Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja? mye dammage... sinnister = 170-200 hit (ca) 300+ critt

det vil si etter ambush har moben 1100 hp igjen sinnister koster ? (husker ikke) energy... du rekker ivertfall nesten 2 tjappe rett etter ambush.

instant poison har procca 1-2 ganger og har gjort alene 150 dammage.. offhand har stukket 2 ganger og gjort ca 200... la oss legge dette sammen.

 

500+150+200 = 850 da har mobben 150hp igjen.. høres det ut som noe en 3points eviscerate kan gjøre? JA? ergo 5-10 sekunder per mob allt avhengig av miss og critts.... dette er regnet ut fra at du ikke critter mer en en gang etter ambush... høres det helt galt ut eller må du inrømme at det er noe sant i det jeg sier? :p

Lenke til kommentar

45 energy om ikke improved. Altså rekker du én etter første tick, og må deretter vente hele 6 sekunder før du har råd til en ny.

 

Whitecrits er ikke så voldsomme de levlene, jeg mistenker at du tar i en del (jeg crittet aldri mer enn 700, såvidt jeg husker, på de levlene, men igjen hadde ikke jeg opportunity. Tviler på at det er 300 damages forskjell.

 

Whites er lave, med mindre du hadde sykt mye attackpower. Det tror jeg heller ikke.

 

Poisonregningene dine stemmer ikke med mindre du har -1o- slag.

Lenke til kommentar
45 energy om ikke improved. Altså rekker du én etter første tick, og må deretter vente hele 6 sekunder før du har råd til en ny.

 

Whitecrits er ikke så voldsomme de levlene, jeg mistenker at du tar i en del (jeg crittet aldri mer enn 700, såvidt jeg husker, på de levlene, men igjen hadde ikke jeg opportunity. Tviler på at det er 300 damages forskjell.

 

Whites er lave, med mindre du hadde sykt mye attackpower. Det tror jeg heller ikke.

 

Poisonregningene dine stemmer ikke med mindre du har -1o- slag.

 

 

ok, tatt til etterettning:

 

har ikke regnet med noen white critts og har imp sinnister. en wihte offhand ligger vel på ca 80-100 hit? og vis vi tar vek en poison hit har den gjort 80dmg ok mobben fikk nettop 150-200 mer hp... dette er fortsatt innafor rekkevidde til en 3 point eviscerate. ergo du har brukt og ja jeg retter meg selv... 6-10 sek på en mob.. dette er vel og merke på en av de mobsa jeg ikke favorittiserte.... caster southseas og nagaer + gorillaer er enda bedre og grinde og om så dud må ta en sinister til før han dør er det fortsatt overhodet ikke tregt skall logge på rougen min ikveld og prøve meg litt frem og ta tiden :p

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar

Skeptisk. Husk at du ikke har off-hand spec.

 

Og du må ha brukt den rareste speccen i verden. Både Remorseless (regner med at du har mer i assassination og), imp. ambush og imp. sinister? Vet at alt er lavt i trærne, men du går jo glipp av all kosen i toppen.

 

Sword Combat er definitivt raskest. Og de bruker ikke lang tid på mobs, stabilt.

Lenke til kommentar
Driver og levler opp en alt her nå. Level 28 atm. Jeg lurer litt på om jeg specer litt feil i forhold til et levling spec ?

 

Jeg har dette atm.

 

Jeg så lengre oppi tråden her at dette var et fint levling spec, så kanskej jeg burde respece?

Du kan forsovet begynne å sette talents i combat nå. Så slipper du å respecce. Men husk å ta på Sinister Strike i Combat treet da..

Lenke til kommentar
Driver og levler opp en alt her nå. Level 28 atm. Jeg lurer litt på om jeg specer litt feil i forhold til et levling spec ?

 

Jeg har dette atm.

 

Jeg så lengre oppi tråden her at dette var et fint levling spec, så kanskej jeg burde respece?

Du kan forsovet begynne å sette talents i combat nå. Så slipper du å respecce. Men husk å ta på Sinister Strike i Combat treet da..

 

Ok, men i tillegg til Imp. Sinister Strike, skal jeg ta Imp. Gouge eller Lightning reflexes ?

 

 

BigJackW: 0/42/0

 

Den linken funka ikke.

 

Jeg går med sverd btw.

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar

Hører alle snakker om at shadowstep er den ultimate pvp spekken og arena spekken om dagen? Er dette virkelig sant? Du mister jo utrolig mye fra combat treet contra hvis du spekker HARP. Nå med harp spekk kan jeg poppe BF, AR og SnD så får jeg jo insaine burst.

 

Men er de siste poenge du får virkelig that imba liksom? Eller er det veldig gear avhenging? Har foreløpig ikke noe særlig bra gear, men burde jeg alikevel kjøre 20/0/41?

 

Kan noen forklare meg hva som gjør denne så bra? Hva gjør at shadowstep er så mye bedre en HARP? Er jo rimlig lang cd på selve shadowsteppen lxm

Endret av Orcuz
Lenke til kommentar

HARP er bra i 15 sekunder, SS er mye bedre med tanke på chasing og å forsvare partner. Alt i alt bunner det ut i spillestilen din og eventuell partner i arena. Jeg spiller shadow priest + rogue, og for oss er HARP den desidert beste speccen siden initial burst er -alt-.

Lenke til kommentar

Vi spiller dobbel rogue, så det som er digg nå er at vi har sinnsykt burst på f.eks healere og sånn, pluss at vi har veldig kontroll når begge stunner og holder på i hytt og gevær.

 

Så er det digg med % mer dmg på offhand og 5% hit, for ikke å snakke om ripost som er drit deilig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...