Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Har alltid vært combat spec, men etter jeg så bildet på mmo-champion, måtte jeg bare teste Hemo. Gjorde det på Test server ofc.

Var en stor skuffelse, prøvde på ogrene over aldor, og fikk crits på rundt 900 med hemo.

Har for øvrig 1780 AP ubuffet og 97,5 DPS gladiator sverd i MH.

Bildet med 9k+ crit var med tier 6 gear og alt av buffs på en warrior med alle mulige damage taken debuffs, inkludert nigh invulnerability belt backfire debuffen.

Du forventet deg virkelig ikke at hemo skulle slå så mye hardere enn SS, gjorde du?

Jeg gjør ca like mye skade med 11/28/22 som med 20/41/0 på PTR, og er godt fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Go Morgen rogue venner.

Jeg har nå, etter ca 1år begynt og spille på roguen litt, siden priest ble litt kjedelig.

Så lurer jeg på: Hvilke gems skal jeg bruke? +crit, +agi, +hit +ap osv? Og har dere noe bra "rekkefølge" på hvilke angrep jeg skal bruke med combo points? Er 12/44/5 atm. Sword specc.

edit: Noen tips til og ta de for***** hunterene?

Endret av Dranc
Lenke til kommentar

Nå har jeg begynt å spille med roguen min igjen, så jeg har jeg søkt litt rundt på hva som er bra specs, men det jeg finner ut er at det er så mange variasjoner at det er helt umulig å velge en om du ikke har peiling! Så jeg lurte bare på om noen av dere kunne hjelpe meg med å finne en bra allround spec, til PvP og PvE. Jeg er lvl 53, snart 54 og kommer jo snart til outland. Før jeg slutta med å spille hadde jeg en shadowstep build, noe som jeg fant ut at er helt ubrukelig på de mobsa litt høyere lvl enn meg siden jeg bommer på ambush. Jeg har dagger i MH og sword i OH.

Setter pris på alle mulige svar :yes:

Lenke til kommentar

du kan jo prøve mutliate build med noen snertne daggers om du er som en stor del av rogue samfunnet, altså piss lei combat swords etter 50+ levler med ss,ss,ss,evi,repeat spam?

som jeg leste over på, jeg tror det var elitistjerks, "mutilate: 5% less dmg, 100% more fun"

om du fortsetter videre med swords så ville jeg ikke stresset så mye med det, på lvl 58 kommer outland utstyret til å ta over, så hold yer horses ;)

Lenke til kommentar
KS my friend, KS.

And Cheap shot :)

Og så blir KS/CS resista og da må du stå der å klaske på de med en pakke våte nudler helt til KS er av CD igjen :p

Jeg vet det er en smakssak, men hvis DPS'en avhenger av posisjonering syntes jeg det er særdeles ineffektivt som levlebuild.

"Gouge" :)

Lenke til kommentar
Tjah, er du nødt til å bruke gouge som Mutilate-rogue så bør du rerolle. Cheapshot/Kidney shot holder i massevis, og mobs er døde etter 3-4 mutilates (CS+KS). Gouge er for jalla backstabrogues.

Har hørt at gouge er dritbra kombinert med 5x Deadly Poison? Er dette sant?

(PS: Er bare 1 eks-mutilate rogue som trenger hele 3-4 mutilates for å ta ned en mobb. You know who you are! (/point @ Tessay)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...