Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere sapper Hunteren, nuker druiden. Hunteren trinketer ut av sapen. Der kommer blind nr 1. Og når den går ut så blinder dere han engang til, vist ikke druiden er død. Dere gjør dette right ?

Bedre med Blind - Sap - Blind - Sap.

Mye stress med re-stealthing..

Stress? Det er da bare å bruke Vanish.

For å dermed vente noen sekunder på at target er kommet ut av combat? :/

Neitakk.

Ah ... Du vanisher + sapper rett før Blind er ferdig. DUH. Er det ingen her som bruker vanish + sap i arena?:p

Mhm, og hva skjer med andre targetet?

Den ene Roguen holder seg på h*n de skal drepe først, mens den andre blind + sapper?

Lenke til kommentar
Hva skal du med Opportunity som mace-spec?

Tror uansett ikke et slikt "mace stun pvp build" er noe særlig bra lengre.

tja stealth har jo aldri fungert så SYKT så tenkte 20% skade på garrot hadde vært like greit mot casters etv eller armor horer:P

Lenke til kommentar
Noen som vet om noen bra rogue addons? På utkikk etter noe som holder styr på energy ticks, samt noe som viser duration igjen på SnD og Rupture =)

Jeg kjører "ClassTimers" hvertfall - om du sliter med å få satt den opp riktig, kan du prøve RougePowerBars

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å gemme om Roguen min nå, som har en del for mye defensive gems og snart får nye items å gemme i.

Det jeg lurer på er hva jeg skal gemme. 4hit/4agility, ap/crit, agility, crit, hit?

Har per dags dato ~1350, 29% crit og 82 hit ubuffet. Lurer veldig på 4agi/4hit.

Lenke til kommentar

Har planer om å starte en Rogue på Alliance, som hovedsakelig skal brukes til pvp på 70, så da lurer jeg på: Hvilken race er best på alliance til rogues? (Med tanke på racials)

Har tenkt litt på dette selv og har kommet frem til at jeg skal sette opp alle racials som rogue kan trenge for alle rasene.

Human: Deception, Mace/Sword Expertise

Dwarf: Stoneform

Gnome: Escape Artist

Night Elf: Dodge

Selv mener jeg Human må være det beste, men Stoneform til dwarf er jo også ganske über i pvp.

Hva synes DU ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...