Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Warriors har mer helse, mer armor, bedre bevegelighet og 2x skade (mye på grunn av bevegelighet, vanskeligere å kite= mer tid på target).

Og hamstring >>>> crip poison, MS >>>>>>>> wounding poison.

Men blind blir fin i 2.3...ikke poison mer, så ikke no mer stoneform, abolish poison, poison cleansing totem eller pally cleanse, woot.

Da trenger de bare å fikse på hvor lett det er å kite oss (lav CD sprint, ta den av prep, kanskje?)

Synes også imp sprint burde vært default, popper vanish alt for ofte bare for å komme ut av snares/roots.

Lenke til kommentar
hei, lurte på en ting. Har tenkt å powerlevle leatherworking eller blacksmithing på roguen min. Raider ikke så mye på den mest pvp, så spørsmålet mitt er hvilker av disse som er e best å ha som rogue?

9575648[/snapback]

Ingen av delende? :p LW gir ok drops til raiders, ellers lite når man ikke er raider. BS kan man bruke til våpen smithing, som gir ok våpen, men igjen, for å oppgradere til bra våpen må man raide. Begge proff's gir sågar mye penger ved salg av råmaterialer.

9576088[/snapback]

ok, frister mest med master hammersmith for den hammeren, kor mye tror du det vil koste å komme eg oppt til det levelet(sånn ca)?

9576361[/snapback]

Det kosta meg over 2000 G :p

Lenke til kommentar

Hei folkens.

Trenger litt expertise her.

Dette er charactern min Zathan

Det jeg lurer på er hvordan jeg kan tune han for mere pve-dps. Ja, jeg vet at mutilate kanskje ikke er den beste for raiding. Men jeg føler at jeg kanskje har for lite AP. Men crit og hit begynner å komme seg.

Jeg vet at det er noen "magic" numbers ang ap/crit/hit. Noen som vet eller han noe å komme med som kan hjelpe meg litt videre?

Ligger forresten bestandig blandt de 3 øverste på dps i raids (også 25-manns).

Lenke til kommentar
Hei folkens.

Trenger litt expertise her.

Dette er charactern min Zathan

Det jeg lurer på er hvordan jeg kan tune han for mere pve-dps. Ja, jeg vet at mutilate kanskje ikke er den beste for raiding. Men jeg føler at jeg kanskje har for lite AP. Men crit og hit begynner å komme seg.

Jeg vet at det er noen "magic" numbers ang ap/crit/hit. Noen som vet eller han noe å komme med som kan hjelpe meg litt videre?

Ligger forresten bestandig blandt de 3 øverste på dps i raids (også 25-manns).

9589649[/snapback]

aim for mer hit, mer hit og litt mer hit. cap er 308, aim for 250++

Lenke til kommentar

Hvordan finner jeg ut hvilke sverd/dagger som er best.

Har en level 27 rogue. Speccer etter en leveling specc (stort sett assasination) på wowwiki.com leveling build

Har til nå brukt Night Watch Shortsword (http://thottbot.com/i935) i main hand

og Hook dagger of power i off hand.

Har tenkt å oppgradere main hand sverdet, og her har jeg skjønt at høy dps og da med høy damage er bra.

For off-hand har jeg hørt at en bør ha høy dps og raskt, men hva er viktigst?

Dps eller speed?

Dagger'en jeg har har 10 dps og speed 1.5.

Night watch sverdet har 13.5 dps og speed 2.6.

Hva er beste off-hand våpen av disse to?

Kan en regne det ut på noen måte, evt hvordan?

Har også "Sword of corruption" liggende, 17.1 dps og speed 2.1, er det eventuelt bedre enn kniven? Det har jo mye høyere dps, men er jo også mye tregere enn kniven. Og en vil ha en rask offhand, eller?

Hvis forskjellen mellom dagger ikke er så stor så er det kanskje ikke verd det? Det er "bind on equip" så hvis jeg prøver det så kan jeg ikke lengre selge det og det ser jo ut til å være verd litt.

Lenke til kommentar

Grunnen til at du vil ha et sent våpen i main hand er at sinister striksa er instant og vil gjøre mer dmg. Du vil ha en rask offhand for da proccer poisons mer og større sjans for flere crits. Så da skjønner du kanskje hvilke av våpnene du vil ha i hver hånd.

Det er det samme om du går for daggers eller sword i så lav lvl, har ikke mye å si. Men husk at hvis du bruker talent points på swords, bruker du swords og omvendt selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Grunnen til at du vil ha et sent våpen i main hand er at sinister striksa er instant og vil gjøre mer dmg. Du vil ha en rask offhand for da proccer poisons mer og større sjans for flere crits. Så da skjønner du kanskje hvilke av våpnene du vil ha i hver hånd.

Det er det samme om du går for daggers eller sword i så lav lvl, har ikke mye å si. Men husk at hvis du bruker talent points på swords, bruker du swords og omvendt selvfølgelig.

9601020[/snapback]

Det var først og fremst hva en skulle legge vekt på for offhand våpen jeg lurte på. Om jeg forstår deg rett så er speed det eneste som betyr noe for offhand våpen for en rogue, riktig?

I så fall bør jeg alltid bruke en dagger i offhand da siden de er kjappere enn sverd?

Eller er det noe jeg ikke har skjønt her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...