Rostad Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 da er det feil informasjon, du må være lvl 50 og ha 40 talents i assassinatoin. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Nja, mener nå å huske at det er noen level 10-saker og. Dual wield krever level 10. Det vet jeg, jeg tenkte på våpen. Spiller jevnt over liten rolle, da. Mutilate krever 40 poeng i assassination, altså tidligst level 50, som påpekt. Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hei! Jeg har en rogue på Deathwing PvP server og trenger hjelp med å sette opp et endgame specc, altså et specc for instances og BG's på lvl 70. Jeg vet ikke hva som er "best"; daggers+sub, swords+combat eller whatever. Det jeg trenger er altså en link til et ferdig oppsatt tre takk for bryderiet:) Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 hvilken quest må eg gjøre for å lere poison med rogue? kan noen sende meg pm med navn på questet(a), er lite her inne Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hmmm har nok honor til Gladiator mainhand i dag, men er fremdeles i tvil om hva jeg skal ta... Har litt lyst på macen pga stun og 5% crit dmg, men fist med 5% crit virker også fristende, men den har jo lavere min dmg og høyere maax dmg er det lurt?? Skal i hovedsak bruke roguen til å kjøre igjennom alle questa i netherstorm og shadowmoon for å tjene noe gull, men blit litt pvp og sånn på si så klart ... Noen innspill? Lenke til kommentar
saimon Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hei! Jeg har en rogue på Deathwing PvP server og trenger hjelp med å sette opp et endgame specc, altså et specc for instances og BG's på lvl 70. Jeg vet ikke hva som er "best"; daggers+sub, swords+combat eller whatever. Det jeg trenger er altså en link til et ferdig oppsatt tre takk for bryderiet:) Sorry for off topic, men er du alliance eller Horde? Spiller der selv:P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Roguen min har blitt 67 og kommet seg til Outland og greier. Combat sword-specc og greier og stas. Så har jeg nettopp fullført The Ring of Blood: The Final Challenge og har tilgang til mye nice, men hva skal jeg velge? Leste et sted at det var bra for min specc å ha f.eks. et fist weapon off-hand, men finner ikke igjen sida så får ikke bekrefta noe. Kan jeg få noen innspill eller noe fra andre rogues? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Roguen min har blitt 67 og kommet seg til Outland og greier.Combat sword-specc og greier og stas. Så har jeg nettopp fullført The Ring of Blood: The Final Challenge og har tilgang til mye nice, men hva skal jeg velge? Leste et sted at det var bra for min specc å ha f.eks. et fist weapon off-hand, men finner ikke igjen sida så får ikke bekrefta noe. Kan jeg få noen innspill eller noe fra andre rogues? Vist du er combat så er nok fist weaponet det beste valget. Du kan jo også bruke det i main hand for det er en ganske grei speed på det. Kanskje du kan linke wepsa dine så vi får se de. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Vel, om du trykker på der det står "Combat sword-specc", kommer du til armoryen, og der skulle de da stå ^^ edit: Akkurat nå er det en mace i off-hand fra Durn. Endret 27. desember 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Vel, om du trykker på der det står "Combat sword-specc", kommer du til armoryen, og der skulle de da stå ^^ edit: Akkurat nå er det en mace i off-hand fra Durn. Ah beklager merka meg ikke linken, jeg ville helt klart gått for Fisten i main hand. Og da respecca fist combat ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 He he, fist combat? Interessant. Martial arts-aspekt Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 He he, fist combat? Interessant. Martial arts-aspekt Noe slikt som dette, jeg surra fort igjennom der så kan hende jeg hoppa over noen viktige ting men det viktigeste er å få på talents på Fist weapon spec.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 He he, skader ikke å prøve... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 He he, skader ikke å prøve... Nei, husker jeg hadde det engang for lenge siden. Var ganske fett, husker ikke om det funka så jævlig. Men jeg drev bare med pvp når jeg hadde det så. Så tok jeg en bra geara warrior så sa jeg liksom bare "Wow, jeg tok en warrior".. Men det eier sikkert til lvling. Lykke til, du får rapportere litt hvordan det går da? Lenke til kommentar
Arba Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hei! Jeg har en rogue på Deathwing PvP server og trenger hjelp med å sette opp et endgame specc, altså et specc for instances og BG's på lvl 70. Jeg vet ikke hva som er "best"; daggers+sub, swords+combat eller whatever. Det jeg trenger er altså en link til et ferdig oppsatt tre takk for bryderiet:) combat er vel det som gir mest dps. jeg bruker combat sword i ren PVE Combat sword men Hemo specc har jo blitt mye bedre nå, bruker dette for PVP funker bra i PVE også Hemo specc Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Er virkelig hemo spekk mye bedre bedre en combat? kjører med gladiator macene (får offhand mace i morra) Og hvor "nerfa" blir det neste patch i forhold? Ser jo det blir 110% og 42 extra skade, vil combat da lønne seg igjen? Er det så mye bedre med hemo nå at det lønner seg å respekke til det nå og spekke tilbake når patchen kommer evt? Lenke til kommentar
Arba Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 i PVP er Hemo bedre en combat. druids og warriors blir lettere for meg hvertfall:P testet hemo i PTR la ikke merke til noe nerf der Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg hopper tilbake til mutilate fo sho. Er ikke bare hemo som blir nerfet, men prep også. Lenke til kommentar
storken Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg hopper tilbake til mutilate fo sho. Er ikke bare hemo som blir nerfet, men prep også. Feil, hemo blir ikke nerfet. Sinister calling blir buffet slik at hemo gjør 2/4/6/8/10% mer dmg. x/x/42 specc blir cookie cutter i 2.4 Tør påstå at det blir mye bedre enn mutilate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå