Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er digg med fist weapons er at de er raske. Altså liten men rask damage. Eskhandars right claw er et glimrende eksempel på dette.Special ability: Chance on hit: Increase attack speed. (Eskhandars rage)

ok.. Eskhandars rage+crusader enchant proc+slice and dice+blade furry+adrenaline rush hvis du har det= imba. Har fått dette mange ganger og mobsene går som regel kjapt nedover. Det er også noen fist weapons i ZG. Main handen er ikke så værst men offhanden er så dårlig for å være epic at den burde være rare. SS gir faktisk mye damage med bra gear. En swordrogue i guilden min crittet for 1500 dmg på en vanlig sinister strike. Det er jo litt mer enn å skaffe combo.

Lenke til kommentar
Imp. Sprint er bortkastet.

 

Addons?

 

StunWatch og EnergyWatch er nyttige.

5525617[/snapback]

 

sprint e gudd å ha når du grinde..sparer masse tid på å springa rundt overalt....og ja eg har di addonena pluss titancritline,damage meters, enemycastbar pluss ein del andre som ikkje har noko med combat å gjera :w00t:

Endret av @_@
Lenke til kommentar

Mine addons:

CT_Mod

Atlas

Auctioneer

Gypsy_Mod

SpellAlert (Fantastisk addon som viser hva targeted fiende kaster som spell som en stor skrift midt på skjermen)

CCWatch

CombatStats

GoodInspect

LootLink

Opium (KoS-liste)

TitanPanel

TitanBG

Asmo Honor Role

DamageMeters

BlindFlashCount

EquipCompare

 

Tror det var nesten alle :yes:

Lenke til kommentar

HOHO.. her ser vi folka har peiling...NOT.. hvem sier at daggers suger til grinding? kjører kun daggers jeg . seal fate build (30/8/13) og jeg går aldri bak mobs når jeg grinder. har forsåvidt perdition blade og corehound tooth, men greier meg fint i tyrs med daggers. har også kjørt swords g fist. daggers med IMP backstab er fint og ha iMC/bwl osv for du står så å si alltid bak mobben. så daggers er topp

Lenke til kommentar
HOHO.. her ser vi folka har peiling...NOT.. hvem sier at daggers suger til grinding? kjører kun daggers jeg . seal fate build (30/8/13) og jeg går aldri bak mobs når jeg grinder. har forsåvidt perdition blade og corehound tooth, men greier meg fint i tyrs med daggers. har også kjørt swords g fist. daggers med IMP backstab er fint og ha iMC/bwl osv for du står så å si alltid bak mobben. så daggers er topp

5532171[/snapback]

 

Så du spammer SS med daggers? Ja nå ser vi virkelig hvem som har peiling.

 

Sverd/Mace > Daggers til grinding, som er det jeg har sagt før.

Lenke til kommentar
HOHO.. her ser vi folka har peiling...NOT.. hvem sier at daggers suger til grinding? kjører kun daggers jeg . seal fate build (30/8/13) og jeg går aldri bak mobs når jeg grinder. har forsåvidt perdition blade og corehound tooth, men greier meg fint i tyrs med daggers. har også kjørt swords g fist. daggers med IMP backstab er fint og ha iMC/bwl osv for du står så å si alltid bak mobben. så daggers er topp

5532171[/snapback]

LOL. Ok. Greit. Gogogo SS med daggers.

 

Ingen som er sagt at daggers er helt ubrukelige til grinding, men å spamme SS med daggers er LANGT FRA så effektivt som å specce combat og kjøre 2x maces/swords. Kan liksom ikke se for meg helt at SS med daggers (selv om du har Perdition's og CTH) dreper mobs i tyrs hand like fort som en combat specced rogue med f.eks. Dal'Rend.

Lenke til kommentar
HOHO.. her ser vi folka har peiling...NOT.. hvem sier at daggers suger til grinding? kjører kun daggers jeg . seal fate build (30/8/13) og jeg går aldri bak mobs når jeg grinder. har forsåvidt perdition blade og corehound tooth, men greier meg fint i tyrs med daggers. har også kjørt swords g fist. daggers med IMP backstab er fint og ha iMC/bwl osv for du står så å si alltid bak mobben. så daggers er topp

5532171[/snapback]

LOL. Ok. Greit. Gogogo SS med daggers.

 

Ingen som er sagt at daggers er helt ubrukelige til grinding, men å spamme SS med daggers er LANGT FRA så effektivt som å specce combat og kjøre 2x maces/swords. Kan liksom ikke se for meg helt at SS med daggers (selv om du har Perdition's og CTH) dreper mobs i tyrs hand like fort som en combat specced rogue med f.eks. Dal'Rend.

5532282[/snapback]

 

 

ser fortsatt at dere har peiling :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...