Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Level 47 rogue og 3 ores? Yeah right.

5934485[/snapback]

 

 

Vil du ha bilde? :thumbdown:

 

Les på side 2 her fra meg så kanskje du ser hvordan før du er så frekk.

 

Alt jeg kjøper postes til min bank så det ikke skal blandes

Dette er nylig kjøpt og ikke postet enda, viser en alt som ikke trudde det.

 

wow445lj.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Qiraji Sacrifical Blade frister veldig! Men siden jeg ikke har noe guild på roguen min, lurer jeg på om Kurrinaxx som er først boss i AQ20, er mulig å drepe i en PuG?

5937500[/snapback]

 

 

Joda - kan hende man trenger noen forsøk, synes personlig fighten er ganske irriterende.

 

Noen tips: Viktig å spre dere - samt at *alle* holder seg unna sand-traps, "bobler" i sanda dukker opp og eksploderer (og har en altfor lang range i tillegg), skader for 1500-1700ish, med tilleggseffektene silence + -75 % to hit (!) i 20 sekunder.

 

3 tanks er gjerne å foretrekke, siden Kurinnaxx også har en debuff som når alle i foran han i en "kjegle" så og si, "Mortal Wounds": Reduserer healing med 10 % per gang, kan stacke opp til 10. Kurinnaxx er tauntable, så når denne når 4-5 er det gjerne greit å bytte tank. Melee DPS holder seg bak han, ranged DPS og healers sprer seg og holder seg unna sand traps. Healers som er i midt i spellcast og i nærheten av en sandtrap må uansett flytte seg, bedre med en spell-interrupt enn 20 sekunders silence :)

Lenke til kommentar
Vi bruker bare to tanker, som funker fint. Som healer kaster jeg en flash heal, hopper et par meter til siden, kaster en ny flash heal og repeterer det. Har aldri blitt truffet av en boble :)

5939453[/snapback]

 

Ok, var ikke sikker om man trengte 2 eller 3.

 

 

Vet ikke om det er desynch/client/serverlag som forårsaker det, men jeg synes range på traps er helt enorm - virker noe buggy som ikke er uventet i AQ20.

 

Var der på mandag, Kurinnaxx ingen problemer, så kommer vi til 6 eller 7 wave på Rajaxx, all NPC's i live osv - 2 warriors løper opp på greiene til høyre for gate'n, forsvinner INN i de, og NPC's løper jo selvfølgelig etter. Warriors samt NPC's ute av Line of Sight selvfølgelig. Var litt uheldig på siste wave og fant ut at vi skulle begynne på nytt da vi ville ha med oss noen recipes fra Andorov.

 

Utrolig irriterende at man faktisk må vente i 5-10 min på NPC respawn før man prøver hele encounter'n på nytt.

 

Neste runde gikk alt riktignok smertefritt.

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar

Hei, lurer litt, detter er egentlig ikke ment som en whine post. Jeg vil bare få av/bekrefta noe.

 

Rogues kan bare damage i end game pve imotsettning til warriors det har jeg fått med meg etter å spilt endgame opp til Vael. Men nå har jeg lest endel i det siste at warriors med si bwl/AQ dmg gear lett gjør mer skade enn rogues med tilsvarende utstyr. På grunn av at ragen deres regenereres helt vilt fort når de gjør så mye skade, mens vi har bare samme energy ticka. Stemmer dette? eller er det bare skryting av warriors med hauger med potions og pvp rogues i guilden?

 

Kom over denne videon: http://video.google.com/videoplay?docid=87...00556719&q=nerf

 

Klar over at dette er med over gjennomsnittet med buffs, mot flere targets og han har og sikkert litt agro innemellom der og. men dy dæven!! Den dagen jeg ser så mange tall fly rundt på skjermen når jeg spiller rogue skal jeg smile bredt! :D (Tviler sterkt på at det kommer til å skje)

 

Remapen er foresten confirmed i 1.12 folkens.

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...p=1#post7990490

 

Edit: noen leifs og litt mer kjøtt på beinet.

Endret av kule-ku
Lenke til kommentar

Kom over denne videon: http://video.google.com/videoplay?docid=87...00556719&q=nerf

 

Klar over at dette er med over gjennomsnittet med buffs, mot flere targets og han har og sikkert litt agro innemellom der og. men dy dæven!! Den dagen jeg ser så mange tall fly rundt på skjermen når jeg spiller rogue skal jeg smile bredt! :D (Tviler sterkt på at det kommer til å skje)

 

Edit: noen leifs og litt mer kjøtt på beinet.

5970277[/snapback]

 

Den videoen var med unerfet thunder fury, altså rundt 35% sjanse for 300 dmg proc, samt så mange buffs han har sikkert 50% crit :whistle:

Lenke til kommentar

Rogues har jo damage i gift, dmg over tid, dmg etter opparbeidet poeng osv

Er ikke en instanse jeg ikke har kommet øverst på dmg listen.

til og med når vi hadde med en pala 12 lvl høyere med 2 hånds våpen .

Må være noe feil du gjør.

Har printsreena alle instansene , har faktisk ikke tapt en eneste dps måling og

9/10 har vi en lvl 60 med.

Må værenoe du gjør feil.

 

Btw, daggers eller sverd til rogue ? tenker å gå over til combat

PvE ja

Lenke til kommentar

DoT = Rupture, brukes på andre rogues (PvP) og hvis du liker rupture-kiting. Ellers på bosser der aggroen er sensitiv og du ikke vil ha en 1-2k peak.

 

Poison = Crippling, Mind Numbing er brukbare i PvP. Instant er noe brukbart i PvE.. Med mindre moben er immun.

 

Rogues er utrolig imba når du tenker DPS før 60, da Evis ikke er avhengig av ditt eget gear og høye X+weapondamage verdier. Etter 60 får du noe som kalles epics, men det gjør alle andre, og alle andre utnytter gearet og skalerer mye mer drastisk enn rogues på damagemeters.

Lenke til kommentar
Rogues har jo damage i gift, dmg over tid.

5975356[/snapback]

 

Det der brukes aldri i instancer vis du vet hva du driver med. bli 60 å kom deg i endgame raiding før du utaler deg om at folk gjør noe galt.

5975730[/snapback]

 

Heh? De fleste end-game roguesa jeg kjenner bruker rupture fremfor eviscerate, ialelfall jeg, som er combat rogue med daggers. Har ikke imp eviscerate med den typen build. De fleste combo points går i SnD, har du noen til overs går de i rupture som oftest.

Lenke til kommentar

Etter 60 får du noe som kalles epics

har 7 da, på lvl 50

 

 

Alle sier rogue = sverd påpve

 

Vae i feralas og målte dmg , på en lvl 45 mob lå dps på over 900 i gjennomsnitt på 1 mob

 

dps6ar.jpg

 

dette er vel gjennomsnittet om man ikke critter sykt pr mob

Endret av War
Lenke til kommentar

og hva er bedre med dem? eller jeg får BoP e og ?

 

"

Det der brukes aldri i instancer vis du vet hva du driver med. bli 60 å kom deg i endgame raiding før du utaler deg om at folk gjør noe galt."

 

Klarer ikke tanken holde 80 nature dmg pr sek burden gå alene

Endret av War
Lenke til kommentar
og hva er bedre med dem? eller jeg får BoP e og ?

 

"

Det der brukes aldri i instancer vis du vet hva du driver med. bli 60 å kom deg i endgame raiding før du utaler deg om at folk gjør noe galt."

 

Klarer ikke tanken holde 80 nature dmg pr sek burden gå alene

5976409[/snapback]

 

....

 

 

Dessuten finnes det noe som heter immunitet mot poison. Hvis du noen gang skulle tenke på å bruke deadly poison burde du slette roguen din, siden den er totalt nyttesløs både i solo-pve, mass-pve og pvp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...