Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Jeg hopper tilbake til mutilate fo sho. Er ikke bare hemo som blir nerfet, men prep også.

 

Feil, hemo blir ikke nerfet.

 

Sinister calling blir buffet slik at hemo gjør 2/4/6/8/10% mer dmg.

 

x/x/42 specc blir cookie cutter i 2.4

 

Tør påstå at det blir mye bedre enn mutilate.

 

Hm - skulle de ikke forandre hemorrhage fra 125 % weapon damage til 110 % weapon damage da? Eller gikk de bort fra dette?

 

Edit: Neida:

 

(Kilde fra MMO-champion siden PTR-patch notes er nede)

 

Rogue

 

* Ambush: The damage multiplier on this ability has been increased from 250% to 275%.

* Hemorrhage: This ability now correctly does additional damage when its debuff has already been applied.

* Preparation now resets the cooldown of Shadowstep and no longer resets the cooldown of Adrenaline Rush.

* Shadowstep now adds a 3 second, 70% movement speed increase.

* Sinister Calling now also increases the percentage damage bonus of Hemorrhage and Backstab by 2/4/6/8/10%.

* Cheat Death: When multiple attacks land simultaenously, all those resolved after the attack which triggered Cheat Death will now have their damage reduced by 90% as intended. However, the combat log will still report them doing full damage.

* Hemorrhage: Rank 4 of this ability no longer has its charges consumed by non-physical attacks and spells.

* Hemorrhage weapon damage reduced from 125% to 110%, but the damage debuff has been increased.

o Rank 1 - 110% weapon damage, increases any Physical damage dealt to the target by up to 13.

o Rank 2 - 110% weapon damage, increases any Physical damage dealt to the target by up to 21.

o Rank 3 - 110% weapon damage, increases any Physical damage dealt to the target by up to 29.

o Rank 4 - 110% weapon damage, increases any Physical damage dealt to the target by up to 42.

 

Så Hemorrhage blir nerfet, kan som du nevnte få 10 % "tilbake", men det krever 40 subtlety.

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hopper tilbake til mutilate fo sho. Er ikke bare hemo som blir nerfet, men prep også.

 

Feil, hemo blir ikke nerfet.

 

Sinister calling blir buffet slik at hemo gjør 2/4/6/8/10% mer dmg.

 

x/x/42 specc blir cookie cutter i 2.4

 

Tør påstå at det blir mye bedre enn mutilate.

 

Hm - skulle de ikke forandre hemorrhage fra 125 % weapon damage til 110 % weapon damage da? Eller gikk de bort fra dette?

 

Edit: Neida:

 

(Kilde fra MMO-champion siden PTR-patch notes er nede)

 

Rogue

 

* Ambush: The damage multiplier on this ability has been increased from 250% to 275%.

* Hemorrhage: This ability now correctly does additional damage when its debuff has already been applied.

* Preparation now resets the cooldown of Shadowstep and no longer resets the cooldown of Adrenaline Rush.

* Shadowstep now adds a 3 second, 70% movement speed increase.

* Sinister Calling now also increases the percentage damage bonus of Hemorrhage and Backstab by 2/4/6/8/10%.

* Cheat Death: When multiple attacks land simultaenously, all those resolved after the attack which triggered Cheat Death will now have their damage reduced by 90% as intended. However, the combat log will still report them doing full damage.

* Hemorrhage: Rank 4 of this ability no longer has its charges consumed by non-physical attacks and spells.

* Hemorrhage weapon damage reduced from 125% to 110%, but the damage debuff has been increased.

o Rank 1 - 110% weapon damage, increases any Physical damage dealt to the target by up to 13.

o Rank 2 - 110% weapon damage, increases any Physical damage dealt to the target by up to 21.

o Rank 3 - 110% weapon damage, increases any Physical damage dealt to the target by up to 29.

o Rank 4 - 110% weapon damage, increases any Physical damage dealt to the target by up to 42.

 

Så Hemorrhage blir nerfet, kan som du nevnte få 10 % "tilbake", men det krever 40 subtlety.

 

Nja, jeg ser på buffen shadowstep får som stor. Samt at HARP roguer må drepe folk innen 30 sekunder ellers så er løpet kjørt.

 

Shadowstep kommer til å gjøre kiting av rogues veldig mye vanskeligere. For å ta ett eksempel kommer det til å bli lettere for rogues å komme seg innpå mages og følge druids som travelformer.

Lenke til kommentar
Har aldri vært noe stort problem å følge en druid med mutilate spec, heller ikke med HARP.

 

Med mutilate spec har det alltid vært ett problem å følge gode druider. Abolish poison --> travelform = win, sprint --> natures grasp, clos --> FF --> NS (roots el cyclone) = roguen er effektivt satt ut av spill. Hvis roguen, som den mest sannsynelig gjør, bruker trinket så følges det opp med en intervene --> warrior fear. Hvis UD (dem fins det mange av) så castes cyclone/roots for å safe at roguen fortsatt er cc'a om han bruker Wotf.

 

Harp er mye vanskeligere pga 2x sprint (rootbreaker) og 2x vanish og 2x evasion som gjør mye for lengre survivabillity. Samtidig som harp har 2x AR som gir mye mer damage.

 

Shs igjenn er desidert vanskeligst, med enda en måte å følge druiden på. Samt en god åpningsburst osv.

 

Beste er å fairy fire rogues etter at de har brukt clos uten å vanishe :p De blir sjokka, aner ikke hva de skal gjøre :p

Så om roguen ikke har en priest eller paladin til å cleanse/dispelle FF da så er roguen utrolig enkel å cc'e.

 

 

Hva er HARP?

 

HemoAdrenalineRushPreparation

Lenke til kommentar
Nja, jeg ser på buffen shadowstep får som stor. Samt at HARP roguer må drepe folk innen 30 sekunder ellers så er løpet kjørt.

 

Shadowstep kommer til å gjøre kiting av rogues veldig mye vanskeligere. For å ta ett eksempel kommer det til å bli lettere for rogues å komme seg innpå mages og følge druids som travelformer.

 

Vel - shadowstep har fortsatt 30 sekunders cooldown. Fortsatt langt fra imponert for å være helt ærlig :(

 

Når det er sagt, så er det fortsatt helt uvisst for min del hvilken spec jeg kommer til å bruke for litt PvP nå og da etter neste patch.

Lenke til kommentar
Nja, jeg ser på buffen shadowstep får som stor. Samt at HARP roguer må drepe folk innen 30 sekunder ellers så er løpet kjørt.

 

Shadowstep kommer til å gjøre kiting av rogues veldig mye vanskeligere. For å ta ett eksempel kommer det til å bli lettere for rogues å komme seg innpå mages og følge druids som travelformer.

 

Vel - shadowstep har fortsatt 30 sekunders cooldown. Fortsatt langt fra imponert for å være helt ærlig :(

 

Når det er sagt, så er det fortsatt helt uvisst for min del hvilken spec jeg kommer til å bruke for litt PvP nå og da etter neste patch.

 

Den er på prep fra 2.4

Lenke til kommentar

Da var 2032 Rating i 2v2 inne og shouldersa er mine !

Var blant top 10 2v2 i misery sin battlegroup intill jeg bestemte meg for å spille litt til å jeg er nå på 2010.

 

Veldig fin combo med en Shadowpriest, er ganske fornøyd selv.

Skal nå migrate til Al'Akir og ska da selge teamet, er det noe verdi i et team på over 2000 rating?

Lenke til kommentar
Da var 2032 Rating i 2v2 inne og shouldersa er mine !

Var blant top 10 2v2 i misery sin battlegroup intill jeg bestemte meg for å spille litt til å jeg er nå på 2010.

 

Veldig fin combo med en Shadowpriest, er ganske fornøyd selv.

Skal nå migrate til Al'Akir og ska da selge teamet, er det noe verdi i et team på over 2000 rating?

 

Gratulerer :D

 

Er vel kanskje noe verdier å hente, men ikke så altfor mye siden man må ha personlig rating over 1850/2000 for å få våpen/skuldre uansett... Men er nok noen som er interessert i poengene, selv om det ganske så sannsynlig vil rase kjapt nedover rankingen hvis de tar over ;)

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar
Da var 2032 Rating i 2v2 inne og shouldersa er mine !

Var blant top 10 2v2 i misery sin battlegroup intill jeg bestemte meg for å spille litt til å jeg er nå på 2010.

 

Veldig fin combo med en Shadowpriest, er ganske fornøyd selv.

Skal nå migrate til Al'Akir og ska da selge teamet, er det noe verdi i et team på over 2000 rating?

 

Gratulerer :D

 

Er vel kanskje noe verdier å hente, men ikke så altfor mye siden man må ha personlig rating over 1850/2000 for å få våpen/skuldre uansett... Men er nok noen som er interessert i poengene, selv om det ganske så sannsynlig vil rase kjapt nedover rankingen hvis de tar over ;)

 

Takk takk ^^

 

Ja er nok noe i det du sier der. Får jo over 800 poeng når man er over 2000 rating noe som jeg synes er veldig høvelig hvis man har det travelt til å få en spesiell piece. :)

Var nok lettere pre-2.3 å selge et slikt team ^^

Lenke til kommentar

Er det noen "grense" for hvor mye +hit rating man trenger mens man levler? Har 99 rating (8.81%) nå på en lvl 63 rogue... Holder det, eller bør jeg kjøre på med mer? Og hva bør ofres? Crit? Stamina?

 

Går forresten combat swords, har 1008 ap og 5087 hp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...