Moonshield Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Icelance* Imo WoTF > Perception. Men på allysiden kan jo gnomeracial være litt handy. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Noen tips til hva jeg skal gjøre for å få mer helse på roguen min? Går ut fra at det må bli enchants ... 5k HP er alt for lite til at folk vil la meg slippe til i vanlige 5manns-instancer. Må også legge til at jeg elsker hit og vil aller nødigst fire på hit ratinga mi. Armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...mp;n=Sneakyshoo Lenke til kommentar
n4w Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Du kan jo begynne med og få deg litt greit stam gear. Gjøre noen quest som får greit med rewards, kansje sjekke AH. Også kan du jo prøve og komme med i noen instancer hvor det dropper greit nok gear for deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Men ingen lar meg være med i instancer fordi jeg bare har 5k hp edit: Alt jeg finner på AH, nerfer hit og AP : ( Endret 19. april 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Sati Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Men ingen lar meg være med i instancer fordi jeg bare har 5k hp edit: Alt jeg finner på AH, nerfer hit og AP : ( Da kjøper du det så du får være med i instance og skaffer gear fra instance av samme kvalitet som det gearet du, bare med mer stam Lenke til kommentar
n4w Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Sant som sati sier. Men du er lvl 70 eller? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Ifg. armory-linken min, ja Nettopp sjekka AH for n'te gang og finner fortsatt nada. Nei, jeg får vel bare gå for enchants. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Men hvis du virkelig vil ha stam så begyn så smått med litt PvP gear Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hvor mye hit må man ha som PvP rogue? For øyeblikket løper jeg rundt med én PvP-epic + 3 deler av det blå settet, men det er jo ikke vanskelig å få seg fult gladiator (/merciless når det blir tilgjengelig for honor). Lenke til kommentar
Ragz Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hvor mye hit må man ha som PvP rogue? Holder med 5% ca 80 hit rating Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det er vel 75% for å være nøyaktig. (Tror jeg:p, men ja, ca. 80%) Har et spørsmål jeg.. Hvilken meta gem vil dere anbefale som mutilate rogue? Tenker på til pvp og arena her. Sitter og kikker på de forskjellige på wowhead, men er så mange interressante. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hadde jeg vært mutilate idag ville jeg ha gått for Relentless Earthstorm Diamond. Men det er nå bare meg da Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hadde jeg vært mutilate idag ville jeg ha gått for Relentless Earthstorm Diamond. Men det er nå bare meg da Tenkte på den, men tenkte også det var lurt å spørre ekspertene først :> Mer crit damage må da passe veldig bra med 15% crit buffen til Mutilate. Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hadde jeg vært mutilate idag ville jeg ha gått for Relentless Earthstorm Diamond. Men det er nå bare meg da Tenkte på den, men tenkte også det var lurt å spørre ekspertene først :> Mer crit damage må da passe veldig bra med 15% crit buffen til Mutilate. Som mutilate liker jeg Enigmatic Skyfire Diamond. Men RED er ikke ille den heller, for all del. Er bare en snare/root resist hore, egentlig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Men hvis du virkelig vil ha stam så begyn så smått med litt PvP gear Og hvis jeg virkelig ikke liker PvP fordi jeg får dårlig samvittighet hver gang jeg dreper en annen spiller? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Men hvis du virkelig vil ha stam så begyn så smått med litt PvP gear Og hvis jeg virkelig ikke liker PvP fordi jeg får dårlig samvittighet hver gang jeg dreper en annen spiller? Lenke til kommentar
phanti Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Enigmatic Skyfire Diamond er et MUST om du er mutilate. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Enigmatic Skyfire Diamond er et MUST om du er mutilate. Så den stacker med surefooted og fleet footed? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hvor mye hit må man ha som PvP rogue? Holder med 5% ca 80 hit rating Hm.. Jeg er rimelig sikker på at det er 7%. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå