Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Tar du cheap shot på en mage blinker han jo unna, tar du garrote står han der å banner =)

Står der bare i 3 sec uansett, vist du tar Cheap shot så står han der i 2 sec. For han rekker ikke å reagere før om 2 sec uansett. Og da får du til en Evis med engang..

Tar du cheap shot på en mage blinker han jo unna, tar du garrote står han der å banner =)

Han står der bare å banner i 3 sec uansett. Tar du Cheap shot så får du til en Evis + at han står der i 2 sec, enten så rekker han ikke å reagere før 2 sec. Enten så er han så vandt med å bli tatt Garrote på..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Står der bare i 3 sec uansett, vist du tar Cheap shot så står han der i 2 sec. For han rekker ikke å reagere før om 2 sec uansett. Og da får du til en Evis med engang..

Han står der bare å banner i 3 sec uansett. Tar du Cheap shot så får du til en Evis + at han står der i 2 sec, enten så rekker han ikke å reagere før 2 sec. Enten så er han så vandt med å bli tatt Garrote på..

Jeg har null problemer med å reagere med en gang jeg blir angrepet. Trykker på blink uansett mot rogues, har jeg blitt silenca får jeg bare beskjed om det, waster ikke noe mana.

Møter du på mages du rekker å gjøre det der på er de dårlige.

Lenke til kommentar
Men skal jeg alltid starte med hemo?

Altså : Cheap Shot > Hemo >>>>>>>>>.

Mot mobs tenker jeg på osv

Mot mobs ?

SnD

Og hva er SnD?

Slice and dice..

selvfølgelig, dumme meg. Men noen i guilden diskuterer at jeg ikke skal bruke sinister strike når jeg bruker hemo, dette er tull ja?

Lenke til kommentar

Har et litt usaklig/unyttig spørsmål angående rogues som går i stealth. På pre-tbc-filmer ser jeg at "gå-animasjonen" er tregere. Altså, de går ikke saktere fartsmessig ,men character'n beveger seg saktere (hvis dere skjønner). Er det instillinger? Det ser bare så dumt ut når jeg bruker sprint. :roll:

Edit: Med litt søking o.l. fant jeg ut av det. Why fix it, when its not broken? Er det NOEN som syns det ble bedre?

Endret av Kn0xville
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...