username882 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Viste det var noe jeg hadde glemt Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hvor mange bosser er egentlig immune to poisons? så da blir jeg nok 31/30 siden jeg har OK swords. Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Vet egentlig ikke siden jeg verken har raidet eller gjort noe spes. med instancing siden jeg ble 70, men regner med at The Curator i Kara er poison immune, men ellers vet jeg dessverre ikke. Anyone? Endret 15. november 2007 av Dewd Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Er adrenalin rush mye bedre en premadation? jeg syns prem høres og ser bedre ut en adrenalin Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Utrolig mye bedre også. Si meg, eBay? Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 så da er roguen min en bar fra 50, og med det muti-spec, er utrolig artig å levle etter patchen, tok 4 levler i går alene. noen som har forslag til daggers å plukke opp? er litt trist å gi opp Sword of Omen og Vanquishers sword for dårligere våpen.. legger også merke til at rogues prøver masse nytt og artig i bgene disse dager, mange flere ute å leker, og i alle variasjoner, mace-combat specs, AR/prep (vil bli skummelt med s3!), muti, shadowsteppers, og så videre, utrolig missunelig på at dere plutselig har så mange brukbare builds for "samme" formål, skulle ønske fury og prot var overlevelsesdyktige builds for oss warriors også, men det er vel det blizard sikter på på lang sikt?. uansett world of roguecraft is upon us, akkurat som 1.12 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 så da er roguen min en bar fra 50, og med det muti-spec, er utrolig artig å levle etter patchen, tok 4 levler i går alene. noen som har forslag til daggers å plukke opp? er litt trist å gi opp Sword of Omen og Vanquishers sword for dårligere våpen.. legger også merke til at rogues prøver masse nytt og artig i bgene disse dager, mange flere ute å leker, og i alle variasjoner, mace-combat specs, AR/prep (vil bli skummelt med s3!), muti, shadowsteppers, og så videre, utrolig missunelig på at dere plutselig har så mange brukbare builds for "samme" formål, skulle ønske fury og prot var overlevelsesdyktige builds for oss warriors også, men det er vel det blizard sikter på på lang sikt?. uansett world of roguecraft is upon us, akkurat som 1.12 Hmm, slutta vist litt for tidlig jeg da -.-. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Utrolig mye bedre også. Si meg, eBay? faktisk ja men har levela selv 1 priest og 1 druid til 70. så tenkte jeg kunne ta meg den æren av å trade mot en rogue. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Du kjenner ikke rogueklassen ved å levle en druid. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Du kjenner ikke rogueklassen ved å levle en druid. derfor jeg spør litt på forum ogsånt da har ikke problem med å spille en rogue, er bare spec og våpen som er litt vanskelig Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Det er det + annen theorycrafting du skal lære mens du levler. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Trenger ikke kunne en dritt om rogue selv om man har levla en til 70. SS>Evis:P Var jo en warrior her nå som levla til 70 uten gear eller våpen... Men er sikkert mange "gode" wow spiller med mye erfaring som kunne kjøpt seg en rogue, satt seg inn i klassen og blitt dritgod... Såh! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Tror nok han kunne equippet litt av hvert om det var det han ville. (Warrioren). Men det er fortsatt det man bør kunne trekke ut av å levle til 70. Det er ikke alle som gjør det (Lotrlegolas :>), men det er ikke noe bedre å starte på maxlevel. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jaja, selvsagt kunne han equippe mase rart. Han gjorde det jo med vilje. poenget var at han kan antageligvis ikke en dritt om warriorclassen. Skulle vel egentlig bare pirke litt, men møter hvertfall på en haug med ufattelig dårlige folk som har levlet toonen sin til 70. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 hiver meg med på hva lycantrophe sier her jeg, ved å levle rogue min de siste dagene har je lært mye om klassen som en lvl 70 må lære seg på 70, og dermed være en stor skuffelse for de som antar at han lærte det tullet på vei til 70 uansett, småting som å blinde for å interupte, sappe riktige targets, posisjonering og slikt grunnlegende. og angående han warrioren som lvl 1-70 uten gear: han kan nok sinnsykt mye om warrior klassen skulle jeg mene, du blir ganske godt kjent med klassen din når du levler så sakte. er nok en haug med skills han må utforske når han gearer, men verdien av pummel og BT har han nok til pure science Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hmm.. ta en kikk på hvor mange av warrior abilityene som "requires melee-weapon". Er en del... Mange lærer selvsagt mye av å levle opp, men man TRENGER ikke gjøre det. Går f.eks an å grinde seg til 70. Mange som hvertfall gjorde det før. Da lærer du stort sett bare å bruke 2-3 ablilities. Er en mage som KUN AoE grinda seg til 70 noe særlig bedre i PVP enn en mage kjøpt av en dedikert wowspiller? Evt en warrior/priest som grinda seg til 70 uten å ta instancer en bedre tank/healer for raiding enn en warr/priest kjøpt av en dedikert wowspiller? Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Men hvordan er egentlig hemorrhage vs SS nå? Er det sånn at det lønner seg å bruke hemo når man er sword/mace? Noen som kan mekke en fin hemo spekk evt. Helst på wowhead da jeg ikke kommer inn på noe sørlig annet på jobb =D Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hmm.. ta en kikk på hvor mange av warrior abilityene som "requires melee-weapon". Er en del... Bloodthirst, Victory rush, pummel, charge, intercept, shouts, thunder clap og disarm krever ikke melee-weapon. Mange lærer selvsagt mye av å levle opp, men man TRENGER ikke gjøre det. Går f.eks an å grinde seg til 70. Mange som hvertfall gjorde det før. Da lærer du stort sett bare å bruke 2-3 ablilities. Nei, men du står bedre stilt av å levle enn å kjøpe. Er en mage som KUN AoE grinda seg til 70 noe særlig bedre i PVP enn en mage kjøpt av en dedikert wowspiller? Evt en warrior/priest som grinda seg til 70 uten å ta instancer en bedre tank/healer for raiding enn en warr/priest kjøpt av en dedikert wowspiller? En må kunne et par-tre ting for å kunne aoe-grinde. Man må heller ikke lære noe av å levle til 70, men du plukker gjerne opp ett og annet på den måten. Men hvordan er egentlig hemorrhage vs SS nå? Er det sånn at det lønner seg å bruke hemo når man er sword/mace? Noen som kan mekke en fin hemo spekk evt. Helst på wowhead da jeg ikke kommer inn på noe sørlig annet på jobb =D Med en gang du får weapondamage som blir: 125% weapondamage > weapondamage + ~112 så blir hemorrhage bedre enn Sinister Strike. Med min Blinkstrike er Sinister bedre, når jeg bytter til s2-sverd blir hemorrhage bedre, og jeg skal teste ut AR/prep. Det du også bør tenke på er at dyp combat funker fett til pvp, men er -den- pve-speccen. AR/prep og variasjoner er pvp-orienterte speccs, stort sett gjennom Master of Deception, Sleight of Hand, Dirty Deeds og Preparation. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Men selv om SS gjør litt mer skade så koster vel hemo mindre energy? pluss at den increaser dmg med 36... Endret 16. november 2007 av Orcuz Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Det stemmer, men samtidig mister du en del damage fra tapte talents i assassination. Derfor mener jeg at hemorrhage ikke er verdt mer enn 41+ poeng combat for sword/mace/fistrogues før 125wpndmg > wpndmg + ~112. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå