Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv er jeg mutilate og bruker denne speccen.

Har 120 energy, og det er stor forskjeld fra 110. Dette er fordi, mutilate koster 60 energy, og da kan man bruke 2 mutilates på rad. Kun global cooldown som skiller dem. Har du en god % med crit chance, vil dette ta god damage.

Lenke til kommentar

Har 120 energy, og det er stor forskjeld fra 110. Dette er fordi, mutilate koster 60 energy, og da kan man bruke 2 mutilates på rad. Kun global cooldown som skiller dem. Har du en god % med crit chance, vil dette ta god damage.

Eller en god dose med AP :)

Lenke til kommentar
Som starter åpningene på nytt. :)

Jeg kaller det bare en åpning dersom man har gjort en restealth/vanish som ikke blir breaka umiddelbart. En god del av tida må man faktisk løpe etter targets, uten at man "åpner" på nytt. Kaller du det åpning dersom jeg er borte fra deg i 5 sekunder unstealthed, og så kommer inn og slenger inn 2 mutilates?

Næhei! :p

Ville vært enig dersom kommentaren din gjaldt tank and spank encounters i PvE, men i PvP er det deilig å ha ekstra energy.

Lenke til kommentar

Attack power er ikke så viktig for mutilate. Men for hemo der imot.

Lenke til kommentar
Som starter åpningene på nytt. :)

Ville vært enig dersom kommentaren din gjaldt tank and spank encounters i PvE, men i PvP er det deilig å ha ekstra energy.

Det er det som gjør Vigour til et så utrolig bra talent, og setbonusen i tillegg.

Og der fikk jeg lyst til å specce mutilate igjen. =/

Lenke til kommentar

Jeg var 31/30 for leeenge, jeg gikk lei av det og respeccet mutilate. Stortrives.

1. Det er morsomere

2. Det har bedre burst (boldblood mutilate), som er bra hvis man nuker ned targets og har dårlig tid.

3. Det har faktisk bedre dps når du ikke har cooldowns

Lenke til kommentar

Attack power er ikke så viktig for mutilate. Men for hemo der imot.

Du vet at det er ikke critten din som gjør dps, det er ap. AP er viktigere en critt. Samme hva slags specc.

Lenke til kommentar
Crit er veldig viktig for mutilate. Det er den overlegne cp-genereringen som gjør det attraktivt. Det er som med backstab. Energycosten er så høy at du er nødt til å gjøre massiv skade når du først treffer.

Forum geeks... :)

Jeg trekker meg ut.. greit dere vinner. selv har jeg 27% critt og 1470 elns ap. Godt nok?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...