Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Har speccet til daggers nå for en stund siden. Og, specet senest en ny dagger spec igår. Jeg er lvl 60, og har egentlig egentlig helt greie daggere (36dps på begge.)Men, noen som har forslag til noen daggers som jeg burde få fatt i ? Vet det dropper en små frekk en i LBRS. Og, en i Dire Maul East ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har speccet til daggers nå for en stund siden. Og, specet senest en ny dagger spec igår. Jeg er lvl 60, og har egentlig egentlig helt greie daggere (36dps på begge.)Men, noen som har forslag til noen daggers som jeg burde få fatt i ? Vet det dropper en små frekk en i LBRS. Og, en i Dire Maul East ?

5925748[/snapback]

 

Drops, mainhand:

 

Crystal Tipped Stilletto - Crimson Templar (Silithus)

Barman Shanker - Plugger Spazzring- BRD

Keris of Zul'Serak War Master Voone - LBRS

 

Offhand:

 

Bonescraper - Baron Rivendare, Stratholme

Distracting Dagger - Prince Tortheldrin - DM West

 

 

 

Får du tak i en Crystal Tipped Stiletto + Bonescraper, så klarer du deg bra lenge :) Er nok det beste alternativet blant rare daggers, før epic daggers fra Molten Core osv. :)

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar
Jeg bruker shanker og bonescraper på min rogue, har ikke planer om å bytte ut bonescraperen før jeg har fått meg CHT og gutgore / perditions blade. 55 attackpower fra offhanden er ganske nice.

5928409[/snapback]

 

45 (30 + 15) mener du vel :)

 

Men jeg er enig, bonescraper er en veldig god offhand.

Lenke til kommentar
Vil dere anbefale daggers eller sverd?

Jeg bruker dagger nå og er daggerspekket.

900-1250 i ambush , har egentlig ikke lyst til å miste den

er 47 )

5928442[/snapback]

 

Kommer vel an på hva du foretrekker. Personlig PvP'er jeg så og si aldri, så for raids + solo-grinds (Field Duty ><) liker jeg 20/31/0 Swords best (gear + build i signatur).

 

Personlig mener jeg daggers er bedre for PvP, men sverd er slettes ikke ille det heller.

 

Etter min mening; Sverd for PvE, daggers for PvP - men begynner jeg aktivt med PvP så kommer jeg nok uansett ikke til å skifte til daggers.

Lenke til kommentar

Blessed Qiraji Pugio

 

er er quest, så hvorfor gå for noe annet?

 

 

 

Blessed Qiraji Pugio

Binds when picked up

One-Hand Dagger

72 - 134 Damage Speed 1.70

(60.6 damage per second)

+7 Stamina

Durability 75 / 75

Requires Level 60

Equip: Improves your chance to get a critical strike by 1%.

Equip: Improves your chance to hit by 1%.

Equip: +18 Attack Power.

"The weapon is infused and reinforced with Elementium."

Sells for 16 Gold 52 Silver 47 Copper to vendors

Item Level 79

Source: Quest

 

Den er så stor at den ser ut som et sverd, 1 meter lang dagger i rød rosemaling.

Lenke til kommentar

Og for å få tak i den må du:

 

1. Drepe én av de mange ekstremt vanskelige bossene i The Temple of Ahn'Qiraj.

 

2. Farme MC og BWL for elementium ore og cores (det kan kjøpes, men hvorfor kjøpe det når du allerede har en AQ40-guild?)

 

3. Slutte å drømme, og lære deg å nyte spillet for det det er.

Lenke til kommentar
Blessed Qiraji Pugio

 

er er quest, så hvorfor gå for noe annet?

 

 

 

Blessed Qiraji Pugio

Binds when picked up

One-Hand Dagger

72 - 134 Damage Speed 1.70

(60.6 damage per second)

+7 Stamina

Durability 75 / 75

Requires Level 60

Equip: Improves your chance to get a critical strike by 1%.

Equip: Improves your chance to hit by 1%.

Equip: +18 Attack Power.

"The weapon is infused and reinforced with Elementium."

Sells for 16 Gold 52 Silver 47 Copper to vendors

Item Level 79

Source: Quest

 

Den er så stor at den ser ut som et sverd, 1 meter lang dagger i rød rosemaling.

5934331[/snapback]

 

Denne daggeren her er jo ikke så sinnsykt mye bedre en peridions blade i mainhand, sånn sett. Er en ganske god offhand tho, tror jeg ville gått for C'thun daggern i mainhand og denne i offhand, hadde blitt en ganske syk kombinasjon.

Lenke til kommentar
Denne daggeren her er jo ikke så sinnsykt mye bedre en peridions blade i mainhand, sånn sett. Er en ganske god offhand tho, tror jeg ville gått for C'thun daggern i mainhand og denne i offhand, hadde blitt en ganske syk kombinasjon.

5935965[/snapback]

 

Så snart det faktisk blir verifisert at Death's Sting faktisk dropper :) Selv om man finner et item ved data-mining på test, så er det nok ikke sikkert at man finner den ingame.

Lenke til kommentar
BQP er antageligvis ett av de beste fury warrior våpnene, og en glimrende offhand for rogues.

5936528[/snapback]

 

Sant nok - men den er ikke unique, så 2 x BQP > Perditions + BQP. Nå skal det sies at dette er ikke noe man vil se med det første, men uansett noe man vil se før folk løper rundt med Death's Sting. Kunne nok selv vurdert å bruke daggers igjen med 2 slike våpen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...