shizz kebab Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Trevakt du spiller ikke rogue, så kanskje ikke du skal uttale deg? (Han har en 49 warrior).. Fist weapons er egentlig ikke noe særlig i forhold til daggers eller swords. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Det som er digg med fist weapons er at de er raske. Altså liten men rask damage. Eskhandars right claw er et glimrende eksempel på dette.Special ability: Chance on hit: Increase attack speed. (Eskhandars rage) ok.. Eskhandars rage+crusader enchant proc+slice and dice+blade furry+adrenaline rush hvis du har det= imba. Har fått dette mange ganger og mobsene går som regel kjapt nedover. Det er også noen fist weapons i ZG. Main handen er ikke så værst men offhanden er så dårlig for å være epic at den burde være rare. SS gir faktisk mye damage med bra gear. En swordrogue i guilden min crittet for 1500 dmg på en vanlig sinister strike. Det er jo litt mer enn å skaffe combo. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Skaff deg rank14 fists da :> Tar jo bare noen uker Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 "Bare" noen uker ja, er jo simpelt å oppnå rank 14... Smell the irony Lenke til kommentar
@_@ Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 har ein lvl 25 rouge på AQ serveren mine specc respecca nett frå sub specc til combat specc fordi eg ikkje har dagger lengre..har wingblade og den macen som dropper i wc... noken som har noken tips om equipment som eg bør skaffa meg, eller addons? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Imp. Sprint er bortkastet. Addons? StunWatch og EnergyWatch er nyttige. Lenke til kommentar
@_@ Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Imp. Sprint er bortkastet. Addons? StunWatch og EnergyWatch er nyttige. 5525617[/snapback] sprint e gudd å ha når du grinde..sparer masse tid på å springa rundt overalt....og ja eg har di addonena pluss titancritline,damage meters, enemycastbar pluss ein del andre som ikkje har noko med combat å gjera Endret 30. januar 2006 av @_@ Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Mine addons: CT_Mod Atlas Auctioneer Gypsy_Mod SpellAlert (Fantastisk addon som viser hva targeted fiende kaster som spell som en stor skrift midt på skjermen) CCWatch CombatStats GoodInspect LootLink Opium (KoS-liste) TitanPanel TitanBG Asmo Honor Role DamageMeters BlindFlashCount EquipCompare Tror det var nesten alle Lenke til kommentar
superreven Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Ser dere nevner nye ranks av diverse abilities som kan droppe i AQ, er det en (offisiell) side som omtaler dette? Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Hvilke abilities bruker dere i pve? er det best å bare bruke ss + eviscrate eller f.eks. stunlocke så mye som mulig?(cheap shot-gouge-kidney shot etc..) leifz Edit: Jeg er combat rogue bare så det er klart Endret 31. januar 2006 av Flexi Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Mot Elites, delvis stunlock + SnD. - Cheap Shot, SS, Kidney Shot, SS, SnD, SS, Gouge, SS, KS osv. Normale mobs, SS, Evis - Cheap shot, SS, SS (Cheap Shot ferdig) Evis, SS, SS død Lenke til kommentar
Canute Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg kjører en improved ambush grinding. Har en epic dagger så det hjelper kanskje endel. Tror jeg klarer å få de meste av mobsene ned til 50-60% kun på ambush, har rundt 95% crit chance med Remorseless. Lenke til kommentar
Liestöl Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hei er foreløbig bare lvl35 rogue, men jeg har 2 oppsett her det står mellom... Jeg kjører sword, og pvp (ganking ) Denne? 17 - 34 eller Denne? 34 - 17 Den siste kan kansje endres litt på? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 HOHO.. her ser vi folka har peiling...NOT.. hvem sier at daggers suger til grinding? kjører kun daggers jeg . seal fate build (30/8/13) og jeg går aldri bak mobs når jeg grinder. har forsåvidt perdition blade og corehound tooth, men greier meg fint i tyrs med daggers. har også kjørt swords g fist. daggers med IMP backstab er fint og ha iMC/bwl osv for du står så å si alltid bak mobben. så daggers er topp Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 HOHO.. her ser vi folka har peiling...NOT.. hvem sier at daggers suger til grinding? kjører kun daggers jeg . seal fate build (30/8/13) og jeg går aldri bak mobs når jeg grinder. har forsåvidt perdition blade og corehound tooth, men greier meg fint i tyrs med daggers. har også kjørt swords g fist. daggers med IMP backstab er fint og ha iMC/bwl osv for du står så å si alltid bak mobben. så daggers er topp 5532171[/snapback] Så du spammer SS med daggers? Ja nå ser vi virkelig hvem som har peiling. Sverd/Mace > Daggers til grinding, som er det jeg har sagt før. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 HOHO.. her ser vi folka har peiling...NOT.. hvem sier at daggers suger til grinding? kjører kun daggers jeg . seal fate build (30/8/13) og jeg går aldri bak mobs når jeg grinder. har forsåvidt perdition blade og corehound tooth, men greier meg fint i tyrs med daggers. har også kjørt swords g fist. daggers med IMP backstab er fint og ha iMC/bwl osv for du står så å si alltid bak mobben. så daggers er topp 5532171[/snapback] LOL. Ok. Greit. Gogogo SS med daggers. Ingen som er sagt at daggers er helt ubrukelige til grinding, men å spamme SS med daggers er LANGT FRA så effektivt som å specce combat og kjøre 2x maces/swords. Kan liksom ikke se for meg helt at SS med daggers (selv om du har Perdition's og CTH) dreper mobs i tyrs hand like fort som en combat specced rogue med f.eks. Dal'Rend. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 HOHO.. her ser vi folka har peiling...NOT.. hvem sier at daggers suger til grinding? kjører kun daggers jeg . seal fate build (30/8/13) og jeg går aldri bak mobs når jeg grinder. har forsåvidt perdition blade og corehound tooth, men greier meg fint i tyrs med daggers. har også kjørt swords g fist. daggers med IMP backstab er fint og ha iMC/bwl osv for du står så å si alltid bak mobben. så daggers er topp 5532171[/snapback] LOL. Ok. Greit. Gogogo SS med daggers. Ingen som er sagt at daggers er helt ubrukelige til grinding, men å spamme SS med daggers er LANGT FRA så effektivt som å specce combat og kjøre 2x maces/swords. Kan liksom ikke se for meg helt at SS med daggers (selv om du har Perdition's og CTH) dreper mobs i tyrs hand like fort som en combat specced rogue med f.eks. Dal'Rend. 5532282[/snapback] ser fortsatt at dere har peiling Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Vil du se kalkulasjoner på at du er ute på jordet? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg bruker forskjellige våpen når jeg grinder.. Enten eskhandar clawene, sinisters, slice and dice osv, eller dagger i main og eskhandars left for stunning og backstabbing. De går omtrent like fort ned hos meg. Det som er det dumme med min dagger metode er at eskhandars left claw har en chance on hit DoT som ødelegger gouge. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 har en lvl 60 rogue, men har lyst på 2 nye daggerere..noen som har noen forslag?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå