mad_arab Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hvis du er casual spiller, og ikke raider mye, fordi du ikke har tid, eller fordi guilds ikke vil ha deg når du er så casual, så er det defintivt lurest å velge scryer. Du får offhand dagger, og du får beltet fra scryer chainquest. Du vil uansett tjene så mye penger på å queste at det ikke vil være noe problem å kjøpe reputation items til daggern... Lenke til kommentar
daruu Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Er ikke gladiator offhanden bedre? Den koster jo bare 9k honor og 20 eots merker nå Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Er ikke gladiator offhanden bedre? Den koster jo bare 9k honor og 20 eots merker nå Jo den er mye bedre.. Lenke til kommentar
chayse Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 noen som har en bra mace build? ;D Lenke til kommentar
storken Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 noen som har en bra mace build? ;D 0/32/29 ikke så værst denne Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Vel om det er noe jeg ønsker meg mest av alt nå så er det S3 macen for PvE med Dragonstrike som jeg nettop crafta /love Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Mace er gay, spesielt med så mange som har stunresist nå. In swords we trust. Lenke til kommentar
storken Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 nja, mace stun er fortsatt kjekt i PvP, proccer når jeg trenger det og ^^ Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Må si at jeg virkelig nyter hemo, for tiden løper jeg rundt med en 11/28/22 mace pve spec og jeg kan alikevel gi de fleste klasser en skikkelig kamp. Jeg har også prøvd 0/31/30 ar/prep, selve "noobspeccen" Den største forskjellen mellom disse to synes jeg er mot andre melees, med to adrenaline rush og evasions/ghostly er man mesten uslåelig. Jeg gruer meg til nerfen, da blir det nok tilbake til kjedelige 20/41/0 combat:( Spesielt tapet av Camo (og MoD) blir et helvete i pvp, for ikke å snakke om stunlock uten dirty deeds og hemo... Lenke til kommentar
Bergenemelk Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Et lite spørsmål angående S1 daggeren. Akkurat nå har jeg The Night Blade, med +7 weapon damage enchant. Vil jeg da få store forskjeller på backstab-damage hvis jeg tar i bruk s1 daggeren? (1188 AP) Vurderer å heller spare arenapoints til s2, og bruke honoren min på andre ting.. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hei! Har endelig fått spart meg opp nok honor points til s1 wepon på roguen min... Men har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal ta. Skal ikke raide i det hele tatt, mest sannsnlig ikke gå i instancer i det heletatt heller. Det jeg skal bruke den til er å gjøre alle questa i netherstorm og shadowmoon for å få inn litt gull og kanskje litt pvp. Vil da fist wepon med fist spekk være det beste? 5% critt må vel være genialt år man skal drepe vanlig mobbs? Eller burde jeg kjøre sverd/mace? Dagger er uaktuelt btw. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Dinga lvl 10 i går og fikk se et helt nytt og ganske kaotisk talenttre som jeg overhode ikke har peiling på... Så må ut av skapet og stille nubb spørsmålet: Hvilket specc er best å lvle med? Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Combat syns jeg helt klart er best hvertfall. Og med sverd... Så tregt som mulig i mainhand og så raskt som mulig i offhand Lenke til kommentar
Xarc Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Så lenge du tar 2/2 remorsless attacks så spiller det vel ingen rolle hva ellers du tar, men etter 2/2 remorsless så hadde jeg kjørt combat ;p Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Og verdens beste build med daggers for PVE er? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 http://www.wowhead.com/?talent=f0gcoLZMIV0bEz0MGktV Noe sånt. Merk at det er flere "frie poeng" innenfor combat build. Jeg puttet de i sinister strike slik at jeg ikke waster energy når jeg ikke rekker å komme meg bak mobs. Men du kan fint flytte de til andre steder. Du kan også flytte poengene i improved sprint og nerves of steel hvis du ønsker. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Hmm... hadde nok heller tatt de 2 påenga fra SS og satt i imp gouge, så kan du bruke den for å komme deg bak mobsa igjen... Så sant du ikke bruker deadly poison da Endret 21. desember 2007 av Orcuz Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 For PvE = raiding, ikke sologrinding. Sett de heller i imp. SS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå