Schjellin Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Tar du cheap shot på en mage blinker han jo unna, tar du garrote står han der å banner =) Står der bare i 3 sec uansett, vist du tar Cheap shot så står han der i 2 sec. For han rekker ikke å reagere før om 2 sec uansett. Og da får du til en Evis med engang.. Tar du cheap shot på en mage blinker han jo unna, tar du garrote står han der å banner =) Han står der bare å banner i 3 sec uansett. Tar du Cheap shot så får du til en Evis + at han står der i 2 sec, enten så rekker han ikke å reagere før 2 sec. Enten så er han så vandt med å bli tatt Garrote på.. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Husk at garrote gjør damage i tillegg. Garrote > Cheap shot mot mages. Eod. Lenke til kommentar
Sati Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Tar du cheap shot på en mage blinker han jo unna, tar du garrote står han der å banner =) Står der bare i 3 sec uansett, vist du tar Cheap shot så står han der i 2 sec. For han rekker ikke å reagere før om 2 sec uansett. Og da får du til en Evis med engang.. Tar du cheap shot på en mage blinker han jo unna, tar du garrote står han der å banner =) Han står der bare å banner i 3 sec uansett. Tar du Cheap shot så får du til en Evis + at han står der i 2 sec, enten så rekker han ikke å reagere før 2 sec. Enten så er han så vandt med å bli tatt Garrote på.. Jeg har null problemer med å reagere med en gang jeg blir angrepet. Trykker på blink uansett mot rogues, har jeg blitt silenca får jeg bare beskjed om det, waster ikke noe mana. Møter du på mages du rekker å gjøre det der på er de dårlige. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hva har skjedd med gode gamle CS+Gouge? Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Men skal jeg alltid starte med hemo? Altså : Cheap Shot > Hemo >>>>>>>>>. Mot mobs tenker jeg på osv Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Men skal jeg alltid starte med hemo? Altså : Cheap Shot > Hemo >>>>>>>>>. Mot mobs tenker jeg på osv Mot mobs ? SnD Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Men skal jeg alltid starte med hemo? Altså : Cheap Shot > Hemo >>>>>>>>>. Mot mobs tenker jeg på osv Mot mobs ? SnD Og hva er SnD? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Men skal jeg alltid starte med hemo? Altså : Cheap Shot > Hemo >>>>>>>>>. Mot mobs tenker jeg på osv Mot mobs ? SnD Og hva er SnD? Slice and dice.. Endret 2. mai 2008 av Schjellin Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Men skal jeg alltid starte med hemo? Altså : Cheap Shot > Hemo >>>>>>>>>. Mot mobs tenker jeg på osv Mot mobs ? SnD Og hva er SnD? Slice and dice.. selvfølgelig, dumme meg. Men noen i guilden diskuterer at jeg ikke skal bruke sinister strike når jeg bruker hemo, dette er tull ja? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Stemmer det, ingen SS når du har Hemo. Da spammer du Hemo istedenfor. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Når du er specced hemo så skal du ikke bruke sinister strike. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Når du er specced hemo så skal du ikke bruke sinister strike. Ahh, okei. Det er uvant med nytt build ^^ Takker Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Har et litt usaklig/unyttig spørsmål angående rogues som går i stealth. På pre-tbc-filmer ser jeg at "gå-animasjonen" er tregere. Altså, de går ikke saktere fartsmessig ,men character'n beveger seg saktere (hvis dere skjønner). Er det instillinger? Det ser bare så dumt ut når jeg bruker sprint. Edit: Med litt søking o.l. fant jeg ut av det. Why fix it, when its not broken? Er det NOEN som syns det ble bedre? Endret 4. mai 2008 av Kn0xville Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 hvoran specce når man skal levle med MYE pvp mens man gjør det? subtlety? skjønner det at combat er best til levling men vil pisse på allience mens jeg levler Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Du kan fint pisse på alliance med Combat. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Combat er drøyt bra til pvp. Spec det. Red.: Evt. Mutilate. Levler nokså fort og slår hardt på folk i levlegear. Endret 12. mai 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 ok... men har lyst på en form for special ability, combat virker kjedelig.... mutilate virker kult men trudde det var en dagger specc.. burde jeg uansett legge i master of deception? føler gud og værmann ser meg i stealth Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Mutilate er en dagger specc, og hvis du stealther deg inntil targetet bakfra så vil han/hun ikke se deg. Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 er ikke alltid bare og komme bakfra når de ser deg fra 15 yards... anyway, er bare level 18 nå så blir vel sikkert bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå