Lycantrophe Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Gouge og Deadly poison er en evig bra kombinasjon. Ja, Mutilate gjør mer damage enn SS, men med Deadly poison/5sec gouge wait time er dpsen høyere i 3x SS. Basic maths. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Lycan kan ikke skryte på seg at han gjør mye skade, mindre AP enn meg, han har vært 70 siden jeg begynte min warrior, den er nå 64 og har mer AP Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg vet da at attackpoweren min suger, men jeg har: 1# Ingen buffs. 2# Mye hit i PvE-gear. 3# Fokusert på å få opp stamina/resilience i PvP-gear, samt at jeg må ha arena-våpen før arena-armour. Når S1 kommer for honour og jeg kan begynne å kjøpe S3, da kommer nok alle stats til å få et lite hopp. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Gouge og Deadly poison er en evig bra kombinasjon. Ja, Mutilate gjør mer damage enn SS, men med Deadly poison/5sec gouge wait time er dpsen høyere i 3x SS. Basic maths. Breaker ikke Deadly Poison Gouge da? Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 joda, deadly + bleed effects\dmg breaker gouge\blind. Men hva med wound poison?den har jo fått en dot og nå. Bryter den på samme måte ? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Wound Poison har ikke DoT såvidt jeg vet, men en veldig fin debuff. Grunnen til bruken av Deadly er dpsen + envenom. Gouge er forresten tullete å bruke i en grinde-setting. Lenke til kommentar
Yteliss Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 hvilken proffesions er best for rogues? Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Professions... hmm med LW kan du jo mekke eget gear. Med herb/alch kan du lage pots og elixirs, samt transmute og tjene litt cash der. Smak og behag egentlig =) Lenke til kommentar
Yteliss Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Professions... hmm med LW kan du jo mekke eget gear. Med herb/alch kan du lage pots og elixirs, samt transmute og tjene litt cash der. Smak og behag egentlig =) er det dyrt med LW? eller får man matsa fra skinning? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Skal ikke nekte for at dette ser morsomt ut! (ShS- film) Lenke til kommentar
BlindAct Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Skal ikke nekte for at dette ser morsomt ut! (ShS- film) Ser ut som om den roguen bruker 2 sverd, men hva er det den roguen bruker rett etter Shadowstep? Er hvertfall noe som tar veldig mye damage, men hva er det? Det kan jo ikke være Ambush siden det er 2 sverd. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Kansje macro som skifter wep, ambush, så skifter tilbake? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Han bruker en BT dagger (correct me if i'am wrong) så ja det er ambush. De gangene han bruker 2 sverd er når han er hemorage specced. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 BT-dagger, ja. Mente det var noe rart med 1k white crit når han brukte daggers, men 2sverd forklarer en del. Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Har en rogue 25 nå.. Tenkte jeg skulle få greit gear (100g eller under). Ikke no imba twink opplegg. Er Scouts Blade bra( 28)? Lurer på om det er best å spamme Sinister Strike(improved) eller Backstab(med Improved) dersom man har opportunity også. Endret 12. november 2007 av Kn0xville Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Han bruker en BT dagger (correct me if i'am wrong) så ja det er ambush.De gangene han bruker 2 sverd er når han er hemorage specced. Slik jeg ser det så har han ikke ambush på action baren engang :s Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Som jeg sa, MAAAACRO Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Enda en kara clear, og: Ingen T4 hansker eller hjelm ingen romulo trinket ingen chest fra nightbane ikke belte eller skuldre fra chest ikke ring fra prince eller curator ikke no drape of the dark reavers fra shade og selvfølgelig ikke sko fra moroes Frustrert ass. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Enda en kara clear, og:Ingen T4 hansker eller hjelm ingen romulo trinket ingen chest fra nightbane ikke belte eller skuldre fra chest ikke ring fra prince eller curator ikke no drape of the dark reavers fra shade og selvfølgelig ikke sko fra moroes Frustrert ass. Første runnet mitt i kara som resto shaman fikk jeg t4 head, shard of the virteous, noen leather boots fra chess, dragon ett eller anna shoulders og et blått healing skjold Har 2 dager på lvl 70 og 2 t4 og de andre epicene, kara 1 gang og gruul 2 ganger. Kan låne litt flaks av meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå