Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Opener: Fordi jeg sparte mye nedetid med å stunlocke + 2 comopoints.

Klarte å bruke distract, men når jeg da skulle sloss mot noen uten lommer ble jeg måtte jeg vente 3-4 sekunder for å få tilbake litt energy. Noen ganger snudde de seg og da hjalp det lite når de kunne se meg på 10 meters avstand.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, jeg har nå ca. 2k arenapoeng, og skal snart investere i mainhand.

Jeg står naturlig nok mellom Sword, Dagger og Mace, og regner med å specce 16/45/0 (sword/maces), men er åpen for alternativer.

Noen som har tips/noe å kommentere?

Da jeg hadde mace- spec syntes jeg det var veldig artig. Men diminishing returns bygger seg opp veldig fort, så mange procs vil bli bortkastet.

Jeg personlig ville gått for swords

Lenke til kommentar

Lurer fortsatt, men regner nå med at det blir Swords. Har forøvrig Blinkstrike i mainhand nå, og Millennium blade offhand, det jeg lurer på er om det er mest fordelaktig å kjøpe mainhand eller offhand først? Tenker at dersom jeg kjøper mainhand først blir jeg springende rundt med blinkstrike offhand (2.6 >_>) på grunn av overlegen proc + dps + mongoose.

Lenke til kommentar

go morgen

Har en 70 rogue jeg har begynt å spille på igjen. Ganske dårlig gear, men vil gjerne skaffe arena ses 1 gear i patch 2.3.

Har en hemo build nå, men jeg gjør så ufattelig lite dmg med denne builden. Noen som har tips til en dårlig geara rogue for et bra pvp bg+litt arena build!

Lenke til kommentar
Er jo ikke diminishing returns på mace spec procs.

Mace spec, like other abilities that are a passive chance on hit rather than an activated ability, does affect diminishing returns in PvP but does not effect controlled stuns such as intercept or cheapshot, but these stuns do not diminish in PvE for rogues and warriors.

http://www.wowwiki.com/Mace_Specialization

Endret av kristteo
Lenke til kommentar
go morgen

Har en 70 rogue jeg har begynt å spille på igjen. Ganske dårlig gear, men vil gjerne skaffe arena ses 1 gear i patch 2.3.

Har en hemo build nå, men jeg gjør så ufattelig lite dmg med denne builden. Noen som har tips til en dårlig geara rogue for et bra pvp bg+litt arena build!

Link wepsa dine da ?

Lenke til kommentar
go morgen

Link wepsa dine da ?

armory profil:

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...lash&n=Hevn

Lenke til kommentar
Patch 1.9

Mace Specialization - The stun effect's duration no longer diminishes or is diminished by controlled stun abilities and spells (e.g. Cheap Shot, Hammer of Justice, Charge etc...).

http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/patch1p9.html

edit: fjernet unødvendig quote.

Det betyr at stun fra mace- spec ikke trigger DR på abilities som CS, HoJ, Charge, KS etc. Men i seg selv er det DR.

Jeg skal ikke være skråsikker, men kanskje noen som har mace- spec kan svare med 100% sikkerhet ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...