Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vigor ville jeg tro, men jeg har ikke erfaring med å stunlocke som SS specc. Når jeg drev og stunlocket var jeg 60 med dagger specc og Vigor. Men ca gjennomsnitlig får du mobben ned på da? 30%?

Selv om du hadde en annen specc, ville du være så grei å skrive hvilken fremgangsmåte du brukte for stunlocken?

Lenke til kommentar
Vigor ville jeg tro, men jeg har ikke erfaring med å stunlocke som SS specc. Når jeg drev og stunlocket var jeg 60 med dagger specc og Vigor. Men ca gjennomsnitlig får du mobben ned på da? 30%?

Selv om du hadde en annen specc, ville du være så grei å skrive hvilken fremgangsmåte du brukte for stunlocken?

CS -> Backstab -> gouge -> KS -> backstab. Noen få % igjen? En til backstab elns.

Lenke til kommentar
Stunlock Combos

There are two types of stunlock combos. There is a hard lock and a soft lock. A hard lock is where your opponent has absolutely no opportunity to fight back. A soft stunlock is where you have a good amount of control over your opponent be he will have brief moments of not being locked down. My best advice is for you to wait. This is the biggest mistake that I see rogues make. You need to wait out your gouge and blind to get your energy back until just before the incapacitation effect wears off. I'm not going into long combos. All you need to do is master your opening into blind/gouge-restealth and you will get the rest down from there.

Combat SS

CS, SS, gouge, AR, KS, SS, SS, SS, blind, restealth

Hemorrhage

CS, hemo, gouge, KS, hemo, hemo hemo, blind, restealth

Mutilate

CS, mut, KS, mut, gouge, restealth, CS, KS, mut, mut, eviscerate

Kanskje det her kan være til hjelp mtp stunlock.

http://docs.google.com/View?docid=dt4f32p_4dcj7jt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...