War Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Level 47 rogue og 3 ores? Yeah right. 5934485[/snapback] Vil du ha bilde? Les på side 2 her fra meg så kanskje du ser hvordan før du er så frekk. Alt jeg kjøper postes til min bank så det ikke skal blandes Dette er nylig kjøpt og ikke postet enda, viser en alt som ikke trudde det. Endret 17. april 2006 av War Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Det er han nok, så lenge kommunikasjonen er bra, og tankene samarbeider fint. Vi har dog aldri fått verken roben eller daggeren av ham :/ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Det er han nok, så lenge kommunikasjonen er bra, og tankene samarbeider fint. Vi har dog aldri fått verken roben eller daggeren av ham :/ 5937924[/snapback] første try fikk vi roben, så en crappy mail blue eller no så daggern . Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Qiraji Sacrifical Blade frister veldig! Men siden jeg ikke har noe guild på roguen min, lurer jeg på om Kurrinaxx som er først boss i AQ20, er mulig å drepe i en PuG? 5937500[/snapback] Joda - kan hende man trenger noen forsøk, synes personlig fighten er ganske irriterende. Noen tips: Viktig å spre dere - samt at *alle* holder seg unna sand-traps, "bobler" i sanda dukker opp og eksploderer (og har en altfor lang range i tillegg), skader for 1500-1700ish, med tilleggseffektene silence + -75 % to hit (!) i 20 sekunder. 3 tanks er gjerne å foretrekke, siden Kurinnaxx også har en debuff som når alle i foran han i en "kjegle" så og si, "Mortal Wounds": Reduserer healing med 10 % per gang, kan stacke opp til 10. Kurinnaxx er tauntable, så når denne når 4-5 er det gjerne greit å bytte tank. Melee DPS holder seg bak han, ranged DPS og healers sprer seg og holder seg unna sand traps. Healers som er i midt i spellcast og i nærheten av en sandtrap må uansett flytte seg, bedre med en spell-interrupt enn 20 sekunders silence Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Vi bruker bare to tanker, som funker fint. Som healer kaster jeg en flash heal, hopper et par meter til siden, kaster en ny flash heal og repeterer det. Har aldri blitt truffet av en boble Endret 17. april 2006 av Loeve Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Vi bruker bare to tanker, som funker fint. Som healer kaster jeg en flash heal, hopper et par meter til siden, kaster en ny flash heal og repeterer det. Har aldri blitt truffet av en boble 5939453[/snapback] Ok, var ikke sikker om man trengte 2 eller 3. Vet ikke om det er desynch/client/serverlag som forårsaker det, men jeg synes range på traps er helt enorm - virker noe buggy som ikke er uventet i AQ20. Var der på mandag, Kurinnaxx ingen problemer, så kommer vi til 6 eller 7 wave på Rajaxx, all NPC's i live osv - 2 warriors løper opp på greiene til høyre for gate'n, forsvinner INN i de, og NPC's løper jo selvfølgelig etter. Warriors samt NPC's ute av Line of Sight selvfølgelig. Var litt uheldig på siste wave og fant ut at vi skulle begynne på nytt da vi ville ha med oss noen recipes fra Andorov. Utrolig irriterende at man faktisk må vente i 5-10 min på NPC respawn før man prøver hele encounter'n på nytt. Neste runde gikk alt riktignok smertefritt. Endret 17. april 2006 av Gnurk Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Rajaxx-fighten er litt bugga, ja. Vi exploit-pulla bossen tidligere, men det gikk litt galt, så vi fikk alle wavesene samtidig :/ Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Hei, lurer litt, detter er egentlig ikke ment som en whine post. Jeg vil bare få av/bekrefta noe. Rogues kan bare damage i end game pve imotsettning til warriors det har jeg fått med meg etter å spilt endgame opp til Vael. Men nå har jeg lest endel i det siste at warriors med si bwl/AQ dmg gear lett gjør mer skade enn rogues med tilsvarende utstyr. På grunn av at ragen deres regenereres helt vilt fort når de gjør så mye skade, mens vi har bare samme energy ticka. Stemmer dette? eller er det bare skryting av warriors med hauger med potions og pvp rogues i guilden? Kom over denne videon: http://video.google.com/videoplay?docid=87...00556719&q=nerf Klar over at dette er med over gjennomsnittet med buffs, mot flere targets og han har og sikkert litt agro innemellom der og. men dy dæven!! Den dagen jeg ser så mange tall fly rundt på skjermen når jeg spiller rogue skal jeg smile bredt! (Tviler sterkt på at det kommer til å skje) Remapen er foresten confirmed i 1.12 folkens. http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...p=1#post7990490 Edit: noen leifs og litt mer kjøtt på beinet. Endret 22. april 2006 av kule-ku Lenke til kommentar
likferd Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Kom over denne videon: http://video.google.com/videoplay?docid=87...00556719&q=nerf Klar over at dette er med over gjennomsnittet med buffs, mot flere targets og han har og sikkert litt agro innemellom der og. men dy dæven!! Den dagen jeg ser så mange tall fly rundt på skjermen når jeg spiller rogue skal jeg smile bredt! (Tviler sterkt på at det kommer til å skje) Edit: noen leifs og litt mer kjøtt på beinet. 5970277[/snapback] Den videoen var med unerfet thunder fury, altså rundt 35% sjanse for 300 dmg proc, samt så mange buffs han har sikkert 50% crit Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Okey, regna med at den filmen var ekstrem, men ved mer normale tilstander vil fortsatt en warrior gjøre mer skade endgame en en rogue? Må bli med utstyr bedre enn det man får i MC, for dps warrior'en i raidgruppa mi hadde ikke sjangs mot rogues iallefall. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Rogues har jo damage i gift, dmg over tid, dmg etter opparbeidet poeng osv Er ikke en instanse jeg ikke har kommet øverst på dmg listen. til og med når vi hadde med en pala 12 lvl høyere med 2 hånds våpen . Må være noe feil du gjør. Har printsreena alle instansene , har faktisk ikke tapt en eneste dps måling og 9/10 har vi en lvl 60 med. Må værenoe du gjør feil. Btw, daggers eller sverd til rogue ? tenker å gå over til combat PvE ja Lenke til kommentar
Sweet85 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Rogues har jo damage i gift, dmg over tid. 5975356[/snapback] Det der brukes aldri i instancer vis du vet hva du driver med. bli 60 å kom deg i endgame raiding før du utaler deg om at folk gjør noe galt. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 DoT = Rupture, brukes på andre rogues (PvP) og hvis du liker rupture-kiting. Ellers på bosser der aggroen er sensitiv og du ikke vil ha en 1-2k peak. Poison = Crippling, Mind Numbing er brukbare i PvP. Instant er noe brukbart i PvE.. Med mindre moben er immun. Rogues er utrolig imba når du tenker DPS før 60, da Evis ikke er avhengig av ditt eget gear og høye X+weapondamage verdier. Etter 60 får du noe som kalles epics, men det gjør alle andre, og alle andre utnytter gearet og skalerer mye mer drastisk enn rogues på damagemeters. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Rogues har jo damage i gift, dmg over tid. 5975356[/snapback] Det der brukes aldri i instancer vis du vet hva du driver med. bli 60 å kom deg i endgame raiding før du utaler deg om at folk gjør noe galt. 5975730[/snapback] Heh? De fleste end-game roguesa jeg kjenner bruker rupture fremfor eviscerate, ialelfall jeg, som er combat rogue med daggers. Har ikke imp eviscerate med den typen build. De fleste combo points går i SnD, har du noen til overs går de i rupture som oftest. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Sverd> Daggers for PvE DMG dealing imo. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Etter 60 får du noe som kalles epics har 7 da, på lvl 50 Alle sier rogue = sverd påpve Vae i feralas og målte dmg , på en lvl 45 mob lå dps på over 900 i gjennomsnitt på 1 mob dette er vel gjennomsnittet om man ikke critter sykt pr mob Endret 23. april 2006 av War Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Etter 60 får du noe som kalles epics har 7 da, på lvl 50 Alle sier rogue = sverd påpve Vae i feralas og målte dmg , på en lvl 45 mob lå dps på over 900 i gjennomsnitt på 1 mob 5976337[/snapback] Omformulering: Etter 60 får du noe som kalles BoP epics. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) og hva er bedre med dem? eller jeg får BoP e og ? " Det der brukes aldri i instancer vis du vet hva du driver med. bli 60 å kom deg i endgame raiding før du utaler deg om at folk gjør noe galt." Klarer ikke tanken holde 80 nature dmg pr sek burden gå alene Endret 23. april 2006 av War Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 og hva er bedre med dem? eller jeg får BoP e og ? " Det der brukes aldri i instancer vis du vet hva du driver med. bli 60 å kom deg i endgame raiding før du utaler deg om at folk gjør noe galt." Klarer ikke tanken holde 80 nature dmg pr sek burden gå alene 5976409[/snapback] .... Dessuten finnes det noe som heter immunitet mot poison. Hvis du noen gang skulle tenke på å bruke deadly poison burde du slette roguen din, siden den er totalt nyttesløs både i solo-pve, mass-pve og pvp. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Tja funker helt fint enda. alle target har 5 stacks på seg. bare 4 lvl til 60 på di, går fint i pve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå