Orcuz Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Aha... Da hadde jeg gått for imp SS ja =) Lenke til kommentar
Clappy Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hei. Noen som kan linke til armoryet til rogues som har bra armor og gear OSV i følgende levler: 19, 29, 39, 49, 59 og 70 - Noen som gidder å linke til en guide/skrive selv om hvordan jeg burde bruke talentsen mine for å bli en best mulig rogue?? På forhånd takk Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Ikke spilt Rogue før, men det du spør etter på de lvl er jo antagelig twinks, egentlig liten vits å se på de hvis du bare skal lvl videre oppover til 70. Siden de står fast på x9, men bra gear for lvl. Ville vel satsa litt på at combat, Sword er tingen for lvl. Men veit ikke helt:P Men for meg ser det ene treet Subtley(?) kjedelig ut Lenke til kommentar
Clappy Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Ikke spilt Rogue før, men det du spør etter på de lvl er jo antagelig twinks, egentlig liten vits å se på de hvis du bare skal lvl videre oppover til 70. Siden de står fast på x9, men bra gear for lvl. Ville vel satsa litt på at combat, Sword er tingen for lvl. Men veit ikke helt:P Men for meg ser det ene treet Subtley(?) kjedelig ut Ok, men en ting må jeg spørre om, hvilken lvl må jeg være i får å lære meg å bruke swords?? hvor kan jeg lære det? Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 lvl 20 i en av storbyene tipper jeg, hvis du ikke allerede kan det fra starten av da. Eller er det kanskje daggers du begynner med Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) lvl 20 i en av storbyene tipper jeg, hvis du ikke allerede kan det fra starten av da. Eller er det kanskje daggers du begynner med Kan lære det på lvl 10 tror jeg, om ikke tidligere. Endret 22. desember 2007 av Heart Break Kid Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Swords er level 1, såvidt jeg husker. Brukte hvertfall swords tidlig på Tessay. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hei. Noen som kan linke til armoryet til rogues som har bra armor og gear OSV i følgende levler: 19, 29, 39, 49, 59 og 70 - Noen som gidder å linke til en guide/skrive selv om hvordan jeg burde bruke talentsen mine for å bli en best mulig rogue?? På forhånd takk http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...n=Aeq%C3%BBitas min lvl 29 twink med Lethality specc atm, kjørte litt mer "survival build før som var som følgende: http://www.wowhead.com/?talent=f0xcZoxxz 8/12 med imp backstab siden jeg har begge daggersene fra SM GY av rareboss (Tok meg ei uke ¨å få begg) Lenke til kommentar
Xint Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Swords er level 1, såvidt jeg husker. Brukte hvertfall swords tidlig på Tessay. Tror ikke du begynner med det, men kan vel bruke 10 sølv på å lære det med en gang, mener jeg. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg har værtfall swords på lvl 7 twinken min Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Swords er level 1, såvidt jeg husker. Brukte hvertfall swords tidlig på Tessay. Tror ikke du begynner med det, men kan vel bruke 10 sølv på å lære det med en gang, mener jeg. Lenge siden jeg har levlet rogue fra 1, men kan hvertfall lære det fra level 1 og ut. Lenke til kommentar
Xint Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Swords er level 1, såvidt jeg husker. Brukte hvertfall swords tidlig på Tessay. Tror ikke du begynner med det, men kan vel bruke 10 sølv på å lære det med en gang, mener jeg. Lenge siden jeg har levlet rogue fra 1, men kan hvertfall lære det fra level 1 og ut. Ja, eneste som kreves noe for å lære er Polearm, mener jeg. (Krever level 20) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Nja, mener nå å huske at det er noen level 10-saker og. Lenke til kommentar
Xint Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Nja, mener nå å huske at det er noen level 10-saker og. Kan godt hende, men tror ikke jeg har sett det i allefall:p Lenke til kommentar
Clappy Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hei. Noen som gidder å lage en guide på hvordan jeg burde bruke talentpointsa mine?? Våpnene jeg kommer til å bruke blir nok swords Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Nja, mener nå å huske at det er noen level 10-saker og. Dual wield krever level 10. Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 et kort spm angående Mutilate: 50% mer dmg på poisoned targets... Poisoned targets, vil det si target som har dot-poisons? eller funker det om du har "truffet" med f.eks. instanst poison? eller er jeg bare på åkern? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 dot/over time poison.. Funker ikke med instant nei Lenke til kommentar
storken Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 et kort spm angående Mutilate: 50% mer dmg på poisoned targets... Poisoned targets, vil det si target som har dot-poisons? eller funker det om du har "truffet" med f.eks. instanst poison? eller er jeg bare på åkern? wound, crip, deadly og mindnumbing er dem som funker. Bruker egentlig alltid å holde oppe abolish poison mot rogues, gjør jobben deres mye vanskeligere ^^ Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) men lærer man Mutilate på lvl 40? på thottbot står det at man lærer det på lvl 40 men det ser jo ut til at det er et talent som man trenger minst 40 talents i Assassination-treet for å få... Endret 23. desember 2007 av Kn0xville Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå