JREwing Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Skaff deg daggers, det er best at main handen er treg ja, off handen burde vell være tregere en main handen. Jeg ville gått dagger for nydelig burst i såppass lav lvl Si meg en ting. Hvorfor skal offhand være tregere enn mainhand? synes ikke man skal ta treg vapen i off hand... i hvert ikke med sverd. jeg bruker legionnaires sword i main hand (WSG pvp reward) - treg, da får jeg storre crits med SS, og sword of omen i offhand - veldig raskt, for større sjanse med poison. noen folk bruker vanquisher's sword.. jeg liker disse to. bortsett fra vanquishers sword er det ikke noe bedre i sverd for 39twinks. =) Endret 25. november 2007 av JREwing Lenke til kommentar
tmg Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Har merciless daggeren (MH) og lurer på om jeg skal plukke med S1 sword eller mace nå på onsdag. "Must be behind target" på folk som lagger er kjipt, og en 5/31/25 spec eller lignende er kanskje det beste for arena? Er det verdt å ta et S1 våpen foran S2 daggeren? Evt. er mace et must have? Synes macen ser stygg ut og at swordet er mye kulere, men om mace stun er mye bedre ville det jo være dumt å gå etter noe annet. Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Har merciless daggeren (MH) og lurer på om jeg skal plukke med S1 sword eller mace nå på onsdag."Must be behind target" på folk som lagger er kjipt, og en 5/31/25 spec eller lignende er kanskje det beste for arena? Er det verdt å ta et S1 våpen foran S2 daggeren? Evt. er mace et must have? Synes macen ser stygg ut og at swordet er mye kulere, men om mace stun er mye bedre ville det jo være dumt å gå etter noe annet. Mace er jo ikke så mye bedre. Spør du meg så proccer den alt for sjeldent. Men hvis du velger mace, eller sword, så er 0/31/30 en fin build. Altså, 5/31/25 er jo ikke en dårlig build. Men 10% mer ap > 5 crit% imo. Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Har merciless daggeren (MH) og lurer på om jeg skal plukke med S1 sword eller mace nå på onsdag."Must be behind target" på folk som lagger er kjipt, og en 5/31/25 spec eller lignende er kanskje det beste for arena? Er det verdt å ta et S1 våpen foran S2 daggeren? Evt. er mace et must have? Synes macen ser stygg ut og at swordet er mye kulere, men om mace stun er mye bedre ville det jo være dumt å gå etter noe annet. Jeg og tenkte litt av det samme om Maces og endte derfor opp med 2xSwords - angrer fælt nå kan man si. Har faktisk tenkt å gå ifra Season 2 Swords til Season 1 Maces. Mace spec er bare så utrolig mye bedre en Sword spec til pvp. Med Swords får du en ekstra hit i ny og ne, menst med Mace får du en 3 sec stun. Det mange ikke tenker over er at når du får en Mace spec proc så får du ikke bare en 3 sec stun, men også 2 white hits (2.6 MH, 1.5 OH speed) menst stunen varer, i motsetning til bare 1 ekstra hit og null stun eller noe som helst med Sword spec. I tillegg kan du være så heldig at du får inn en proc akkurat når noen caster en spell/heal, eller når en Durid akkurat hopper i Travel, som i noen skjeldne tilfeller faktisk kan være nokk til at du vinner en kamp du ellers hadde endt opp med å tape. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Spørsmål om min 41/20/0 build: I dag bruker jeg Emerald Ripper (1,8speed) og Feltooth Eviscirator (1,4speed). Det jeg lurer på nå er følgende: 1. Skal kjøpe meg ny offhand, enten season1 eller season2. Burde jeg kjøpe treg eller kjapp offhand? Tenker at treg er bra for høye Mutilate-numbers (ja, høye tall ER gøy) Men Den kjappe gir kanskje jevnere dps... Uten at jeg helt skjønner hvorfor jeg tror det... Den kjappe er jo også noe billigiere mener jeg å huske. 2. Har i dag dual Mongoose. Men har lyst å slenge executioner på ett av våpenene, men hvordan er procc-raten her? Og vil jeg kunne få proccen oftere med 1,4speed enn med 1,8? Eller er det en hardcap på hvor ofte denne proccer. 3. Sist men ikke minst, vil executioner-proccen være verdt det i forhold til dual-mongoose? Dual mongoose proccer jo all the damn time! Forresten, en annen ting. Fy faen så kjedelig caster-klasser er i forhold til rogues, er jo bare å trykke på en knapp annen hvert sekund eller noe (stort sett), mens rogue er jo faktisk krevende, skjønner ikke hvordan folk kan si at rogue er easy-mode... Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Spørsmål om min 41/20/0 build:I dag bruker jeg Emerald Ripper (1,8speed) og Feltooth Eviscirator (1,4speed). Det jeg lurer på nå er følgende: 1. Skal kjøpe meg ny offhand, enten season1 eller season2. Burde jeg kjøpe treg eller kjapp offhand? Tenker at treg er bra for høye Mutilate-numbers (ja, høye tall ER gøy) Men Den kjappe gir kanskje jevnere dps... Uten at jeg helt skjønner hvorfor jeg tror det... Den kjappe er jo også noe billigiere mener jeg å huske. Kjøp den kjappe. Selv om mutilate gjør noe mer skade med en treg offhand, så er denne forskjellen veldig liten. Med en kjapp offhand får du billige shivs til å procce poison, og ikke minst har du en veldig god offhand om du ønsker å specce combat dagger med combat potency. En treg offhand får du kun glede av i en mutilate build.2. Har i dag dual Mongoose. Men har lyst å slenge executioner på ett av våpenene, men hvordan er procc-raten her? Og vil jeg kunne få proccen oftere med 1,4speed enn med 1,8? Eller er det en hardcap på hvor ofte denne proccer. Proc rate er vel ikke helt utforsket ennå. Etter hva jeg har lest er den omtrent som for mongoose. Sjekk forumet til elitistjerks.com for mer info. Den skal visstnok kunne refreshe seg selv, så da er det i det minste ingen skjult cooldown.3. Sist men ikke minst, vil executioner-proccen være verdt det i forhold til dual-mongoose? Dual mongoose proccer jo all the damn time! Vanskelig å si, det kommer sikkert mer info om dette etterhvert. Jeg ville sett an litt. Generelt sett er armor penetration bedre dess mer du har, dvs har du S3 og BT gear med armor pen, så vil executioner gi en bedre effekt. Armor penetration er bedre mot low armor targets slik som casters, men dårligere mot warrior/pallys. En annen viktig faktor er at executioner scaler med gear, mens mongoose nesten ikke scaler. Jeg ville nok tatt mongoose, eller ventet litt og sett an.Forresten, en annen ting. Fy faen så kjedelig caster-klasser er i forhold til rogues, er jo bare å trykke på en knapp annen hvert sekund eller noe (stort sett), mens rogue er jo faktisk krevende, skjønner ikke hvordan folk kan si at rogue er easy-mode... Nåja, prøv å spille healer du, da skjønner du hvor heldig man er som rogue;) Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Takk for svar Abraxa, og nei, det SKJER ikke at jeg skal heale! Men ser ut som at jeg plukker opp Seaon2 offhanden i dag da. 978 Honorpoints bare. Så sparer jeg heller noe honorpoints til noen bra gems, evt noe season1-stæsj. Men du sier at armor-penetration er best mot de som allerede har low armor fra før av. Tenker du på PvP eller PvE nå, for PvP-delen bryr jeg meg lite om egentlig. Warriors gruser meg uansett, og alt annet går ned uansett armor-penetration eller ikke... Lurer på om det finnes en oversikt over hvor mye dps x-antall armor-penetration man får? For vi får jo plutselig mye rart å forholde oss til nå: - Attack Power - Hit - Crit - Armor Penetration - Hasterating Skal bli fint å se hva slags balanse-gang man burde kjøre med forskjellige speccs... Endret 28. november 2007 av AvIOn Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Det er også ulik armor rating for bosser, Shade of Aran har f.eks. veldig lav armor. Også raid debuffs som sunder armor, faerie fire, Curse of Recklessness vil påvirke bossens armor. Executioner vil, etter hva jeg ha sett, øke damagen din fra drøye 7% for lav armor targets (1000 armor), til 2% for targets med høy armor (10 000). Denne sakset jeg fra wowhead: AC -- damage gained (av executioner proc) 10000 -- 2.19% 9000 -- 2.42% 8000 -- 2.70% 7000 -- 3.02% 6000 -- 3.41% 5000 -- 3.87% 4000 -- 4.44% 3000 -- 5.14% 2000 -- 6.03% 1000 -- 7.16% 0840 -- 7.37% Scalingen er altså i prosent, noe som vil gjøre denne enchanten bedre for BT geara rogues enn kara geara rogues som deg (og meg). I følge rogue dps spreadsheetet vil jeg med mitt gear (1800 ap ubuffa, 24% crit, 22,25% hit, hemo) få 16,12 mer dps med mongoose i main hand (ubuffet, raidbuffed 28,8 dps) kontra ingen enchant. Hvis jeg gjør 700 dps ubuffa blir mongoose 2,3% av min dps. Antar vi en "oppetid" på 50% av executioner (tatt ut av luften), vil jeg med executioner gjøre mer dps på targets som er under 4000 armor (2,3% x 2 = 4,6%, henter armor fra tabellen over). Tar forbehold mot feil;) Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Skal bli fint å se hva slags balanse-gang man burde kjøre med forskjellige speccs... http://elitistjerks.com/f31/t16940-roguecraft_101_a/ Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) I dag fikk jeg med Gladiator's-hjelmen, og planlegger å metasockete den. Tips til gem? Edit: Armoury: Tessay i signaturen. Er 4/31/26 nå (har grusomt lite ap). Endret 28. november 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ja, da er jeg guildless igjen. Tafatt å prøve å finne guilds for tiden (ihvertfall på stormscale), bare useriøse folk i guildsa. Leaders som ikke bryr som om verker spec eller gear på folk(raider med pvp og pvpgear og gjør loldps). Ihvertfall så er swordspec ca. 1000 ganger bedre enn ubrukelige combat daggers i pvp! Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 I dag fikk jeg med Gladiator's-hjelmen, og planlegger å metasockete den. Tips til gem? Edit: Armoury: Tessay i signaturen. Er 4/31/26 nå (har grusomt lite ap). Sorry Pat, men du har alt for dårlig gear til den speccen imo. Du vil få mere AP med Deadliness, men siden du har så jalla crit så er du nesten avhengig av Malice. Anyways Deadliness > Malice. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Det var det jeg tenkte, jeg speccet det mest for å prøve ut. Jeg er fullstendig klar over at gearet mitt suger. Grenseløst og. Men siden Malice er statisk og deadliness ikke er det, valgte jeg å sette i Malice inntil videre. Upgrades kommer, men det tar litt tid å få utstyr når det allerede er elendig. Få poeng i uka ftl. Edit: Får s2 Slicer neste uke. Endret 28. november 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Tryllekunst Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 hva tror dere om de her til en rogue 39 twink? http://thottbot.com/i10761 http://thottbot.com/i19548 Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det er de beste daggers du får for en lvl 39 char Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det er de beste daggers du får for en lvl 39 char Og så tar du beste enchanten på di, Mongoose Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Nja, hva med Executioner? Ikke glem at proccen som ignorerer armor er ganske høy ift level Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 "Requires a level 60 or higher item" Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hehe, leste ikke tooltipen Lenke til kommentar
maets Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Halloen ! Vil bare høre deres mening om det er verdt å skifte fra S2 quickblade (enchanted med mongoose) og Felsteel longblade til 2 S1 maces? Et alternativ er klart å kjøpe en S1 slicer som går bra til S2 quickbladet mitt, men vil gjerne kjøre 0/31/30 specc. Men funker det speccet også med swords? Takker for svar ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå