Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veldig lite avansert, med mindre man er mutilate (da må man time).

 

Tenker på et pvp spec til min rogue som fungere litt i pve også =) har får tiden ca 200hit / 150 i pvp gear *dårlig pvp gear atm*

 

og lurer på hvordan http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000321213501351 fungere?

Jeg er fan av 41/20/0. :) Subtlety er tafatt i pve.

 

 

tja jeg har ikke 2 gode daggers =X kjører 2x Fist wepons

 

og er litt fan av shadowstep sap og cheat dead <3

 

men lurte på om noen hadde noen gode spec som var bra i pvp men som også kan brukes i pve ifra sub/assi treet

Lenke til kommentar

Spiller i dag som combat-dagger, har farma opp nok badges til å kjøpe main og offhand fra de nye badge-rewardene. Det jeg lurte på er om jeg har mye å vinne dps-messig i å gå fra Daggers til Fists i raids?

 

Har stort sett Karazan-gear og noen badge-greier og 1-2 items fra SSC.

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...rn&n=Zathan

 

Der er lille-roguen min. Det jeg vet er at jeg mangler en haug med +hit-gems, som kommer når jeg får litt mere cash.

Lenke til kommentar
Spiller i dag som combat-dagger, har farma opp nok badges til å kjøpe main og offhand fra de nye badge-rewardene. Det jeg lurte på er om jeg har mye å vinne dps-messig i å gå fra Daggers til Fists i raids?

 

Har stort sett Karazan-gear og noen badge-greier og 1-2 items fra SSC.

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...rn&n=Zathan

 

Der er lille-roguen min. Det jeg vet er at jeg mangler en haug med +hit-gems, som kommer når jeg får litt mere cash.

 

IKke kjøp offhand dagger for badges.. den er 1.50 speed, som gjør at du effektivt kan trekke fra 10dps sammenliknet med 1.40. Hvis den er bedre i det hele tatt, så er marginen utrolig liten.

 

Satser du på raid:

 

Bytt til 8hit i gule sockets, 4hit/4ag i røde, og 4ag/6sta i blå.

Få craftet Belt of Deep Shadow.

Bytt til 15ag enchant på gloves.

Ignorer socket bonuser som gir dodge/sta og putt 8hit gems i dem.

Endret av mad_arab
Lenke til kommentar
Rogues trenger ikke flere buffs nå. En fix som gjør klassen sterkere er fortsatt en buff!

Så du satser på å vinne på at abilitene til motstandern din ikke fungerer når du spiller mot rogues?

 

Edit: Dere rogues som også har lyst på vanish fiksa, legg inn replies i tråden er dere greie :) Jo flere jo bedre.

Endret av Tullut
Lenke til kommentar

Jeg er rogue selv, og synes vanish fungerer godt nok allerede. Eneste er at noen slemme pets angriper meg i stealth, men det kan jeg leve med.

 

Med god timing kan du allerede vanish-immune en haug av ting. Å gjøre det enda lettere vil virke mot sin hensikt, og gjøre at rogues kan unngå andre klasser sine egenskaper mye lettere.

 

Har aldri opplevd at thorns proccer og får meg ut av stealth etter å ha vanisha, sikker på at du ikke har vært nær autoattack?

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...