Schjellin Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Kun snakk om posisjonering og slå til når du først er nærme. Joda, men hvis en human rogue skjønner at vi har en rogue (nor han gjør ganske raskt) så tar det ikke lange tiden før han kommer å sapper uten at jeg så mye som ser skyggen av han. Derfor skulle du valgt Human i steden for Gnome? Men gnome har også en veldig fin ting da, escape artist? (Er det ikke det den heter?) Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ja, escape artist er enestående bra talent for melee classes. Bedre en WotF og perception imo. Perception er kun effektivt mot andre stealthers, WotF mot fear mens escape artist fungerer vel mot.. alt? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Ja, escape artist er enestående bra talent for melee classes. Bedre en WotF og perception imo. Perception er kun effektivt mot andre stealthers, WotF mot fear mens escape artist fungerer vel mot.. alt? Escape artist funker mot alt som får det til å stå stille eller gå saktere ^^. Edit: saktere = treigere, i tilfelle Lycan skulle si noe om Lom! . Endret 16. januar 2008 av Schjellin Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 :!: Haha, du fornekter deg ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) *weee* Og der var roguen 70 ^^ Endret 16. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Gratulerer! Da var det tid for keybinding modifisering og ui funksjonalitet for deg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Huh? Nei? Jeg er fornøyd med oppsettet slik det er. Fungerer fint for mitt casual formål ^^ Lenke til kommentar
Xint Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 *weee*Og der var roguen 70 ^^ Grats, men auto-attack har ingenting å gjøre på en actionbar! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hehe, joda ser jo okei ut, ikke noe med det. Men selv legger jeg mer vekt på bruker funksjonalitet til classen på level 70 (er jeg den eneste?). Lenke til kommentar
Xint Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hehe, joda ser jo okei ut, ikke noe med det. Men selv legger jeg mer vekt på bruker funksjonalitet til classen på level 70 (er jeg den eneste?). Nei:p Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ha ha, jeg har masser av plass, går så greit. Jeg har bare det jeg bruker mest i nærheten uansett. og det får jeg også tak i. Har ikke orka å sette meg så mye inn i classen, nok til å komme meg til 70, sappe targetene mine i instances og kose meg generelt. Kanskje ikke effektivt, men så lenge det fungerer, så er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jepp, så lenge du har det gøy er det ingen grunn til klaging :> Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Har stun specc dødd ut i PvP nå...? Ja, den besvimte i allefall etter HARP nerfen. Hmm, som betyr? Antar det har noe med Adrenaline Rush og Preparation nerfen eller noe sånt. Er ikke Rogue. Er nok mer Druid og Warrior. Men skal levle en rogue nå. Endret 17. januar 2008 av Lednar Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hemorrhage-Adrenaline Rush-Preparation. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Og til informasjon, det som ble nerfet var at adrenalin rush sin cooldown ikke ble resetet av Preparation. Endret 17. januar 2008 av Ajaco Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Samt at Hemorrhage fikk en nerf. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Samt at Hemorrhage fikk en nerf. Joda, men hemorrage debuffen ble bedre Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Og til informasjon, det som ble nerfet var at adrenalin rush sin cooldown ikke ble resetet av Preparation. Ble ikke varigheten til adrenalin rush minsket også? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Og til informasjon, det som ble nerfet var at adrenalin rush sin cooldown ikke ble resetet av Preparation. Ble ikke varigheten til adrenalin rush minsket også? Tror den alltid har vært 15 sekunder. trykk Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Og til informasjon, det som ble nerfet var at adrenalin rush sin cooldown ikke ble resetet av Preparation. Ble ikke varigheten til adrenalin rush minsket også? Tror den alltid har vært 15 sekunder. trykk Okey:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå