Bladestorm Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 er det bare sword/mace-specialization som er forskjellen på dps med maces/swords? sword så får du ett ekstra slag som gjir deg mer dps. mace får du tunn og det er det ekstra slage som skiller mace fra sword Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 er det bare sword/mace-specialization som er forskjellen på dps med maces/swords? Og max/min. damage. Lenke til kommentar
dup Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hei! Jeg har en rogue på level 20 som jeg ikke har spilt på for over to år siden. Tenkte å børste litt støv av den. Noen som har lyst til å sette opp et talent-tre for meg? Hadde vært topp! Og burde jeg ta hensyn til om jeg skal gå for daggers eller swords, eller er det bare å ta det beste som dukker opp på veien? (På så lav level mener jeg..) Lenke til kommentar
dup Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Takker! Starte med å sette 7 poeng i assassination først da kanskje? Og hva med swords vs daggers? Noe å tenke på i lav level? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Swords for større effektivitet. Om du vil ha de 7 i assassination først er en smakssak. Jeg gjorde det ikke, for jeg ville raskt dypt i combat. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Har startet en nelf Rogue nå, men hva slags specc skal jeg ha til lelving? har satt litt på alt egentlig Lenke til kommentar
PSV Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Har startet Human Rouge nå, hvordan spec skal jeg egentlig ha for levling og end-game? Tenker full assassination med maces, men er ikke sikker. Endret 28. mars 2008 av PSV Lenke til kommentar
Sink Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Har startet Human Rouge nå, hvordan spec skal jeg egentlig ha for levling og end-game? Tenker full assassination med maces, men er ikke sikker. les lenger opp på sia her. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Full assassination med maces? Tror du har rotet til talent-treet litt, med mindre du mener i en veldig tidlig levling-fase, og da burde du likevel ha improved SS eller hemo. Combat er veldig kjedelig,selv om det er effektivt. Jeg vil faktisk si at hemo/ShS når man kommer til en høy nok level kan være ganske kos det også. *Swoosh*, og så er du på mobben, istedenfor *løpe-løpe-løpe-slå*. Når man føler seg grådig lei av å bruke det samme mønsteret hele tida vil mutilate også skaffe litt variasjon, selv om daggerspecs er mest gøy i instances, og ikke fulgt så fett til sololevling. EDIT: Det var vel den 4. redigeringen. Endret 28. mars 2008 av Quicko Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Noe sier meg at PSV dro en real TULL o.0 Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Ser det faktisk nå, etter du hadde skrevet det . Etter å ha lest det spørsmålet på annenhver side gjennom 100-200 sider ganger antall klasser i spillet, så er det en del som går på autopilot etterhvert. Endret 28. mars 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) combat. okey, fant ut at jeg hadde 2/2/7 menmen Endret 28. mars 2008 av Dernel Lenke til kommentar
PSV Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Var bare på spøk og ment som en gest til personen som posta over meg da han kun kunne lese 5 innlegg opp på samme side for å finne nøyaktig hva han lette etter. Så ja, jeg er fullt klar over at assassination med maces går relativt dårlig, og nei, jeg bruker verken Hvordan eller Rouge til vanlig Lenke til kommentar
daruu Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Har begynt på en rogue igjen nå, å det er faktisk ganske gøy ! Det eneste som er irriterende er "parry,miss,dodge" men blir vel litt bedre på lvl 15 med hit talent Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hei lite spørsmål. Jeg spiller endel PvP og får litt free epics her og der. Bare lurer på en ting, får mutilate er det bra med høy eller lav speed? Har den som er 1.8 av glad daggerne lurer bare på om jeg skal ta den til 1.4 eller ta 2 med 1.8 Har også begge macene:) Og kjøpte buksene idag Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hmm, jeg sitter å vurderer om jeg skal gå tilbake til Mutilate. Er mutilate den beste speccen for 5v5 atm ? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Ja, det er det. Link en bra specc da. Er lit usikker på hvordan jeg skal ta den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå