Loeve Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Et rogue-team skal ikke kunne takle krise, så simpelt er det rett og slett. Alt må koordineres 100% og resists kan ofte avgjøre en hel kamp. Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Dere sapper Hunteren, nuker druiden. Hunteren trinketer ut av sapen. Der kommer blind nr 1. Og når den går ut så blinder dere han engang til, vist ikke druiden er død. Dere gjør dette right ? Bedre med Blind - Sap - Blind - Sap. Mye stress med re-stealthing.. Stress? Det er da bare å bruke Vanish. For å dermed vente noen sekunder på at target er kommet ut av combat? :/ Neitakk. Ah ... Du vanisher + sapper rett før Blind er ferdig. DUH. Er det ingen her som bruker vanish + sap i arena? Mhm, og hva skjer med andre targetet? Den ene Roguen holder seg på h*n de skal drepe først, mens den andre blind + sapper? Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Hei lurte på hvordan dette er får et mace stun pvp build http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000321210000000 http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 Eller den siste der:P Endret 10. april 2008 av DaXoN Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hva skal du med Opportunity som mace-spec? Tror uansett ikke et slikt "mace stun pvp build" er noe særlig bra lengre. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Noen som vet om noen bra rogue addons? På utkikk etter noe som holder styr på energy ticks, samt noe som viser duration igjen på SnD og Rupture =) Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Natur Enemycastbar og Energywatch. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Om du skal ha mace spec i PvP som rogue så går du 20/41/0 combat (fungerer med priest) eller AR/Prep 0/31/30 (0/33/28). Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hva skal du med Opportunity som mace-spec? Tror uansett ikke et slikt "mace stun pvp build" er noe særlig bra lengre. tja stealth har jo aldri fungert så SYKT så tenkte 20% skade på garrot hadde vært like greit mot casters etv eller armor horer:P Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Noen som vet om noen bra rogue addons? På utkikk etter noe som holder styr på energy ticks, samt noe som viser duration igjen på SnD og Rupture =) Jeg kjører "ClassTimers" hvertfall - om du sliter med å få satt den opp riktig, kan du prøve RougePowerBars Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Noen som vet om noen bra rogue addons? På utkikk etter noe som holder styr på energy ticks, samt noe som viser duration igjen på SnD og Rupture =) jeg vet de har en del av det på Curse. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg kommer til å gemme om Roguen min nå, som har en del for mye defensive gems og snart får nye items å gemme i. Det jeg lurer på er hva jeg skal gemme. 4hit/4agility, ap/crit, agility, crit, hit? Har per dags dato ~1350, 29% crit og 82 hit ubuffet. Lurer veldig på 4agi/4hit. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Kanskje nevne at det er pvp? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Joa, selv om jeg tror de fleste her nå har fått med seg at jeg er hithore nok (i pve) til å ha mer enn 82 hit. PvEgearet mitt har jo 250 eller noe slikt. Har étt raiditem. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 80-90 hit er tilstrekkelig med hit i pvp etter min mening, sats på og få opp AP'n din Lenke til kommentar
amarios Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Noen som har testa Seal Fate/AR build lignende av dette for arena (2v2/3v3): http://www.wowhead.com/?talent=f0eboERoVZMIV0rVt0M0o Hater sub spec så lolstep er uaktuelt. Endret 14. april 2008 av amarios Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Har en venn som er rogue. Han og jeg skal gå i 2v2/3v3. Jeg er en Disc/holy prest. Hvordan skal han bygge sitt specc? Takker. Lenke til kommentar
Kawabonga Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Har planer om å starte en Rogue på Alliance, som hovedsakelig skal brukes til pvp på 70, så da lurer jeg på: Hvilken race er best på alliance til rogues? (Med tanke på racials) Har tenkt litt på dette selv og har kommet frem til at jeg skal sette opp alle racials som rogue kan trenge for alle rasene. Human: Deception, Mace/Sword Expertise Dwarf: Stoneform Gnome: Escape Artist Night Elf: Dodge Selv mener jeg Human må være det beste, men Stoneform til dwarf er jo også ganske über i pvp. Hva synes DU ? Lenke til kommentar
amarios Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Human for perception er genialt for arenas. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg synes gnome ser ganske konge ut. tenk alle gangene druids setter deg fast^^ eller mager med sin spam av frostlance. Jeg er selv nelf. angrer^^ lagde han halvt år etter release så da var det fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå