Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rogue stats er ikke spesielt vanskelig. Hvis du i det hele tatt har lest litt om det, så burde du skjønt at rådene du gir i beste fall er misvisende. Du forteller andre at "du ikke bommer ofte" og mener at fordi du klarer å finne linker til rogues med rundt 200 så beviser det at hit ikke bør prioriteres mer. Du har ikke argumentert et fnugg. Ærlig talt, å linke til rogues du har valgt selv er bortkasting av tid for alle som leser dette. Du skjønner vel det?

Og du bør faktisk argumentere ganske bra hvis man skal gidde å høre på deg når du sier at man bør prioritere ap/crit over hit for raiding rogues... Du kan sjekke denne tråden, du kan sjekke wow europe forumet, du kan sjekke diverse raiding guides for rogues. Påstandene dine blir stående ganske alene...

Lenke til kommentar

...ikke er det spesielt vanskelig heller. Jeg hadde 254 i hit før jeg i det hele tatt hadde satt en fot i kara eller heroics. Ikke ofret jeg noe heller, itemene hadde flere stats i tillegg. Men du ser ikke den ekstra skaden fra hit på character sheet dps'en hvis det er det du er interessert i....

Lenke til kommentar
Nei, ikke tull - er et par fine pulls der etter man har tatt Reliquary of Souls som kan gjøres på 2 mans hold. Den siste pullen er litt kinkig, og fører ofte til at en dør. Men heck - lett verdt det med tanke på phats man får. Vi har vel tatt en 3 pulls av de para der nå, og fått 1 Heart of Darkness, 1 Epic recipe, og 1 Epic ring. Fin timesbetaling det :)

9497340[/snapback]

Vet ikke om du fortsatt leser her Deetee, men vi har tatt RoS nå og jeg og en annen rogue er inne å sniker. Har tatt en pull på 2 mobs som går ganske greit, lurer på hva den andre pullen er.. er det den med 3 mobs som står ved balkongen over Akama's rom?

Lenke til kommentar

Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen.

Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte p_report.gif funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel.

(Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.)

Lenke til kommentar
Vet ikke om du fortsatt leser her Deetee, men vi har tatt RoS nå og jeg og en annen rogue er inne å sniker. Har tatt en pull på 2 mobs som går ganske greit, lurer på hva den andre pullen er.. er det den med 3 mobs som står ved balkongen over Akama's rom?

Stemmer vel ganske bra det, om det er på vei opp mot mother. De 3 som står på rekke og vinker ned til de nedenfor. Må bare time det med pleasure/pain folka som patruljerer rundt området der, og har ca 1 min fra de går forbi til de må være døde.

Lenke til kommentar
Veteran's Leather Bracers er anskaffet.

Har nå (uten enchant på boots, det kommer) 8,7k hp, 1028 attackpower (:blush:), 21% crit og 93 (5,90%) hit og 17,36% parry, 11/41/9 swordbuild.

Hva bør jeg sockete/enchante bracerene med?

Edit: Er +8 resilience et godt alternativ? Eventuelt +4 resilience +6 stamina?

personlig er jeg ingen fan av 8 resilience gemene, synes det er for lite resilience per socket, slår meg også at det må være ganske fælt å spilel arena som rogue med 85 resilience, så du kan jo kanskje hive 8 resilience til du begynner å få litt pvp gear også bytte ut med annet senere..

band of the exorsist fortjener forresten en ring enchant, du er jo enchanter, og den kommer du til å holde på en stund.

se også på felsteel whisper knives for ranged, synes det er bedre stats der, men igjen mister du å allefall 150 HP, noe som ikke er gunstig for deg :S

annet enn det så burde det jo ikke være noe pes å fikse deg pvp epicene i allefall, er jo ganske laft med rogue i bgs virker det som. men jeg har vel fortsatt ikke svart på spørsmålet ditt har jeg vel? :p

+24 AP og noe hp greier socket ville jeg si, er vel det som gir deg mest fuck-per-buck regner jeg med :3

Lenke til kommentar

Jeg lurer på Halaasocketen (i bracers blir det +12 pga. socketbonus), +24 ap på de, Boar's Speed på skoene (veterans, og ja, jeg farmer bgs for honourgearet), ringen fra Spirit Shards, Band of the Exorcist, er det ikke? Jeg + Lightningwolf + Imastard + en shaman i Drøm skal farme Sethekk etter shards :)

Arena maces så snart jeg har nok poeng, regner med 2x mongoose på de. Veteran's-ring og necklace, belte og enchants på rings, så begynner det å komme seg litt. Da må jeg bare få litt flere arenapoeng før jeg kan bruke det på s2 og honour på s1. Vet ikke om jeg får s3 til å bli et alternativ, får se hvordan det går med pvping når gearet kommer seg.

Lenke til kommentar

Veteran's Pendant of Triumph. Hurra.

Socket-tips? Fortsatt stamina som gjelder? Armory i signatur (Tessay).

Edit: Satte 10 resilience-socketen i bracers (socketbonus +2 resilience), og ser nå at jeg ville fått +3 stamina av å sette den samme socketen i den nye necken. Er det fordelaktig å bytte, eller er det så minimale forskjeller at det ikke betyr noe. Begge Veteran's-delene varer en stund, da Arena-gearet ikke involverer neck/bracers.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...