Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Undskyld at jeg sier det, men ser ikke poenget med å prioritere riposte fremfor damage. Ser heller ikke poenget med ekstra crit, da denne builden ikke utnytter det i det hele tatt. Kommer nok heller til å kjøre denne:

 

Improved Gouge  rank 3/3

 

  Improved Sinister Strike  rank 2/2

 

  Precision  rank 5/5

 

  Improved Evasion  rank 2/2

 

  Improved Sprint  rank 3/3

 

  Dual Wield Specialization  rank 5/5

5858354[/snapback]

Så imp. gouge, imp. evasion og imp. sprint gir deg mer damage enn riposte? O.o

 

Uansett, dropp imp. sprint og imp. evasion og gogogo riposte. Riposte er et av de beste talentene innen combat, om ikke det beste.

5858603[/snapback]

 

Hva er bra med det? Det er jo bare 2 av 7 klasser som er melee. Funker ikke å spesialisere seg på å ta 2 av 7 klasser. imp evasion er ikke veldig bra, men så ikke noe som fristet mer. Improved sprint er veldig kjekt i battlegrounds under lvl 40. Å komme fort fram kan være forskjellen mellom liv og død.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Undskyld at jeg sier det, men ser ikke poenget med å prioritere riposte fremfor damage. Ser heller ikke poenget med ekstra crit, da denne builden ikke utnytter det i det hele tatt. Kommer nok heller til å kjøre denne:

 

Improved Gouge  rank 3/3

 

  Improved Sinister Strike  rank 2/2

 

  Precision  rank 5/5

 

  Improved Evasion  rank 2/2

 

  Improved Sprint  rank 3/3

 

  Dual Wield Specialization  rank 5/5

5858354[/snapback]

Så imp. gouge, imp. evasion og imp. sprint gir deg mer damage enn riposte? O.o

 

Uansett, dropp imp. sprint og imp. evasion og gogogo riposte. Riposte er et av de beste talentene innen combat, om ikke det beste.

5858603[/snapback]

 

Hva er bra med det? Det er jo bare 2 av 7 klasser som er melee. Funker ikke å spesialisere seg på å ta 2 av 7 klasser. imp evasion er ikke veldig bra, men så ikke noe som fristet mer. Improved sprint er veldig kjekt i battlegrounds under lvl 40. Å komme fort fram kan være forskjellen mellom liv og død.

5867206[/snapback]

Riposte er en "I Win"-button mot warriors or rogues, og er rimelig nyttig mot enchantment shammies og paladins. I tillegg så blir vel en del hunter-abilities disabla når de blir disarmet mener jeg å huske.

 

Uansett så er riposte noe essensielt alle combat rogues bør plukke med seg, selv om det er unyttig mot castere så er imp. evasion ENDA utrolig mye mer unyttig. Kanskje imp. sprint er greit før lvl 40, men riposte er bedre uansett imo.

Lenke til kommentar

Riposte er, som sagt, essensielt for Combat Rogues.

 

Imp. Sprint er bortkastede poeng, Imp. Evasion likeså.

 

Hvem slår på deg i melee? Warriors, andre rogues, shamans/paladins, hunters osv. Etter å ha hatt Riposte siden lvl 40, flipper jeg fremdeles på Riposte knappen på warrioren min osv. når jeg parerer.

 

Vil du ikke ha en ny knapp å trykke på?

 

/cast Riposte
/cast Sinister Strike

Lenke til kommentar
Riposte er, som sagt, essensielt for Combat Rogues.

 

Imp. Sprint er bortkastede poeng, Imp. Evasion likeså.

 

Hvem slår på deg i melee? Warriors, andre rogues, shamans/paladins, hunters osv. Etter å ha hatt Riposte siden lvl 40, flipper jeg fremdeles på Riposte knappen på warrioren min osv. når jeg parerer.

 

Vil du ikke ha en ny knapp å trykke på?

 

/cast Riposte
/cast Sinister Strike

5867519[/snapback]

Jeh, merker at jeg får lyst til å trykke "Riposte" hver gang jeg ser parry, selv om jeg er seal fate med daggers nå :) Samme med shammyen og warrioren min xD "Zomg, riposte, IWIN" ^_^

Lenke til kommentar

Ok, så riposte er sikkert flott mot disse klassene. Men personlig så har jeg et problemløsningsmessig synspunkt på hva som er best. Er veldig sjelden jeg får deng av disse klassene i battlegrounds (alliance har faktisk mindretall av dem kan det virke som). Problemet er ofte å nå igjen en flaggløper, løpe fra de andre med flagget, komme seg til en base for å hjelpe de andre i arathi highlands osv. Da er sprint langt ifra ubrukelig og noe jeg bruker hele tiden.

Lenke til kommentar

skaff deg heller en sprint trinket som jeg har.

og bruk poengene på noe skadelig.

 

 

Preparation

Hemorrhage

Ghostly Strike

 

De 2 øverste er vel di jeg har brukt mest :thumbup: et must mener jeg da.

 

Premeditation har jeg nå, og sammen med den rette begynnelsen får jeg 4 poeng på første hit , en kjapp Hemorrhage og jeg har 5 poeng på target på første hit inkl en Instant.

Dvs for eks redusere armor med 1050 på target innen det første sekkundet av kampen osv.

 

Stealth

Premeditation

Cheap Shot

Hemorrhage

5 poeng på 1 sek.

 

Nå er jeg lvl 44 , men på 60 kan man kle av target 1700 armor.

________________________

OT :

Ambush the target, causing 250% weapon damage plus 290 to the target

Deilig skade. :yes:

Endret av War
Lenke til kommentar

Jeg sitter her og lurer på en liten ting, hva vil være best som enchant på main-hand med et hemo-build? Crusader vil sikkert være fint med den ekstra attackpoweren samtidig som det healer litt. Samtidig så har jeg sett en hel del hemo-rogues med +5 damage, er dette noe å satse på eller er dette en dagger-enchant? Det siste alternativet +15 agi, dette er vel kanskje det tryggeste?

 

Spiller kun pvp btw, så det er ikke snakk om noen langvarige pve-kamper.

Lenke til kommentar
skaff deg heller en sprint trinket som jeg har.

og bruk poengene på noe skadelig.

 

Skal nok det, men vi snakker lvl 29 twink her ;). Blitt backstab rogue nuh. Med Toxic Revenger skal nok denne builden funke fint:

 

Improved Gouge rank 3/3

 

Improved Sinister Strike rank 2/2

 

Improved Backstab rank 3/3

 

Master of Deception rank 5/5

 

Opportunity rank 5/5

 

Improved Ambush rank 2/3

Lenke til kommentar
Joda kanskje det, men vil ikke +5 damage ganges opp ved bruk av hemo slik som det gjør ved ambush?

5896913[/snapback]

 

Det vil være et høyere hopp i damage ved ambush siden det blir ganget opp prosentvis. Hemo gjør ikke det, og du vil maks få +10 damage på crits, og +5 damage på non-crits.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Tror jeg skal ha +15 agi på daggeren, og så har jeg Libram's for 100hp og +8 agi i backpacken som jeg skal skaffe straks. :p

 

Men den trinketen, er schematic'en for den BoP? Må jeg være engineer for å skaffe den? Eller kan jeg gjøre det med en annen char uten engineering for å så sende den til roguen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Beholder nok fiery weapon en stund til, må skaffe meg libram enchants først.

 

Men schematicen for trinketen, er den BoP?

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...