Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på en ting... Har en mage 70 nå, men vurderer å få en 70 rogue ( som er 40 nå)... Men hvordan er Rogues til å feks grinde motes o.l? Må de bruke "mye" penger på mat/bandage og slikt?

 

Merkelig at du skulle spørre om det, du er mage og du kan lage food eller table = mat til rogue.

Badages er heller ikke noe spesielt dyrt men kjedelig å få det til 375.

 

Mote of water/fire osv osv går helt greit med rogue, men hunter er nok best om du tenker på grind grind grind ^^

Lenke til kommentar
Lurer på en ting... Har en mage 70 nå, men vurderer å få en 70 rogue ( som er 40 nå)... Men hvordan er Rogues til å feks grinde motes o.l? Må de bruke "mye" penger på mat/bandage og slikt?

 

Merkelig at du skulle spørre om det, du er mage og du kan lage food eller table = mat til rogue.

Badages er heller ikke noe spesielt dyrt men kjedelig å få det til 375.

 

Mote of water/fire osv osv går helt greit med rogue, men hunter er nok best om du tenker på grind grind grind ^^

 

Kan ikke lage cunjured mat til roguen min. soulbound.

Lenke til kommentar
Koster ikke mye der og da, men viss man skal kjøpe mat/vann hele tida blir det fort mange penger brukt ;)

 

Er stort sett ikke verre enn å ha med seg flint og simple wood, dyr du slakter på dropper stort sett noe du kan mekke mat av.

Og humanoids dropper som oftest ferdig kokt mat, og hvis ikke dropper de cloth til bandasjer.

 

Var en god del ting som irriterte meg når jeg levlet roguen min, men kan ikke si at spising/bandasjering var en av de.

Mye verre på warrioren, med 5% dodge og ingen stuns, må bandasjere etter annenhver mob.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...