Schjellin Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Veteran's Pendant of Triumph. Hurra. Socket-tips? Fortsatt stamina som gjelder? Armory i signatur (Tessay). Edit: Satte 10 resilience-socketen i bracers (socketbonus +2 resilience), og ser nå at jeg ville fått +3 stamina av å sette den samme socketen i den nye necken. Er det fordelaktig å bytte, eller er det så minimale forskjeller at det ikke betyr noe. Begge Veteran's-delene varer en stund, da Arena-gearet ikke involverer neck/bracers. Skaff deg crit og ap gemen, den du kjøper med honor. 8k honor elns.. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Vil jeg ikke trenge å pimpe mer stamina/resilience? Edit: 15/45/0 Virker det greit, eller der Dodge > parry som avoidance? Endret 20. oktober 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Vil jeg ikke trenge å pimpe mer stamina/resilience? Edit: 15/45/0 Virker det greit, eller der Dodge > parry som avoidance? Jeg ville heller fått opp AP'en min før jeg gjør noe annet.. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Vil jeg ikke trenge å pimpe mer stamina/resilience? Edit: 15/45/0 Virker det greit, eller der Dodge > parry som avoidance? Er det pvp eller PvE specc? Som PvE trenger du ikke parry men som Pvp trenger du HVERTFALL ripsote :S Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Vil jeg ikke trenge å pimpe mer stamina/resilience? Edit: 15/45/0 Virker det greit, eller der Dodge > parry som avoidance? Er det pvp eller PvE specc? Som PvE trenger du ikke parry men som Pvp trenger du HVERTFALL ripsote :S Det ganske mange som er imune mot disarm nå fortiden.. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Vil jeg ikke trenge å pimpe mer stamina/resilience? Edit: 15/45/0 Virker det greit, eller der Dodge > parry som avoidance? Er det pvp eller PvE specc? Som PvE trenger du ikke parry men som Pvp trenger du HVERTFALL ripsote :S PvP. Tenker deflection er bedre som avoidance fordi: 1: Jeg får parry-burst. 2: Ingen Overpower. Er det noen tilfeller der dodge > parry? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Men hvorfor har du ikke ripsote? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Poenget må isåfall flyttes fra Lethality. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Syns personlig du ikke trenger mer enn 2 i SnD som PvE selvfølgelig, det går jo mye i eviscrate Endret 20. oktober 2007 av MadsFN Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg merker mangelen på imp. SnD, så det er ikke noe alternativ. Egentlig er vel generelt Murder > Remorseless i arena (selv om den og funker fint), men jeg elsker den til soloing og BG-ganking. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Mitt tips er hvertfall å ta en fra SnD å sette i Ripsote som kan redde deg fort mot Enchament shammys og warriors Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Warriors er det lite håp (hvertfall nå) for disarm. Enhancementshamans møter jeg sjelden, men greit å disarme de. Men tror heller jeg fjerner fra Lethality. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hva er den beste builden å levle med om dagen? Har en lvl 48 halvtwink rogue som jeg plutselig fikk lyst til å ta til outlands... Så konge hvis noen kunne gitt meg noen tips.. Har både bra sverd og bra dagger, så går for det samme... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Combat Swords -> 50 -> Mutilate -> 70. Combat Swords -> 50 -> Combat swords -> 70. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 AR/prep er nok den beste PvP speccen i 2.3. Akkurat nå for tiden er vel mutilate det greiste, og er veldig artig å spille i forhold til combat. Jeg blir å holde meg til mutilate i 2.3, føler jeg gjør det bedre med mutilate en jeg gjør det med combat. Er også veeeldig greit hvis man spiller i et kordinert team, 9% eksta skade fra alt av DPS i kidney shot kan gjøre stor forskjell. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Nå finner jeg combat meget interessant. Det er end-tier combat talents jeg ikke klarer å komme unna: Surprise Attacks er en gudegave, spesielt mot andre rogues. Forøvrig småsavner jeg gamle mutilatebuilden min. Preparation er ikke et alternativ. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Da jeg spilte rogue kjørte jeg combat, men for i det hele tatt å kunne queste måtte jeg sette 5 points på master og deception. Kanskje det hadde vært fint i PvP? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Nja, har det nå, men jeg får stort sett openeren ved å bevege meg riktig. Klarer du ikke å queste uten MoD gjør du noe feil. De andre på laget har som regel fokuset, så jeg får inn cheap shot, MoD har stort sett liten nytteverdi, hvertfall slik jeg spiller. Satser heller på 5 talent points for mer damage-output. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Ja, altså jeg klarte det, men kjipt å bruke flashpowder på noe så teit som å bli sett av en mob. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hvorfor må du alltid ha opener når du grinder? Og klarte du ikke å bruke distract? Eventuelt bare gå bak de og slå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå