Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg har en rogue på level 20 som jeg ikke har spilt på for over to år siden. Tenkte å børste litt støv av den.

Noen som har lyst til å sette opp et talent-tre for meg? Hadde vært topp!

Og burde jeg ta hensyn til om jeg skal gå for daggers eller swords, eller er det bare å ta det beste som dukker opp på veien? (På så lav level mener jeg..)

Lenke til kommentar

Full assassination med maces? Tror du har rotet til talent-treet litt, med mindre du mener i en veldig tidlig levling-fase, og da burde du likevel ha improved SS eller hemo.

Combat er veldig kjedelig,selv om det er effektivt. Jeg vil faktisk si at hemo/ShS når man kommer til en høy nok level kan være ganske kos det også.

*Swoosh*, og så er du på mobben, istedenfor *løpe-løpe-løpe-slå*.

Når man føler seg grådig lei av å bruke det samme mønsteret hele tida vil mutilate også skaffe litt variasjon, selv om daggerspecs er mest gøy i instances, og ikke fulgt så fett til sololevling.

EDIT: Det var vel den 4. redigeringen.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Var bare på spøk og ment som en gest til personen som posta over meg da han kun kunne lese 5 innlegg opp på samme side for å finne nøyaktig hva han lette etter. Så ja, jeg er fullt klar over at assassination med maces går relativt dårlig, og nei, jeg bruker verken Hvordan eller Rouge til vanlig :)

Lenke til kommentar

Hei lite spørsmål. Jeg spiller endel PvP og får litt free epics her og der.

Bare lurer på en ting, får mutilate er det bra med høy eller lav speed?

Har den som er 1.8 av glad daggerne lurer bare på om jeg skal ta den til 1.4 eller ta 2 med 1.8

Har også begge macene:)

Og kjøpte buksene idag :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...