Lycantrophe Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Levlet jo 50->70 som mutilate. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Prøv Maces da Edit: Du har jo fint sverd da, bare dumt og kaste bort det :s Endret 21. september 2007 av Schjellin Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Arena, gutten min. Blinky må jo byttes ut før eller siden. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Mhm, jeg er gutten til mamma haha ... Men uansett det nytter ikke og bytte ut Blinky med en blå mace nå uansett. Så du får heller vente og på Gladiator eller ta kara og skaffe deg Fool's bane <3 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Selvfølgelig venter jeg på Arena- eller Karazhanmace om jeg skal gå maces. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Selvfølgelig venter jeg på Arena- eller Karazhanmace om jeg skal gå maces. 9543126[/snapback] Good Må også ha off hand mace.. siden du speccer den mace greia nede i combat treet. Og har du duel wield mace's så proccer den mye oftere. Men det viste du vell Lycan.. Er du på skype btw ? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Det er jeg, men er med Trym og div. andre. Kan sikkert få deg invitet. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Det er jeg, men er med Trym og div. andre. Kan sikkert få deg invitet. 9543199[/snapback] Sorry OT folkens: Men lycan da er det bare og ringe Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Har kanskje ikke så mye med roguetråden å gjøre annet enn at jeg er/var rogue selv Men kaster inn handklet og stikker møter IRL istedet, men en liten compilation av noen av tinga jeg har fått vært med på igjennom årene : http://www.ia-stud.hiof.no/~dagtolse/axemen/theend.avi Ville bare ønske dere lykke til med theorycrafting og snikksnakk videre Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Forlater du oss, DeeTee? Får vi aldri se din geniale Theorycrafting igjen? /salute Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Uff, trist Lykke til med irl livet dit Deetee håper du lykkes der også ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Skal nok mye til for å lykkes like mye der, virker som du har tynet det meste ut av spillet (: GL HF Lenke til kommentar
Faber Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) flott vid deetee:) kanskje du skulle gitt deg etter du hadde tatt illidan kanskje? hva heter den sangen med hun dama? som er i hele videon nesten.. Endret 22. september 2007 av Faber Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Har kanskje ikke så mye med roguetråden å gjøre annet enn at jeg er/var rogue selv Men kaster inn handklet og stikker møter IRL istedet, men en liten compilation av noen av tinga jeg har fått vært med på igjennom årene : http://www.ia-stud.hiof.no/~dagtolse/axemen/theend.avi Ville bare ønske dere lykke til med theorycrafting og snikksnakk videre 9543355[/snapback] Synd å høre, DeeTee. Du må jø være/vært en av de beste rogue theory-crafterne igjennom tidene. Though distract i stealth kan fort bli vanskelig Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 11/41/9 Tror denne inneholder alle essensielle pvp-talents (combat pvp). Er 20/41/0 nå, men lurer på å respecce, da jeg skal flytte fokuset mitt til pvp. Innspill? Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Den dagen jeg går combat skal jeg ihvertfall ha noe lignende spec som denne: http://www.wowhead.com/?talent=foebRxZGcV0rVt0bhRt Du kan heller kjøre 20/41/0 isteden for den du linka til imo. Imp SnD er like bra i PvP som i PvE. Edit: Imp EA er en smaksak selvfølgelig.. Endret 23. september 2007 av Overguard Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Altså, jeg speccer ikke Blade Twisting (det slayer for mye ). Respeccet nå (med sverd, riktignok), og byttet ut SnD med Riposte. Skal teste litt, nå har jeg jo et par pvp-orienterte sub-talents og. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 GL med å disarme en Melee class i arena Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Mer for damagen. Er jeg heldig disarmer jeg en retpally eller enhancement shaman. Kurant med 150% weapondamage instant for 10 energy, så. 5% melee avoidance er også fint. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Du mangler fortsatt 3/3 I aggression tho, noe som er et "must" siden du vil spamme SS 24/7. Samme med Lethality, men bare prøv deg frem du. Jeg har spilt rogue på 2.3k rating så jeg deler bare mine erfaringer siden du sa du skal flytte fokuset ditt til PvP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå