n4w Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Ja. Da skal du begynne med heste spill. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Spørsmål til alle muti rogues der ute. Jeg har aldri virkelig spilt det. Men, hvilken rotation bruker dere? Er snakk om pvp (selvfølgelig) og targets som ikke dør sånn med en gang Lenke til kommentar
phanti Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Min muti-rogue er kun en alt, så er så langt fra en ekspert der. Men kan hvertfall fortelle hva som gir deg en ganske bra start på de fleste (hvis de overlever da): Generelt, prøv å åpne akkurat i det du får et energy tick. Cheapshot > mutilate > Kidneyshot > cb > mutilate > mutilate Om du bør åpne med silence eller ikke kommer an på ting som posisjonering osv men. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 CS -> mutilate -> KS -> cb + trinket (bladefist) om jeg har -> mutilate Etter dette kommer det an på klassen. Er det en rogue for eksempel, springer jeg vekk og fyrer gjerne av en Deadly Throw først for å være på den sikre siden, før jeg restealther og viser han hva klokka er. Kjører som oftest deadly/crippeling i BG'er. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 CS -> mutilate -> KS -> cb + trinket (bladefist) om jeg har -> mutilate Etter dette kommer det an på klassen. Er det en rogue for eksempel, springer jeg vekk og fyrer gjerne av en Deadly Throw først for å være på den sikre siden, før jeg restealther og viser han hva klokka er. Kjører som oftest deadly/crippeling i BG'er. Vist det er rogue så smeller du på en rupture før du restealther. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Ifg. armory-linken min, ja Nettopp sjekka AH for n'te gang og finner fortsatt nada. Nei, jeg får vel bare gå for enchants. Kanskje den egentlige grunnen til at du ikke får være med i instancer er fordi du er dwarf rogue? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Ja kansje det er det? Kansje det er raseskille på gang her? oO Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Eller kansje fordi de tenker: Ånei, det er HAN igjen. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Spørsmål til alle muti rogues der ute. Jeg har aldri virkelig spilt det. Men, hvilken rotation bruker dere? Er snakk om pvp (selvfølgelig) og targets som ikke dør sånn med en gang Prøvde mutilate i arena i går (2v2). Skitskøy! Var flere perioder mot mirrors (med ShS rogue) hvor priesten min hadde langt mindre mana en motstanderens healer, og det begynte å se stygt ut, og så forandret alt seg etter en kidney shot. *BANG BANG* Cheat Death aktivert. *BANG BANG* død rogue. Herlig. Ang. rotasjon, så tar du det litt på feelingen. Det kommer litt an på om det kjempes om mana, rask kill osv. Dersom motstanderen har med en healer, og healeren er i nærheten, u-CCet, så foretrekker jeg å slenge på en haug med debuffs. Expose Armor, Rupture, stacke noen wounds. Når healeren enten løper vekk, eller blir CCet, så sparer du opp litt energy, og smeller til med KS, etterfulgt av mutilate/evisc spam. Dersom jeg spiller mot 2 DPS, så bruker jeg hver eneste lille sjanse til å smelle ut damage. Du trenger ikke nærkontakt særlig mange ganger før du har bursta ned DPS til 0%, så da går jeg kun for stun/damage (og selvfølgelig rupture om det er rogue). Andelen combopoints du får varierer jo også. Ruthlessness (1 cp etter finisher) er litt random, og mutilate gir 2 eller 3 combopoints. Dersom jeg har 4 combopoints, så mutilater jeg ikke en gang til, men slenger ut finishing moven. Dersom det er snakk om rupture, gjør jeg det så fort jeg kan, gjerne etter 3 combopoints (1 mutilate crit eller ruthlessness +noncrit) dersom det er snakk om anti-restealth på motstanderens rogue. PS: Søtt hvordan alle har med CS og CB i en rotasjon. Greit at man restealther en del ganger i løpet av en fight, men det er ikke hele tida. Endret 24. april 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Sati Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Ingen som nevner Shiv i pvp? O_O Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Ingen som nevner Shiv i pvp? O_O Jeg bruker nesten alltid shiv i 2v2 på en druid, for å få Crippling på han. Det håper jeg er en selvfølge blant andre rogues der ute også. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Shiv er deilig for å få lett tjente combo points da Lenke til kommentar
Sati Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Ingen som nevner Shiv i pvp? O_O Jeg bruker nesten alltid shiv i 2v2 på en druid, for å få Crippling på han. Det håper jeg er en selvfølge blant andre rogues der ute også. Nettopp, men bruker det for det meste på alt ^^ Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Shiv er flott! Spesielt som Combat. Fin å få igang en rask SnD/Rupture mot rogues; SnD/EA mot warriors og paladins. Combat er forresten konge mot warriors og spesielt andre rogues. JEg ler av alle ShS- rogues som kommer der med sine leet moves og 14x Evasion, Vanish etcetc Dodge my Kidneyshot/Riposte, sucker Edit: Lite Arena erfaring med roguen min, så jeg ser fra et BG/worldpvp (ganke)- perspektiv Endret 24. april 2008 av StorPeder Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Ingen som nevner Shiv i pvp? O_O Joda, men det henger jo ikke sammen med mutilate alene. Man bruker jo Shiv som combat og ShS også! Crippling holder seg gjerne lett oppe som mutilate, men er ekstra påpasselig med shiving dersom jeg sapper + cheap shotter mounted folk, da jeg har litt latency. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Ingen som nevner Shiv i pvp? O_O Joda, men det henger jo ikke sammen med mutilate alene. Man bruker jo Shiv som combat og ShS også! Crippling holder seg gjerne lett oppe som mutilate, men er ekstra påpasselig med shiving dersom jeg sapper + cheap shotter mounted folk, da jeg har litt latency. Vist du ikke får på poison før i slutten av cheap shot, så må du smelle på en shiv.. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 CS -> mutilate -> KS -> cb + trinket (bladefist) om jeg har -> mutilate Etter dette kommer det an på klassen. Er det en rogue for eksempel, springer jeg vekk og fyrer gjerne av en Deadly Throw først for å være på den sikre siden, før jeg restealther og viser han hva klokka er. Kjører som oftest deadly/crippeling i BG'er. Vist det er rogue så smeller du på en rupture før du restealther. Som sagt, kjører som regel deadly på mh i BG. I arena er det riktig nok en annen deal, med wound og crip. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 CS -> mutilate -> KS -> cb + trinket (bladefist) om jeg har -> mutilate Etter dette kommer det an på klassen. Er det en rogue for eksempel, springer jeg vekk og fyrer gjerne av en Deadly Throw først for å være på den sikre siden, før jeg restealther og viser han hva klokka er. Kjører som oftest deadly/crippeling i BG'er. Vist det er rogue så smeller du på en rupture før du restealther. Som sagt, kjører som regel deadly på mh i BG. I arena er det riktig nok en annen deal, med wound og crip. Man kan gjerne deadly poison med CLos. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg kjører alltid wound på offhand Crip på mainhand. Ser det ann med motstanderen først. er det ikke en healer blir det instant på off. liker ikke deadly.kanke blinde når det passer med. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg kjører alltid wound på offhand Crip på mainhand. Ser det ann med motstanderen først. er det ikke en healer blir det instant på off. liker ikke deadly.kanke blinde når det passer med. Burde ha Wound i MH, og crip i off hand, for shiv når det passer deg imo. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hva er det ultimate combat-daggers-buildet om dagen ? Har kjørt litt combat-mutilate i det siste, men henger litt etter på dmg-meters, og føler at jeg har mere å gå på. Hva er de beste gemsa for oss rogues? +agi der det er mulig ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå