Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ingen hitgems atm, men lurer på om en del hit forsvinner når jeg bytter ut beltet mitt (22 crit rating, 22 hit rating, 33 stamina). Får se litt på det, men regner med at jeg klarer å holde meg over.

 

Det er forøvrig slik jeg har socketet det nyere gearet mitt, så da skal jeg holde meg til det. Mange takk. :)

Lenke til kommentar

18 sta/5% stunresistance er også litt "season 1" for rogues, kanskje med unntak om du er orc. Foreslår AP/run speed, da du slipper blue gems requirements, samt at du kan slenge på surefooted på skoa, som gir 10 hit og 5% snare resistance.

 

Da er du litt nærmere hitcappen, og har fått en fin ap-boost også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hmm.. Starta å levle en rogue for morroskyld. Lvl 6 på 30 min :wee:

 

Men forsvinner combo points etterhvert når man ikke slår på de?

 

EDIT: Det kanskje er fordi man max kan ha 5 combopoints? Sloss mot 2 stk da, starta med en, fortsatte på han andre.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Combopoints vil være på moben så lenge du ikke bytter target, eller tar vanish som du lærer senere. Ved pvp vil combopoints fortsette å være på target selv med vanish.

Har du bygd opp combo points på et target uten å bruke dem, og gjør damage på et annet target blir dem du bygde opp borte. Dette gjelder både pve og pvp.

 

Håper det var forklarende nok.

 

Lykke til med roguen. :)

 

Edit: Ja, 5 combopoints er maks man kan ha på target.

Endret av Ashvan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Ok. Takk :)

 

Aldri skjønt det systemet før .

 

EDIT: Burde jeg gå for skinning og leatherwork?

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Hmm sier du det? Jeg brukte vanish på en mob i går og da forsvant combopoints jeg hadde bygd opp. Men det skjer ikke i pvp.

 

Du har setup og premeditation, så jeg kan enten tenke meg at du har slengt ut premed uten å slenge til flere CPs i løpet av 10 sek, eller at du har hatt noen andre targetta og dodga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...