Black&White Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Mace Specialization - The stun effect's duration no longer diminishes or is diminished by controlled stun abilities and spells (e.g. Cheap Shot, Hammer of Justice, Charge etc...). Ang det her, så står det jo at stun effekten ikke lenger diminisher av seg selv, eller gir diminishing returns på kontrollerte stun effekter. Hvis du er registrert på forums.roguespot.com, sjekk ut denne topicen. http://forums.roguespot.com/viewtopic.php?t=6270 De har en diskusjon gående om akkurat det samme. Kan quote et innleg fra en fyr some testa på MT i ex guildet sitt: it definitely doesn't. beside what the patch notes said about removing it and all, I was dueling one of my ex guild tanks on my rogue to test some tweaks (large amounts of T5 and a MH drop or two, he's very convenient to test stuff on as it takes minutes to wear him down even with bleeds) and I've got a crapton of stuns in. If mace stuns had any dr at all I would have never got chains of 4 stuns in a row for like 15s of locktime over less then 30s of fight time. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Mace stun har DR. men den er separat, er det dem prøver å si. Stemmer. Den deler ikke DR med noen andre stuns. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 ok så jeg har tatt roguen min ut av kisten, børstet støvet av den og er på god vei mod sweet 50ies og muti spec, gleder jeg ganske, for combat sword blir kjedelig i lengden. noen fasit på hvilke kniver og spec jeg bør bruke? Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Gå for 41/20 specc. P Prøv å få tak i to trege daggers for høyere muti damage. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 såklart blir det en 41/20 spec i og med at jeg presiserte at det var for mutilate, men i hvilke talenter spesifikkt var jeg vel ute etter Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 /snip Mace Specialization - The stun effect's duration no longer diminishes - or is diminished by - controlled stun abilities and spells (e.g. Cheap Shot, Hammer of Justice, Charge etc...) Hvis du leser med de to tankestrekene (?) jeg satt inn ser du hva som egentlig står i setningen. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hva er den beste PvP/Arena speccen for sword rogue? http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...zzak&n=Nady for armory prof Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hva er den beste PvP/Arena speccen for sword rogue? http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...zzak&n=Nady for armory prof sjekk her : http://www.geekboys.org/arena/ Bytt mace med sverd! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Så, hemorrhage er 125% weapondmg på testserver , i tillegg til +32 dmg. Om dette holder seg til release blir det respec. Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 36+ dmg debuff ja, bare 10 charges nå. 125% wep dmg er fint, er noe sub treet sårt trenger. synd det største problemet til rogues ikke er addressert, nemlig mobility. Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) 36+ dmg debuff ja, bare 10 charges nå. 125% wep dmg er fint, er noe sub treet sårt trenger. synd det største problemet til rogues ikke er addressert, nemlig mobility. Er også blitt normalisert, jeg postet en liten test her. Hemo trispec (11/28/22 og 11/21/29) ser ut til å bli gode greier i 2.3...gleder meg. Og ja, håper sprint blir forandret snart. 5 minutter CD er for mye, og jeg trenger så godt som aldri 15 sekunder. 90 sekunder CD eller no for en 5 sekunders sprint virker rimelig for meg, men men. Endret 4. november 2007 av Talwin Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hemorrhage for 9500 damage med Kael'thas våpen og rundt 3200 attack power is the shit.. :o Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 At den ble normalisert gjør heller ingenting ettersom det eneste våpenet som er skikkelig tregt er 2.8 og dropper i BT. Dette er uansett en ganske stor buff. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Og der måtte jeg spille litt rogue igjen ... Transferet den over til de andre chars'a mine og respeccet den fra en latterlig 30/0/31- build til 19/42/0- build. Blir vel endel BG og litt instancer. Har skikkelig rævva gear, men. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Er specced 0/31/30 +- på test og det er rimelig rått. Litt kjipt å miste 5% crit, men så har jeg swordspec da som ihvertfall ikke er påvirket særlig av resilience Tror jeg dropper rogue frem til neste expansion dog, du er så latterlig cake når en warrior resister alt av stuns -_-, i tillegg til at de enda ikke har fiksa vanish. Blir bare oppgitt rogue. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Er specced 0/31/30 +- på test og det er rimelig rått. Litt kjipt å miste 5% crit, men så har jeg swordspec da som ihvertfall ikke er påvirket særlig av resilience Tror jeg dropper rogue frem til neste expansion dog, du er så latterlig cake når en warrior resister alt av stuns -_-, i tillegg til at de enda ikke har fiksa vanish. Blir bare oppgitt rogue. Vanish kommer aldri til å bli fikset. Ever. Du må lære deg å bruke den ordentlig. Vanish rett før BG'en starter og rett etter du resser, sånn at den er på CD mest mulig av tida. Da har du ikke mulighet til å bruke den når den trengs, og du slipper derfor /wrist når den feiler! Lenke til kommentar
Tweaky Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Har alltid vært combat spec, men etter jeg så bildet på mmo-champion, måtte jeg bare teste Hemo. Gjorde det på Test server ofc. Var en stor skuffelse, prøvde på ogrene over aldor, og fikk crits på rundt 900 med hemo. Har for øvrig 1780 AP ubuffet og 97,5 DPS gladiator sverd i MH. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Har alltid vært combat spec, men etter jeg så bildet på mmo-champion, måtte jeg bare teste Hemo. Gjorde det på Test server ofc. Var en stor skuffelse, prøvde på ogrene over aldor, og fikk crits på rundt 900 med hemo. Har for øvrig 1780 AP ubuffet og 97,5 DPS gladiator sverd i MH. Hvilken specc kjørte du da ? Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Tipper alle er hemo i patchen. evt etter patchen. Litt synd at hemo som har vært underdog specc nå blir fotm! Lenke til kommentar
tmg Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Er specced 0/31/30 +- på test og det er rimelig rått. Litt kjipt å miste 5% crit, men så har jeg swordspec da som ihvertfall ikke er påvirket særlig av resilience Tror jeg dropper rogue frem til neste expansion dog, du er så latterlig cake når en warrior resister alt av stuns -_-, i tillegg til at de enda ikke har fiksa vanish. Blir bare oppgitt rogue. Vanish kommer aldri til å bli fikset. Ever. Du må lære deg å bruke den ordentlig. Vanish rett før BG'en starter og rett etter du resser, sånn at den er på CD mest mulig av tida. Da har du ikke mulighet til å bruke den når den trengs, og du slipper derfor /wrist når den feiler! :!: at jeg aldri har tenkt på det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå