Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

Noen som kan linke til armoryet til rogues som har bra armor og gear OSV i følgende levler:

19, 29, 39, 49, 59 og 70

- Noen som gidder å linke til en guide/skrive selv om hvordan jeg burde bruke talentsen mine for å bli en best mulig rogue??

På forhånd takk

Lenke til kommentar

Ikke spilt Rogue før, men det du spør etter på de lvl er jo antagelig twinks, egentlig liten vits å se på de hvis du bare skal lvl videre oppover til 70. Siden de står fast på x9, men bra gear for lvl.

Ville vel satsa litt på at combat, Sword er tingen for lvl. Men veit ikke helt:P

Men for meg ser det ene treet Subtley(?) kjedelig ut

Lenke til kommentar
Ikke spilt Rogue før, men det du spør etter på de lvl er jo antagelig twinks, egentlig liten vits å se på de hvis du bare skal lvl videre oppover til 70. Siden de står fast på x9, men bra gear for lvl.

Ville vel satsa litt på at combat, Sword er tingen for lvl. Men veit ikke helt:P

Men for meg ser det ene treet Subtley(?) kjedelig ut

Ok, men en ting må jeg spørre om, hvilken lvl må jeg være i får å lære meg å bruke swords?? hvor kan jeg lære det?

Lenke til kommentar
Hei.

Noen som kan linke til armoryet til rogues som har bra armor og gear OSV i følgende levler:

19, 29, 39, 49, 59 og 70

- Noen som gidder å linke til en guide/skrive selv om hvordan jeg burde bruke talentsen mine for å bli en best mulig rogue??

På forhånd takk

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...n=Aeq%C3%BBitas

min lvl 29 twink med Lethality specc atm, kjørte litt mer "survival build før som var som følgende:

http://www.wowhead.com/?talent=f0xcZoxxz

8/12 med imp backstab siden jeg har begge daggersene fra SM GY av rareboss (Tok meg ei uke ¨å få begg)

Lenke til kommentar
Swords er level 1, såvidt jeg husker. Brukte hvertfall swords tidlig på Tessay.

Tror ikke du begynner med det, men kan vel bruke 10 sølv på å lære det med en gang, mener jeg.

Lenge siden jeg har levlet rogue fra 1, men kan hvertfall lære det fra level 1 og ut.

Ja, eneste som kreves noe for å lære er Polearm, mener jeg. (Krever level 20)

Lenke til kommentar
et kort spm angående Mutilate: 50% mer dmg på poisoned targets... Poisoned targets, vil det si target som har dot-poisons? eller funker det om du har "truffet" med f.eks. instanst poison? eller er jeg bare på åkern?

wound, crip, deadly og mindnumbing er dem som funker.

Bruker egentlig alltid å holde oppe abolish poison mot rogues, gjør jobben deres mye vanskeligere ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...