Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Hvis du er casual spiller, og ikke raider mye, fordi du ikke har tid, eller fordi guilds ikke vil ha deg når du er så casual, så er det defintivt lurest å velge scryer. Du får offhand dagger, og du får beltet fra scryer chainquest. Du vil uansett tjene så mye penger på å queste at det ikke vil være noe problem å kjøpe reputation items til daggern...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si at jeg virkelig nyter hemo, for tiden løper jeg rundt med en 11/28/22 mace pve spec og jeg kan alikevel gi de fleste klasser en skikkelig kamp. Jeg har også prøvd 0/31/30 ar/prep, selve "noobspeccen";) Den største forskjellen mellom disse to synes jeg er mot andre melees, med to adrenaline rush og evasions/ghostly er man mesten uslåelig. Jeg gruer meg til nerfen, da blir det nok tilbake til kjedelige 20/41/0 combat:( Spesielt tapet av Camo (og MoD) blir et helvete i pvp, for ikke å snakke om stunlock uten dirty deeds og hemo...

Lenke til kommentar

Hei! Har endelig fått spart meg opp nok honor points til s1 wepon på roguen min... Men har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal ta. Skal ikke raide i det hele tatt, mest sannsnlig ikke gå i instancer i det heletatt heller. Det jeg skal bruke den til er å gjøre alle questa i netherstorm og shadowmoon for å få inn litt gull og kanskje litt pvp. Vil da fist wepon med fist spekk være det beste? 5% critt må vel være genialt år man skal drepe vanlig mobbs? Eller burde jeg kjøre sverd/mace? Dagger er uaktuelt btw.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...