abraxa Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Du bør (minimum) ha nok hit til å være garantert å treffe på special attacks. Med 5/5 i precision som jeg antar at du har, trenger du vel 70-80 hit på lvl 70. Orker ikke å dobbeltsjekke dette, men du kan f.eks. søke opp hit rating på wowwiki.com. Dine 99 bør være mer enn nok. Endret 2. januar 2008 av abraxa Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 har 152 hit på 65 roguen min (22/0/34) og det hjelper en god del. Skal fokusere på AP,stam og crit nå. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hei. Jeg har nå muligheten til å kjøpe min fjerde gladiator del. Men jeg lurer på en ting, jeg har mutilate som specc så jeg har altså 110 Energy. Men vist jeg skaffer meg en til del av Gladiator, da får jeg 120. Så det jeg lurer på hvordan er det og ha 120 energy som mutilate rogue? Har noen i hele tatt prøvd det? Funka det bra eller dårlig? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 jeg følte at 120 energy hjalp meg mye når jeg startet, hvis jeg bare stod og stakk så merket jeg ikke noe forskjell, men stor forskjell når jeg startet Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) jeg følte at 120 energy hjalp meg mye når jeg startet, hvis jeg bare stod og stakk så merket jeg ikke noe forskjell, men stor forskjell når jeg startet OK Takk, men var det noen gang du rakk og feks da 2x mutilate som feks i cheap shoten eller Kidney ? Endret 3. januar 2008 av Schjellin Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 jeg følte at 120 energy hjalp meg mye når jeg startet, hvis jeg bare stod og stakk så merket jeg ikke noe forskjell, men stor forskjell når jeg startet OK Takk, men var det noen gang du rakk og feks da 2x mutilate som feks i cheap shoten eller Kidney ? Det er jo bare å regne ut. Cheap shot koster 60 energy, mutilate koster 60 energy. Du regener 20 energy hvert andre sekund. Nå kan du få regne ut, så blir du kanskje å huske det til neste gang du lurer på noe slikt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Mer enn 100 energy vil du aldri merke annet enn i åpningen (cheapshot - Mutilate x2). Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Mer enn 100 energy vil du aldri merke annet enn i åpningen (cheapshot - Mutilate x2). Også da har råd til Kidney shot også Mutilate i kidneyshoten igjen ? :o Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Ikke med en gang. Men jeg ville gjort sånn: Cheap shot - mutilate - Kidney shot - Mutilate x3. Er du flink med timing har du da 5 combopoints og en fin mulighet til finisher. Endret 3. januar 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
storken Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ikke med en gang. Men jeg ville gjort sånn: Cheap shot - mutilate - Kidney shot - Mutilate x3. Er du flink med timing har du da 5 combopoints og en fin mulighet til finisher. Nja, vil si Mutilate X2 etter KS før neste finisher. Mutilate gir jo 2cp noncrit og 3 cp crit, pluss at ks sannsyneligvis proccer sånn ekstra cp, (ruthlessness?) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ruthlessness, ja. Er man da heldig med Relentless (med 5cps, duh) har man enda en 5pnt finisher, f.eks envenom, expose armour eller rupture på og får inn en ny mutilate før targetet går ut av Kidney Shot. Dette krever timing og reflekser, da, så du sliter litt der. Lomværing Lenke til kommentar
storken Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 men hva er en lomværing? øyert? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Ehm, en fra Lom? Tenk Arne Brimi. Endret 3. januar 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
storken Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ehm, en fra Lom? Tenk Arne Brimi. okei Sjarlottnlauk Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Nå kommer Schjellin til å banne masse. :!: Endret 3. januar 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hva er greia med envenom egentlig? Nå har jeg bare en 63 rogue foreløpig, men jeg gjør like mye, eller mer damage med eviscerate. Selv på mobs med høy armor... Lenke til kommentar
storken Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hva er greia med envenom egentlig? Nå har jeg bare en 63 rogue foreløpig, men jeg gjør like mye, eller mer damage med eviscerate. Selv på mobs med høy armor... Den gjør mer dmg mot mobs med ekstrem høy armor. Men ja, mange rogues som ikke har envenom på actionbars. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Envenom gjør nature-damage i stedet for physical, og ideen er å kunne ha en finisher mot folk med høy armour. Ulempen er at en nærmest må ha dobbel Deadly Poison for at den skal virke effektivt. Og ja, den gjør ~like mye damage (mer virket det som, for min del) enn evsicerate, og scaler likt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå