Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Mace Specialization - The stun effect's duration no longer diminishes or is diminished by controlled stun abilities and spells (e.g. Cheap Shot, Hammer of Justice, Charge etc...).

Ang det her, så står det jo at stun effekten ikke lenger diminisher av seg selv, eller gir diminishing returns på kontrollerte stun effekter.

Hvis du er registrert på forums.roguespot.com, sjekk ut denne topicen.

http://forums.roguespot.com/viewtopic.php?t=6270

De har en diskusjon gående om akkurat det samme.

Kan quote et innleg fra en fyr some testa på MT i ex guildet sitt:

it definitely doesn't.

beside what the patch notes said about removing it and all, I was dueling one of my ex guild tanks on my rogue to test some tweaks (large amounts of T5 and a MH drop or two, he's very convenient to test stuff on as it takes minutes to wear him down even with bleeds) and I've got a crapton of stuns in.

If mace stuns had any dr at all I would have never got chains of 4 stuns in a row for like 15s of locktime over less then 30s of fight time.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
/snip

Mace Specialization - The stun effect's duration no longer diminishes - or is diminished by - controlled stun abilities and spells (e.g. Cheap Shot, Hammer of Justice, Charge etc...)

Hvis du leser med de to tankestrekene (?) jeg satt inn ser du hva som egentlig står i setningen.

Lenke til kommentar
36+ dmg debuff ja, bare 10 charges nå. 125% wep dmg er fint, er noe sub treet sårt trenger. synd det største problemet til rogues ikke er addressert, nemlig mobility.

Er også blitt normalisert, jeg postet en liten test her.

Hemo trispec (11/28/22 og 11/21/29) ser ut til å bli gode greier i 2.3...gleder meg.

Og ja, håper sprint blir forandret snart.

5 minutter CD er for mye, og jeg trenger så godt som aldri 15 sekunder.

90 sekunder CD eller no for en 5 sekunders sprint virker rimelig for meg, men men.

Endret av Talwin
Lenke til kommentar

Er specced 0/31/30 +- på test og det er rimelig rått. Litt kjipt å miste 5% crit, men så har jeg swordspec da som ihvertfall ikke er påvirket særlig av resilience :) Tror jeg dropper rogue frem til neste expansion dog, du er så latterlig cake når en warrior resister alt av stuns -_-, i tillegg til at de enda ikke har fiksa vanish. Blir bare oppgitt rogue. :angry:

Lenke til kommentar
Er specced 0/31/30 +- på test og det er rimelig rått. Litt kjipt å miste 5% crit, men så har jeg swordspec da som ihvertfall ikke er påvirket særlig av resilience :) Tror jeg dropper rogue frem til neste expansion dog, du er så latterlig cake når en warrior resister alt av stuns -_-, i tillegg til at de enda ikke har fiksa vanish. Blir bare oppgitt rogue. :angry:

Vanish kommer aldri til å bli fikset. Ever.

Du må lære deg å bruke den ordentlig. Vanish rett før BG'en starter og rett etter du resser, sånn at den er på CD mest mulig av tida. Da har du ikke mulighet til å bruke den når den trengs, og du slipper derfor /wrist når den feiler! :thumbup:

Lenke til kommentar

Har alltid vært combat spec, men etter jeg så bildet på mmo-champion, måtte jeg bare teste Hemo. Gjorde det på Test server ofc.

Var en stor skuffelse, prøvde på ogrene over aldor, og fikk crits på rundt 900 med hemo.

Har for øvrig 1780 AP ubuffet og 97,5 DPS gladiator sverd i MH.

Lenke til kommentar
Har alltid vært combat spec, men etter jeg så bildet på mmo-champion, måtte jeg bare teste Hemo. Gjorde det på Test server ofc.

Var en stor skuffelse, prøvde på ogrene over aldor, og fikk crits på rundt 900 med hemo.

Har for øvrig 1780 AP ubuffet og 97,5 DPS gladiator sverd i MH.

Hvilken specc kjørte du da ?

Lenke til kommentar

Vanish kommer aldri til å bli fikset. Ever.

Du må lære deg å bruke den ordentlig. Vanish rett før BG'en starter og rett etter du resser, sånn at den er på CD mest mulig av tida. Da har du ikke mulighet til å bruke den når den trengs, og du slipper derfor /wrist når den feiler! :thumbup:

:!: at jeg aldri har tenkt på det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...