Schjellin Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Mainhand brukes til special attacks, og vil derfor procces mer. Derfor tar man den proccen man liker best i mainhand. Jeg er en av dual mongoose gutta, spreadsheets mener det samme, mongoose vinner. PS Martin: Mutilate har kanskje heftigere skade og bedre burst, men når du løper rundt som en tulling etter druids, hunters og mages, så sitter man og tenker "hva om jeg kunne teleportert bort?" En mutilate-rogue gjør også at folk blir mer hypp på å traine deg, derfor kan du blande inn mye PvE gear fra ShS i forhold, noe som hjelper litt på den ræva skaden. Ræva skade? Mutilate har faktisk ganske bra burst uansett med eller uten resi. Har du 41/20/0, så har du rimelig bra off hand dmg. Og 5/5 på off hand dmg buffer også opp shiv og mutilate. Mutilate er faktisk en ganske god overall dagger specc. Så og si at det har ræva skade blir bare for dumt.. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Den setningsformuleringen burde ikke gått gjennom kontrollen, min feil, selv om du ser at helheten i kommentaren min ikke stemmer med sånn du oppfattet det. Martin klagde på at ShS gjorde lite skade, og jeg prøvde å si at med ShS så kan man blande inn PvE gear i større glad enn med mutilate, noe som hjelper på ShS-speccet sin dårlige skade. Endret 10. mars 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Den setningsformuleringen burde ikke gått gjennom kontrollen, min feil. Martin klagde på at ShS gjorde lite skade, og jeg prøvde å si at med ShS så kan man blande inn PvE gear i større glad enn med mutilate, noe som hjelper på ShS-speccet sin dårlige skade. Ah ok, ja du kan blande inn pve gear mye mer en med mutilate det er sant.. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Er du mutilate og noen oppdager det, spesielt uten healer, vil du fort kunne bli focuset ned, og da har du lite å komme deg unna med. Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 I det siste syns jeg det har vært litt "tungt" å levle med roguen, fra 55- til 60. Mister mye liv av hver mob og ikke så fantastisk bra dps. Når jeg dinget 58-60 trodde jeg det skulle bli lettere igjen, i og med at man får mye bedre gear i Outland. Men, fortsatt mister jeg som oftest 25-50% av liva mine på hver mob, noe som resulterer i mye bruk av bandage og matspising. Er det bare jeg som er gjerrig (og som er vandt til å være Mage), eller pleier man å bruke store deler av inntekten under levlingen på mat? 5 Mat som koster 50s. Blir fort litt det Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Bruk sverd, stunlock og la S&D gå. Pleier å drepe det meste fort nok jeg da. Det går ikke i maks fart per mob, men har liten ventetid med spising for å helse igjen ettersom en taper lite helse. Slik jeg gjorde det hvertfall, var ikke noe særlig stress. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Levler så smått på roguen om dagen. Husker for en tid tilbake så var det et fin fint cloth item som hete White Bandit mask. Tror den hadde 10 str og 10 stamina. Denne er nå endret til Caster mask. Er det noen som vet om et item med tilsvarende look? Likte den maska veldig godt, men statsa er bare helt feil nå. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Noen sjeler der ute som vil hjelpe meg? er blitt 70(en stund siden), og i AV weekend har jeg skaffet meg honor og slikt. Har dinget opp med daggers, men har bestemt meg for å gå swords. Lurte på om noen kunne sette opp et talent-point tree til meg? MVH Espen Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Er shadowstep igjen jeg btw Dritlei av å bli kita som mutilate, latterlig dårlig mobility igrunn. :/ Mest sannsynlig Vengeful Pummeler neste onsdag Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Er Imp. Gouge viktig i pvp (blir vel shadowstep tenker jeg), eller er det bare smak og behag? Endret 19. mars 2008 av Kn0xville Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 For øyeblikket så er det shadowstep som dominerer PVP til rogues og da kjører du enten en 17/0/44 eller 20/0/41 specc, så nei imp. gouge er ikke viktig i PVP så lenge du kjører combat. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Smak og behag, men merk: Du blander IKKE inn combat-talents i et shadowstep-build. 20/0/41, med 5 points i envenom (EDIT: Vile Poisons), UTEN unntak, med mindre du spiller med hunter eller en annen rogue. Endret 19. mars 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) For øyeblikket så er det shadowstep som dominerer PVP til rogues og da kjører du enten en 17/0/44 eller 20/0/41 specc, så nei imp. gouge er ikke viktig i PVP så lenge du kjører combat. "Imp. Gouge er ikke viktig så lenge du kjører combat" Den setningen var vel litt på jordet Regner med du glemte en "ikke" før combat der. Og forresten: 20/0/41 >>>> 17/0/44! Til Quicko: Envenom? What? Endret 19. mars 2008 av Thraze Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Vile Poisons. Bra du retta opp selv ja Ikke forvirre alle de forvirra folka her inne mer enn nødvendig. Lenke til kommentar
Fylla Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 kan noen linke meg Leveling specc for rogue? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) kan noen linke meg Leveling specc for rogue? Start med noe sånn til du finner ut om du skal levle som Sword, dagger eller Mace.. Edit: Vist du allerede vet det, så kjør på med Combat.. Endret 24. mars 2008 av Schjellin Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 *n00b question* Har shadowstep for rogues blitt det samme som SL/SL for locks? Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 er det bare sword/mace-specialization som er forskjellen på dps med maces/swords? Lenke til kommentar
Bladestorm Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) ,,, Endret 25. mars 2008 av Bladestorm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå