer på Runspeed Meta+Surefooted om du ikke spiller med healer, men det vil ikke briste eller bære for ratingen selvfølgelig. Endret 28. juli 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå