Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva synes dere om speccen min nå? Sjekk siggen.

9515588[/snapback]

Ikke bra.

Skal du være combat daggers, så gå for den som Talwin postet, det er standard combat daggers (noen få små justeringer finnes, men ikke noen store. Imp. Sinister Strike er faktisk ikke ille til de få anledningene du ikke har mulighet til å komme deg bak target).

Ced's Carver er heller absolutt ingen bra offhand dagger, prøv å skaff deg Warp Splinter's Thorn fra Botanica hvis ikke arena offhand er en mulighet.

Lenke til kommentar
Sjekk speccen nå da. En kamerat respecca, syns den funka bra egentlig.

Han sa det var det de fleste av rogues i NIghtmare on Elf street brukte, jeg skjønte ikke helt speccen, bortsett fra at det var myyyeee instant dmg.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...lnazzar&n=Coven Han som respecca

9527545[/snapback]

Fin spec det, men personlig ville jeg nok gått for imp snd istedenfor 3% parry og imp KS istedenfor 1/5 imp poisons og master poisoner, liker imp ks for grinding.

ca http://www.wowhead.com/?talent=f0eboEMsizVohfV0bV

Endret av Talwin
Lenke til kommentar
Han sa det var det de fleste av rogues i NIghtmare on Elf street brukte, jeg skjønte ikke helt speccen, bortsett fra at det var myyyeee instant dmg

Helt kurrant spec, men om du vil gaa max damage med daggers speccer du enkelt og greit combat daggers. (15/41/5)

Pr0vd combat mutilate selv, men klart ikke gj0re like mye damage paa bosser. (i tillegg til at det er dritkjedelig i kara pga. endel poison immune mobs og boss.

Edit: Haaper for guilden hans sin skyld at han har pve gear i banken/bag. :p Sykt mange som bare pver i pvp gear (suger ufattelig mye, ihvertfall for rogues).

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
er i lvl 70 seff, og jeg vil forbedre hele gearet, dette er armory mitt

Men jeg mener ikke sånn raiding instances, mer som Steam Vault, osv

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...theridon&n=Hyat

9538050[/snapback]

Black Morass er gode greier for rogues.

Fet trinket, hansker, oh sverd, og rep for en helt ok mh dagger.

Abacus fra mechanar er fin også, og midnight legguards fra heroic slave pens er fine.

Og heroic slave pens er den klart letteste heroic instancen i spillet, 3 badges og mulighet for fete bukser på under en time.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Jepp, heroic Slave Pens og Mechanar er fine. Får en grei trinket av det også. Men vet ikke het om jeg ville farmet helt til exalted med KoT :hmm:

Lenke til kommentar
Lurer på å spille mer pvp med roguen min.

Er nå speccet 20/41/0, armory i signaturen (Tessay).

Er det en fordel å gå over til maces? Evt. andre våpen? Isåfall: Forslag til våpen/armour-bytte? Jeg spiller bgs nå for honour.

9541257[/snapback]

Mutilate <3 :D

9542480[/snapback]

Til PvP, mener du? Jeg ville nok ikke gått g mutilate til PvP. Ville holdt mecombat, imo.

Lenke til kommentar
Lurer på å spille mer pvp med roguen min.

Er nå speccet 20/41/0, armory i signaturen (Tessay).

Er det en fordel å gå over til maces? Evt. andre våpen? Isåfall: Forslag til våpen/armour-bytte? Jeg spiller bgs nå for honour.

9541257[/snapback]

Mutilate <3 :D

9542480[/snapback]

Til PvP, mener du? Jeg ville nok ikke gått mutilate til PvP. Ville kjørt combat, imo. Og hvis du titter på gearet han, ser du at ut av det gearet der, er det lite vits å specce mutilate.

FF-klikk: Ble dobbel post, aner ikke hvorfor.

Endret av MrRexor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...