Schjellin Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Tipper PVE så da Gladiator imo Pvp. Slicer. Mer skade, tettere damage range, bedre stats. Arg, jeg mener fisten ikke sverdet for pvp.. Men jeg tror jeg går for fisten, for den er vell mye bedre en Fools bane? Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Tipper PVE så da Gladiator imo Pvp. Slicer. Mer skade, tettere damage range, bedre stats. Arg, jeg mener fisten ikke sverdet for pvp.. Men jeg tror jeg går for fisten, for den er vell mye bedre en Fools bane? Samme stats og gjennomsnittlig skade/dps ihvertfall, kan ikke helt huske om fists hadde høyere eller lavere max damage, men det betyr ingenting i lengden. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Tipper PVE så da Gladiator imo Pvp. Slicer. Mer skade, tettere damage range, bedre stats. Arg, jeg mener fisten ikke sverdet for pvp.. Men jeg tror jeg går for fisten, for den er vell mye bedre en Fools bane? Samme stats og gjennomsnittlig skade/dps ihvertfall, kan ikke helt huske om fists hadde høyere eller lavere max damage, men det betyr ingenting i lengden. Fist har høyere max dmg.. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Urk, takler ikke sub lenger etter å ha vært mutilate. Har så mye mindre damage, og det blir enda verre neste patch. (puncturing wounds). Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Tipper PVE så da Gladiator imo Pvp. Slicer. Mer skade, tettere damage range, bedre stats. Arg, jeg mener fisten ikke sverdet for pvp.. Men jeg tror jeg går for fisten, for den er vell mye bedre en Fools bane? Samme stats og gjennomsnittlig skade/dps ihvertfall, kan ikke helt huske om fists hadde høyere eller lavere max damage, men det betyr ingenting i lengden. Fist har høyere max dmg.. Ja, trodde det, men var ikke sikker. Men som sagt, det betyr absolutt ingenting. Siden fists også har lavere minimum skade, er gjennomsnittet identisk (mulig at det er en ørliten forskjell på grunn av runding, men ingenting du vil kunne merke) Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Har nå en rogue lvl 53, og tenker å gå en del PVE på lvl 70, men samtidig litt PVP også. Det jeg lurer på er; mace eller sword spec? Jeg vet at swords er best i PVE, men det må da være en minimal forskjell? Er det mange guilds som krever at man han swords, ikke mace? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ikke minimal forskjell, nei. Swords er mye, mye bedre for pve. Om du pvper som shadowstep (som jeg gjør, har ikke 5v5-team) spiller det liten rolle. Og jeg har swords, for pve-grunner (respeccer hver gang jeg gjør noe). Daggers er noe jeg ønsker meg, dog, ønsker å specce mutilate. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Tier baserte kalkulasjoner over hva som er best. Tier 4: 1. Combat swords (--) / Combat fist+sword (-0.12%) / Combat daggers (-0.51%) 2. Combat fists (-1.10%) / Combat mace+sword (-1.80%) 3. Combat maces (-3.27%) 4. Hemo+swords (-5.06%) / Hemo+Combat Potency (swords) (-5.62%) 5. Hemo+fists (-6.63%) 6. Hemo+Deadliness (-7.65%) 7. Hemo+maces (-8.49%) 8. Shadowstep (-14.45%) Tier 5: 1. Combat swords (--) / Combat fist+sword (-0.22%) 2. Combat mace+sword (-1.15%) / Combat fists (-1.45%) / Combat daggers (-1.49%) 3. Combat maces (-2.64%) 4. Hemo+swords (-4.95%) 5. Hemo+Combat Potency (swords) (-5.52%) 6. Hemo+fists (-6.85%) 7. Hemo+Deadliness (-7.17%) / Hemo+maces (-7.85%) 8. Shadowstep (-13.91%) Tier 6: 1. Combat swords (--) / Combat fist+sword (-0.29%) / Combat mace+sword (-0.93%) 2. Combat fists (-1.71%) 3. Combat maces (-2.52%) 4. Combat daggers (-3.16%) 5. Hemo+swords (-5.93%) 6. Hemo+Combat Potency (swords) (-6.09%) 7. Hemo+fists (-8.05%) / Hemo+Deadliness (-8.33%) / Hemo+maces (-8.73%) 8. Shadowstep (-15.79%) Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Sitter å snakker med en annen rogue her nå, jeg har endelig skaffet meg Vindicator skoene. Men jeg lurer på hvilken enchant jeg skal ta på dem. Han sier at jeg burde gå for Surefooted. Jeg er ikke helt sikker selv, jeg har hørt noe om at hit ratingen for rogues i pvp er cappet på 5%. Stemmer dette eller stemmer dette ikke? Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Sitter å snakker med en annen rogue her nå, jeg har endelig skaffet meg Vindicator skoene. Men jeg lurer på hvilken enchant jeg skal ta på dem. Han sier at jeg burde gå for Surefooted. Jeg er ikke helt sikker selv, jeg har hørt noe om at hit ratingen for rogues i pvp er cappet på 5%. Stemmer dette eller stemmer dette ikke? Hit rating er ikke cappet på 5% nei. Men for å ikke bomme på gul skade mot alt annet enn frost mages og sub rogues(blind/DT, ikke melee) trenger du ikke mer enn en 80 hit rating. Alt over det hjelper bare hvit skade. Når det gjelder enchants, kjører jeg cat's swiftness og boar's speed for pve og pvp, og RED i meta. Hvis du har swift skyfire meta eller speccer fleetfooted er surefooted knall, om enn litt dyr. Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Nytt spm: når jeg dinger 70, burde jeg ha mongoose på MH og OH eller executioner på den ene? Lenke til kommentar
Gahl Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Nytt spm: når jeg dinger 70, burde jeg ha mongoose på MH og OH eller executioner på den ene? Det beste for PvE er Executioner på MH og Mongoose på OH. Når du kommer til høyere lvl gear (t6) bør man heller gå for Mongoose på begge, siden da har man allerede såpass mye armor penetration fra gear. Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Nytt spm: når jeg dinger 70, burde jeg ha mongoose på MH og OH eller executioner på den ene? Det beste for PvE er Executioner på MH og Mongoose på OH. Når du kommer til høyere lvl gear (t6) bør man heller gå for Mongoose på begge, siden da har man allerede såpass mye armor penetration fra gear. Har enda ikke sett et eneste bevis for at Executioner noensinne er bedre enn Mongoose, har det dukket opp noen nye beregninger nylig? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 For warrior, som ikke får attackpower av mongoose, er excecutioner et langt bedre alternativ. Såvidt jeg har skjønt er fortsatt 2x mongoose bedre for rogues. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Mongoose er den desidert beste MH-enchanten for rogues, og det gidder jeg ikke finne kilde til, det sier seg selv. Om man vil ha Executioner eller Mongoose på offhand er så som så, bare for all del ikke kjør Executioner på begge. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Har sett mange rogues som har Executioneer på main hand og Mongoose på OH. hvorfor akkuratt dette og ikke omvendt? Hadde det ikke vært mer logisk å ha det omvendt siden man som regel misser mer med OH enn MH? Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Det er vel noe med at da proccer mongoose oftere, som igjen kan føre til at MH svinger fortere, som igjen fører til flere Executioner proccs. Men kan mongoose fra MH og OH procce samtidig og begge trer i kraft, eller vil kan man bare ha en mongoose proc samtidig? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Det er vel noe med at da proccer mongoose oftere, som igjen kan føre til at MH svinger fortere, som igjen fører til flere Executioner proccs. Men kan mongoose fra MH og OH procce samtidig og begge trer i kraft, eller vil kan man bare ha en mongoose proc samtidig? Kam procce samtidig ja.. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Det er vel noe med at da proccer mongoose oftere, som igjen kan føre til at MH svinger fortere, som igjen fører til flere Executioner proccs. Men kan mongoose fra MH og OH procce samtidig og begge trer i kraft, eller vil kan man bare ha en mongoose proc samtidig? Mongoose stacker. 140 agility. \o/ Mainhand og offhand har begge lik missrate. Skulle tro folk hadde fått med seg dette nå. Begge våpen får også attackspeed. Det er en characterbuff, ikke weaponbuff. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Mainhand brukes til special attacks, og vil derfor procces mer. Derfor tar man den proccen man liker best i mainhand. Jeg er en av dual mongoose gutta, spreadsheets mener det samme, mongoose vinner. PS Martin: Mutilate har kanskje heftigere skade og bedre burst, men når du løper rundt som en tulling etter druids, hunters og mages, så sitter man og tenker "hva om jeg kunne teleportert bort?" En mutilate-rogue gjør også at folk blir mer hypp på å traine deg, derfor kan du blande inn mye PvE gear fra ShS i forhold, noe som hjelper litt på den ræva skaden. Endret 10. mars 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå