Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg har en rogue på Deathwing PvP server og trenger hjelp med å sette opp et endgame specc, altså et specc for instances og BG's på lvl 70. Jeg vet ikke hva som er "best"; daggers+sub, swords+combat eller whatever.

Det jeg trenger er altså en link til et ferdig oppsatt tre

takk for bryderiet:)

Lenke til kommentar

Hmmm har nok honor til Gladiator mainhand i dag, men er fremdeles i tvil om hva jeg skal ta... Har litt lyst på macen pga stun og 5% crit dmg, men fist med 5% crit virker også fristende, men den har jo lavere min dmg og høyere maax dmg er det lurt?? Skal i hovedsak bruke roguen til å kjøre igjennom alle questa i netherstorm og shadowmoon for å tjene noe gull, men blit litt pvp og sånn på si så klart ...

Noen innspill?

Lenke til kommentar
Hei! Jeg har en rogue på Deathwing PvP server og trenger hjelp med å sette opp et endgame specc, altså et specc for instances og BG's på lvl 70. Jeg vet ikke hva som er "best"; daggers+sub, swords+combat eller whatever.

Sorry for off topic, men er du alliance eller Horde?

Spiller der selv:P

Lenke til kommentar

Roguen min har blitt 67 og kommet seg til Outland og greier.

Combat sword-specc og greier og stas.

Så har jeg nettopp fullført The Ring of Blood: The Final Challenge og har tilgang til mye nice, men hva skal jeg velge?

Leste et sted at det var bra for min specc å ha f.eks. et fist weapon off-hand, men finner ikke igjen sida så får ikke bekrefta noe.

Kan jeg få noen innspill eller noe fra andre rogues?

Lenke til kommentar
Roguen min har blitt 67 og kommet seg til Outland og greier.

Combat sword-specc og greier og stas.

Så har jeg nettopp fullført The Ring of Blood: The Final Challenge og har tilgang til mye nice, men hva skal jeg velge?

Leste et sted at det var bra for min specc å ha f.eks. et fist weapon off-hand, men finner ikke igjen sida så får ikke bekrefta noe.

Kan jeg få noen innspill eller noe fra andre rogues?

Vist du er combat så er nok fist weaponet det beste valget. Du kan jo også bruke det i main hand for det er en ganske grei speed på det. Kanskje du kan linke wepsa dine så vi får se de.

Lenke til kommentar
He he, skader ikke å prøve... :)

Nei, husker jeg hadde det engang for lenge siden. Var ganske fett, husker ikke om det funka så jævlig. Men jeg drev bare med pvp når jeg hadde det så. Så tok jeg en bra geara warrior så sa jeg liksom bare "Wow, jeg tok en warrior".. Men det eier sikkert til lvling. Lykke til, du får rapportere litt hvordan det går da?

Lenke til kommentar

combat er vel det som gir mest dps. jeg bruker combat sword i ren PVE Combat sword

men Hemo specc har jo blitt mye bedre nå, bruker dette for PVP funker bra i PVE også Hemo specc

Lenke til kommentar

Er virkelig hemo spekk mye bedre bedre en combat? kjører med gladiator macene (får offhand mace i morra) Og hvor "nerfa" blir det neste patch i forhold? Ser jo det blir 110% og 42 extra skade, vil combat da lønne seg igjen? Er det så mye bedre med hemo nå at det lønner seg å respekke til det nå og spekke tilbake når patchen kommer evt?

Lenke til kommentar
Jeg hopper tilbake til mutilate fo sho. Er ikke bare hemo som blir nerfet, men prep også.

Feil, hemo blir ikke nerfet.

Sinister calling blir buffet slik at hemo gjør 2/4/6/8/10% mer dmg.

x/x/42 specc blir cookie cutter i 2.4

Tør påstå at det blir mye bedre enn mutilate.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...