Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Dinga akkurat 70 med roguen. Blir ikke å spille så mye, men det jeg skal spille, er PVP. Blir vel mest BG, men kanskje noe arena..

Hva slags spec bør jeg bruke? Er det sstep som er greia? Noen forslag til hva slags våpen og armor jeg bør få meg først og fremst? Gems osv...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aha! Så du ville tatt Guardian's necken foran Shattered sun pendant'en?

Er vel først og fremst Cheat Death-nerfen jeg tenker på. Fram til patchen kommer abuser jeg PvE gear som fy, selv om jeg mangler akkurat de PvE-delene jeg nevnte. Velger Glaives + nevnte leggings fordi de er de beste DPS-oppgraderingene, mens man samtidig beholder 4p S4.

Til andre formål, som 3v3 med mage/locks osv., så ville jeg holdt meg til en god dose PvE gear.

Spesielt etter CD-nerfen, så har Guardian's vs. SSO blitt en nobrainer. Heller holde seg til et par Sunwell-T6 deler og chest/leggings, eller et par Sunwell random items.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Burde man kjøpe mainhand eller offhand pvp våpen først? Main hand er vel sikkert det jeg best vil merke forskjellen med, men samtidig, så vil sikkert en god offhand gjøre det lettere å farme poeng til mainhanden, hvis dere skjønner hva jeg mener!

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Burde man kjøpe mainhand eller offhand pvp våpen først? Main hand er vel sikkert det jeg best vil merke forskjellen med, men samtidig, så vil sikkert en god offhand gjøre det lettere å farme poeng til mainhanden, hvis dere skjønner hva jeg mener!

Noen forslag?

Main Hand først.

Lenke til kommentar

Noen forslag?

Og en mainhand vil gjøre det lettere å farme poeng til offhanden. Det lille du tjener ekstra gjør det ikke verdt å vente x uker lenger på en skikkelig oppgradering.

Lenke til kommentar

Jeg er en PvP-rogue som har tenkt tanken på å gå litt PvE.

Dette er gearet: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...arush&n=Fuz

Hvilke av delene bør jeg bytte ut?

Og hvor bør jeg skaffe det (hvor langt holder pvp-gearet mitt til i pve)?

Om noen har en god dps-rotasjon og kanskje litt basic tips vil det være fint :)

Omtrent aldri gått PvE, bare et par instancer, og vil jo helst gjøre det mest mulig riktig så jeg slipper å plage andre :)

Lenke til kommentar

Vel jeg har Merciless mh dagger (litt kjipt den er welfare nå :<) og begge S3 sverda.

Mutilate virker gøy, evt. combat swords med sverda mine.

Vet ikke hvilken som er best, muti er kanskje litt mindre avhengig av hit? Jeg vet ikke :p

Noen stor forskjell mellom disse? Hvis ikke synes jeg som sagt muti virker morsomt :)

Lenke til kommentar

Mutilate vil nok ligge noen prosent bak combat swords. Men har du lyst til det, så gå for den. Men deretter så bør du lese igjennom guiden for å få vite hvordan ting fungerer med tanke på hit osv. Skal du "satse" så er det ingen vei utenom å sette seg inn i ting så man unngår å bruke feil gear, enchants, gems osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...