Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Ja, det er det.

Link en bra specc da. Er lit usikker på hvordan jeg skal ta den..

 

Kommer an på laget ditt og hvordan dere spiller, egentlig.

Har sett en del kjøre 41/20/0 i det siste, men de fleste går vel fremdeles for mutilate/sub med masse poison talenter, 5x/x/x type ting, eller 49/0/12.

 

Spiller du med en frost mage er imp ks verd å ta for shatter combo skade, men ellers er det vel bedre steder å bruke de poengene.

 

Du er også veldig avhengig av dispells/bof hvis du ikke kjører combat for imp sprint, 1 vanish og clos er litt i minste laget for min del, ihvertfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan prioriterer man egentlig stats på rogue i arena? Er det alltid stamina over alt også critt over AP? Eller burde man gå for ap over crit? Har stamina gems i alle mulige socket spots, er det lurt?

 

Har for øyeblikket 22,25% crit 9500hp og 1049 ap. Dobbel mongoose og gladiator macene. Spekken min er: Spekk

Noen som har noen tips? Om spekk stats eller noe som helst egentlig??

Lenke til kommentar
Jeg skal gjerne ha nøyaktig spec og daggers du brukte, for ambush holder ikke så jevn skade.

 

 

sitter på sperret net så får ikke lagt ut noe specc... men hadde gut ripper og widowmaker! merket når jeg gikk over lvl 50 at det begynte og minske men dog funket det

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar

Pf, de er ikke -så- bra. Mobs får relativt store hp-boosts i de levlene, og ambush, spesielt non-crit, blir mindre effektiv.

 

Jeg brukte Gut ripper (med fiery, litt tynt med glods da) på min andre rogue i sin tid, ambush skadet rett og slett ikke nok.

 

Grunnen til at jeg brukte den over sverd, forresten, var for å leke med assassination-build for å lære meg mutilate-spillestil.

Lenke til kommentar

jaha? du glemmer at du har 100% critt med remorsless... jeg crittet for rund 1000 på vanelige mobs og 12-1300 på cloth og low armor mobs jeg hadde ingen problemer gjennom stv men som jeg sa rundt level 50 er jeg ikke like overbevist lenger... men da har jeg tross alt hatt samme dagger i 10levler

 

hadde dyr spillestil... kjøpte bra gear hadde alltid thisle tea og blinding powder... for meg var det ultimat morro og spille ambush i stv.. serlig når jeg møtte på stakkarslige cloth players, poenget mitt er at det ikke er en retard specc, den funker rimelig bra om du har gode daggers men ofc kan godt hende det er bedre med swords men det er ivertfall JÆVELIG marginalt, lekte meg med bloodrazor en liten stund også... var ikke like gøy og merket ikke noe forskjell på skade mot 1 mob. så for meg var dagger win

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar

ja. og ta 50% av hp til en mob eller player instant og etterpå bare trenge og ta et par sinnister og en eviscrate... dette tar deg ca 5-6 sek hvis du ikke misser vel og merke instant poison er jo 120 dammage på det levelet og

 

konklusjon for min del: ambush = win :p

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...