v-gard Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Noen som har en god lvle-cycle for combat rogue? En venn av meg har en 52+ rogue og lurer på hvilke skills han skal bruke, og når. Be han bruke SS når han vil drepe ting og Vanish når han ikke vil drepe ting. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Det var derfor Tullut brukte så utrolig lang tid på roguen sin. Trenger man noe cycle mens man levler da egentlig? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Veldig lite avansert, med mindre man er mutilate (da må man time). Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Veldig lite avansert, med mindre man er mutilate (da må man time). Tenker på et pvp spec til min rogue som fungere litt i pve også =) har får tiden ca 200hit / 150 i pvp gear *dårlig pvp gear atm* og lurer på hvordan http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000321213501351 fungere? Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Veldig lite avansert, med mindre man er mutilate (da må man time). Tenker på et pvp spec til min rogue som fungere litt i pve også =) har får tiden ca 200hit / 150 i pvp gear *dårlig pvp gear atm* og lurer på hvordan http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000321213501351 fungere? Jeg er fan av 41/20/0. Subtlety er tafatt i pve. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Veldig lite avansert, med mindre man er mutilate (da må man time). Tenker på et pvp spec til min rogue som fungere litt i pve også =) har får tiden ca 200hit / 150 i pvp gear *dårlig pvp gear atm* og lurer på hvordan http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000321213501351 fungere? Jeg er fan av 41/20/0. Subtlety er tafatt i pve. tja jeg har ikke 2 gode daggers =X kjører 2x Fist wepons og er litt fan av shadowstep sap og cheat dead <3 men lurte på om noen hadde noen gode spec som var bra i pvp men som også kan brukes i pve ifra sub/assi treet Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Shadowstep "funker" i pve, men produserer latterlig dårlig dps. Combat funker i pvp, er det absolutt optimale i pve. 41/20/0 funker til begge deler. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Neoen som vet hvor du finner en guide til å bli unhittable? Lyst til å prøveå tanke i kara så fort som mulig Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Rogue pvp specc med maces? (Trenger ikke PvE i det hele tatt) Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Er vel lolstep som er tingen om dagen, med andre ord er det samme om du bruker fist, sword eller mace ville uansett tatt mace sånn i tilfelle du speccer combat igjen en gang Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ta Swords over maces imo. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Spiller i dag som combat-dagger, har farma opp nok badges til å kjøpe main og offhand fra de nye badge-rewardene. Det jeg lurte på er om jeg har mye å vinne dps-messig i å gå fra Daggers til Fists i raids? Har stort sett Karazan-gear og noen badge-greier og 1-2 items fra SSC. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...rn&n=Zathan Der er lille-roguen min. Det jeg vet er at jeg mangler en haug med +hit-gems, som kommer når jeg får litt mere cash. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Check it. me agree :;O jeg er også lei av og bli unstealet får alle idiotiske grunner som finnes =X Og enig gjør oss ikke overpower men gjør at skillen funker :X Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Spiller i dag som combat-dagger, har farma opp nok badges til å kjøpe main og offhand fra de nye badge-rewardene. Det jeg lurte på er om jeg har mye å vinne dps-messig i å gå fra Daggers til Fists i raids? Har stort sett Karazan-gear og noen badge-greier og 1-2 items fra SSC. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...rn&n=Zathan Der er lille-roguen min. Det jeg vet er at jeg mangler en haug med +hit-gems, som kommer når jeg får litt mere cash. IKke kjøp offhand dagger for badges.. den er 1.50 speed, som gjør at du effektivt kan trekke fra 10dps sammenliknet med 1.40. Hvis den er bedre i det hele tatt, så er marginen utrolig liten. Satser du på raid: Bytt til 8hit i gule sockets, 4hit/4ag i røde, og 4ag/6sta i blå. Få craftet Belt of Deep Shadow. Bytt til 15ag enchant på gloves. Ignorer socket bonuser som gir dodge/sta og putt 8hit gems i dem. Endret 26. mai 2008 av mad_arab Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Check it. Hvem har lagt igjen epic reply? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Rogues trenger ikke flere buffs nå. En fix som gjør klassen sterkere er fortsatt en buff! Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Syns hvertfall de kunne tatt vekk nerfen på vanish i 2.4 det der 8 sec = unstealth og ingen abilitys Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Rogues trenger ikke flere buffs nå. En fix som gjør klassen sterkere er fortsatt en buff! Så du satser på å vinne på at abilitene til motstandern din ikke fungerer når du spiller mot rogues? Edit: Dere rogues som også har lyst på vanish fiksa, legg inn replies i tråden er dere greie Jo flere jo bedre. Endret 26. mai 2008 av Tullut Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Jeg er rogue selv, og synes vanish fungerer godt nok allerede. Eneste er at noen slemme pets angriper meg i stealth, men det kan jeg leve med. Med god timing kan du allerede vanish-immune en haug av ting. Å gjøre det enda lettere vil virke mot sin hensikt, og gjøre at rogues kan unngå andre klasser sine egenskaper mye lettere. Har aldri opplevd at thorns proccer og får meg ut av stealth etter å ha vanisha, sikker på at du ikke har vært nær autoattack? Endret 26. mai 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå