Lycantrophe Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Det er da klart. :> Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hva sa jeg? når jeg leste tenkte jeg med en gang: HERE COMES LYCAN! Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 2vs2 arena - 2 rogues på teamet Rogue 1 er speccet HARP - mens jeg nå er 19\42 shadowstep nå. Vil 20\41 combat funke bra\bedre i denne comboen ? Trenger et bra build til pvp og pve, ss funker ikke noe særlig til heroics.. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hva med 41/20 mutlitate build? Lenke til kommentar
Eirikrj Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hei! Har spilt endel på min nye rogue nå (som nå er 33). Men har litt problemer med stunlocking, skjønner ikke helt hvordan det skal gjøres :/ Nå gjør jeg: CS>SS>Gouge>SS>KS Men får ikke til å holde de stunna hele tiden :/ Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hei! Har spilt endel på min nye rogue nå (som nå er 33). Men har litt problemer med stunlocking, skjønner ikke helt hvordan det skal gjøres :/ Nå gjør jeg: CS>SS>Gouge>SS>KS Men får ikke til å holde de stunna hele tiden :/ Vanskelig på så lav lvl.. Lenke til kommentar
Eirikrj Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Hvorfor? Hvilken skills er det jeg mangler for det? Edit: Uansett om jeg er for lav level enda vil jeg gjerne vite fremgangsmåten for dette. Endret 27. januar 2008 av Eirikrj Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Vigor ville jeg tro, men jeg har ikke erfaring med å stunlocke som SS specc. Når jeg drev og stunlocket var jeg 60 med dagger specc og Vigor. Men ca gjennomsnitlig får du mobben ned på da? 30%? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Skills + talents. Lenke til kommentar
Eirikrj Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Vigor ville jeg tro, men jeg har ikke erfaring med å stunlocke som SS specc. Når jeg drev og stunlocket var jeg 60 med dagger specc og Vigor. Men ca gjennomsnitlig får du mobben ned på da? 30%? Selv om du hadde en annen specc, ville du være så grei å skrive hvilken fremgangsmåte du brukte for stunlocken? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Vigor ville jeg tro, men jeg har ikke erfaring med å stunlocke som SS specc. Når jeg drev og stunlocket var jeg 60 med dagger specc og Vigor. Men ca gjennomsnitlig får du mobben ned på da? 30%? Selv om du hadde en annen specc, ville du være så grei å skrive hvilken fremgangsmåte du brukte for stunlocken? CS -> Backstab -> gouge -> KS -> backstab. Noen få % igjen? En til backstab elns. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Husk at du også har blind, vanish og sap. Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Stunlock Combos There are two types of stunlock combos. There is a hard lock and a soft lock. A hard lock is where your opponent has absolutely no opportunity to fight back. A soft stunlock is where you have a good amount of control over your opponent be he will have brief moments of not being locked down. My best advice is for you to wait. This is the biggest mistake that I see rogues make. You need to wait out your gouge and blind to get your energy back until just before the incapacitation effect wears off. I'm not going into long combos. All you need to do is master your opening into blind/gouge-restealth and you will get the rest down from there. Combat SS CS, SS, gouge, AR, KS, SS, SS, SS, blind, restealth Hemorrhage CS, hemo, gouge, KS, hemo, hemo hemo, blind, restealth Mutilate CS, mut, KS, mut, gouge, restealth, CS, KS, mut, mut, eviscerate Kanskje det her kan være til hjelp mtp stunlock. http://docs.google.com/View?docid=dt4f32p_4dcj7jt Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Jeg kjører shadowstep akkurat nå, er 20/0/41 den vanlige? jeg synes det virka best. Noen inspill? (Backstab) Endret 28. januar 2008 av MadsFN Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Shadowstep med daggers er ikke noe å skryte over, heller Mutilate om du er daggers. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Shadowstep med daggers er ikke noe å skryte over, heller Mutilate om du er daggers. Ja, testa selv shadowstep med daggers for en stund siden. Likte det ikke i hele tatt etter jeg har hatt Mutilate ganske lenge. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Shadowstep med daggers er ikke noe å skryte over, heller Mutilate om du er daggers. Ja, testa selv shadowstep med daggers for en stund siden. Likte det ikke i hele tatt etter jeg har hatt Mutilate ganske lenge. Så nå bør jo alle kunne specce vettugt. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Synes det var ganske greit med backstab jeg, Mutlilitate ble kjedlig for tok for lite dmg p.g.a det der poisen applya så kommer 50%+ (?) ikke virker på denne serveren. (Free *skamme seg) Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Funker ikke bonus damagen fra poisons på serveren din? Det må være noe av det sykeste jeg har hørt (hvis det er tilfelle). Men som SS ville jeg gått for maces ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå