Ajaco Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Adrenalin rush har alltid vært 15. Men du tengte sikkert at noen rogues har sagt at nå er adrenalin rushen så kort siden de ikke kan chain-use den 2 ganger. EDIT: Glemte pungtum Endret 17. januar 2008 av Ajaco Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Lurer på en ting... Har en mage 70 nå, men vurderer å få en 70 rogue ( som er 40 nå)... Men hvordan er Rogues til å feks grinde motes o.l? Må de bruke "mye" penger på mat/bandage og slikt? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Lurer på en ting... Har en mage 70 nå, men vurderer å få en 70 rogue ( som er 40 nå)... Men hvordan er Rogues til å feks grinde motes o.l? Må de bruke "mye" penger på mat/bandage og slikt? Merkelig at du skulle spørre om det, du er mage og du kan lage food eller table = mat til rogue. Badages er heller ikke noe spesielt dyrt men kjedelig å få det til 375. Mote of water/fire osv osv går helt greit med rogue, men hunter er nok best om du tenker på grind grind grind ^^ Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Om du er villig til å brenne litt gull (eller conjurations) går det meget raskt, om du gearer og speccer skikkelig. Vanish er greit om du får problemer og. Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Lurer på en ting... Har en mage 70 nå, men vurderer å få en 70 rogue ( som er 40 nå)... Men hvordan er Rogues til å feks grinde motes o.l? Må de bruke "mye" penger på mat/bandage og slikt? Merkelig at du skulle spørre om det, du er mage og du kan lage food eller table = mat til rogue. Badages er heller ikke noe spesielt dyrt men kjedelig å få det til 375. Mote of water/fire osv osv går helt greit med rogue, men hunter er nok best om du tenker på grind grind grind ^^ Kan ikke lage cunjured mat til roguen min. soulbound. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Kan ikke lage cunjured mat til roguen min. soulbound. 1. Lag bord. 2. Logg inn med rogue. 3. ??? 4. Profitt! Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 conjure food og water er ikke soulbound, kun mana emerald og dei mana greiene mage kan lage som er det, eg har mange ganger laga food og water til altene mine og gitt det til dem så sparer penger på det Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 hvordan overførte du mat? Funker vel ikke gjennom mail? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Trade gjennom en andreperson? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 mail funker og:P Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ikke med conjured, vel? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Conjured Manna Biscuit funker ikke via mail, men christ.... Kjøp vann, koster ikke mye. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Koster ikke mye der og da, men viss man skal kjøpe mat/vann hele tida blir det fort mange penger brukt Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Er ikke ordentlig penger uansett, er bare wow gold som du tar lett inn ved å gjøre en daily som gir 10g. Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Koster ikke mye der og da, men viss man skal kjøpe mat/vann hele tida blir det fort mange penger brukt Er stort sett ikke verre enn å ha med seg flint og simple wood, dyr du slakter på dropper stort sett noe du kan mekke mat av. Og humanoids dropper som oftest ferdig kokt mat, og hvis ikke dropper de cloth til bandasjer. Var en god del ting som irriterte meg når jeg levlet roguen min, men kan ikke si at spising/bandasjering var en av de. Mye verre på warrioren, med 5% dodge og ingen stuns, må bandasjere etter annenhver mob. Lenke til kommentar
Faber Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 tenkte jeg skulle teste dette buildet, ser det greit ut? daggers! http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...300301210000000 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ikke gå hemo med daggers Lenke til kommentar
Faber Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 ikke? tenkte det gikk bra med noen kjappe våpen:O eller er det omvendt kanskje Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Mutlitate specc 41/20 med 50% mer off hand dmg eller 5% mer critt med daggers? (Dette gjelder de 5 siste i combat) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå