AvIOn Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Kjapt spm: "Find Weakness" -Your finishing moves increase the damage of all offensive abilities by 10% for 10 seconds Slik ser en vanlig fight ut: Starter ut med Garrote, som critter ofte, 1/2 CP -> SnD (for å få opp speed og Find weakness), så kjører man på med mutilate til 5cp, rupture, her har du garrote, 5 stacks med Deadly poisons og rupture, gjør høvelig "greit" med dots-skade. Stort sett går det bra å ha både SnD, Find Weakness, 5cp Rupture og 5 Deadly poisons på target hele tiden. Fungerer meget bra med en 41/20/0 build. Ligger vel midt på treet når det kommer til resten av raidmembersa mine, men ligger på topp 3 dps. På trash i SSC ligger jeg på rundt 1400-1500 dps, og etter en kveld der inne (hydross, lurker, lots of trash og 6-7 tries på Leo) så ender jeg opp på ca 900 dps. Ikke halvdårlig synes jeg for en nub som meg =) vet ikke hvorfor jeg skrev dette... kjeder meg vel bare haha Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hvordan får du Garrote til å critte? Gief! Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hmmm, der har du rett Lycantrophe... Virka litt snodig ja, haha, men mener da bestemt at jeg får 2cp for garrote, tror jeg.. eller er jeg helt på tyttebærtur nå med stor tursekk ? Gir Garrote 2cp automatisk, eller surre jeg nå? Hvis den ikke gir 2cp automatisk, så er det Seal fate som slår inn, men du har rett... Merkelig hvis den skulle critte.. Nå trenger jeg hjelp! haha, blir bare forvirra av meg selv her. Most likely så har jeg bare driti meg ut nå... yeahyeah. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Har du Initiative? Uansett, du raider ikke uten poeng i combat, right? Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Seal Fate slår jo ikke inn med mindre du critter, og garrote kan ikke critte Men sjekk tooltip for å finne ut hvor mye garrote gir. Mener å huske det er 2cp, men kan ikke sjekke wowhead akkurat nå. Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Garrote er en dot. Dots kan heldigvis ikke critte i WoW. Med 3 poeng i iniative så har du 75% sjanse for et extra combo point ved garrote og cheap shot! Garrote Rank 8 50 Energy 5 yd range Instant Requires Stealth Garrote the enemy, silencing them for 3 sec causing 810 damage over 18 sec, increased by attack power. Must be stealthed and behind the target. Awards 1 combo point. Endret 20. november 2007 av StarGazer Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Garrote gir kun ett combopoint og kan ikke critte, så du trenger som sagt Initiative i subtlety (fyfy for raids) for 2cp-Garrote. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Ja, uten poeng i combat er du en rimelig ubrukelig spot i raids Enhanecment shammies outdpser deg vel lett da Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Tja, etter den nye patchen respeccet jeg ned til shadowstep, og jeg lå på andreplass under en combatrogue Det er bare å vite hvordan man skal time bleedeffects, SnD osv. Endret 20. november 2007 av Intimvask Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 M@R7!N: som jeg skrev lengre opp, 41/20/0. Men brukte 41/0/20 tidligere, var brukbart det også, men fikk ekstra boost når jeg flytta fra Sub til combat. Intimvask: Garrote gir bare 1cp. Var jeg som huska helt feil. Starter ut med garrote -> 1cp SnD -> Mutilate til 5cp -> Rupture -> få opp snd asap igjen, med Ruthlessness får man den stort sett opp rett etterpå uansett pga extra CP. Men ang Mutilate-combat (combat-mutilate..), grunnene til at jeg liker denne builden er: 1. Du slipper ett stadig kjør med SS/BS.... 2. Extra healing taken fra Cannibalize, heals/Hot's, bandage. 3. Extra movementspeed 4. Morro å sørge for å ha SnD, Rupture, Garrote(starten av fighten i allefall om du ikke vanisher or reapplyer) og find weakness. så denne builden er brukbar til det meste, solofarming, heroics, raiding, arena og BG's. I tillegg til at den er dritmorro å spille =) Og det er jo derfor man spiller er det ikke? man kunne sikkert økt dps littegranne med combat-daggers eller noe annet, menmen, skal jo være morro å spille rogue =) Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Ja, uten poeng i combat er du en rimelig ubrukelig spot i raids Enhanecment shammies outdpser deg vel lett da Man trenger ikke poeng i combat for å gjøre bra skade, men det hjelper jo litt, men man mister en del andre fiffige saker dog... Er mye fint i sub-treet jeg gjerne skulle hatt i stedet for 20 poeng i combat, menmen... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Precision Offhand spec Weapon spec Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Har begynt og geare opp rogue-alten min (armory), og når S3 kommer om en uke tenkte jeg å kjøpe en S1 offhand. Jeg vil helst ha macen fordi den ser mest bad ass ut, men spørsmålet er hvor mye dårligere den er til PvE med tanke på Combat Potency enn daggeren. Takker for svar. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Vis du skal pve'e så ville jeg gått for sverdet og bli sverdspecca. Mace og macespecc er omgpwnagebigtime i arena spesielt Daggers er kan også være til pve/pvp, avhenger av speccet ditt. Combat vis du skal pve å assassination vis du skal pvp Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Sliter fortsatt med valget mellom Dagger og Sword. PvP. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 gå for dagger og multitate, det eier<3 Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 5/33/23 med sword/maces funker også fanske bra. hemo er blitt drit bra nå. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Ikke enig i at mutilate er bra Har Malchazeen og merciless offhand dagger. Resilience dreper mutilate imo. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ikke enig i at mutilate er bra Har Malchazeen og merciless offhand dagger. Resilience dreper mutilate imo. ikke mot noobs :!: Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 De klarer du med 30/0/31 og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå