Flacid Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hva synes dere om speccen min nå? Sjekk siggen. 9515588[/snapback] den var rar jeg mener, imp strikes from behind, og i tillegg, imp sinister? sinister strike med daggerz? og ikke imp backstab med daggers? =P Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hva synes dere om speccen min nå? Sjekk siggen. 9515588[/snapback] Ikke bra. Skal du være combat daggers, så gå for den som Talwin postet, det er standard combat daggers (noen få små justeringer finnes, men ikke noen store. Imp. Sinister Strike er faktisk ikke ille til de få anledningene du ikke har mulighet til å komme deg bak target). Ced's Carver er heller absolutt ingen bra offhand dagger, prøv å skaff deg Warp Splinter's Thorn fra Botanica hvis ikke arena offhand er en mulighet. Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Okei, da respeccer jeg http://www.wowhead.com/?talent=f0gcoLZ0eVbrEz0MMotV Har egentlig bare ced's carver fordi jeg fikk begge for 35g på AH.. De eier lvl 64 swords'a mine så. Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Sjekk speccen nå da. En kamerat respecca, syns den funka bra egentlig. Han sa det var det de fleste av rogues i NIghtmare on Elf street brukte, jeg skjønte ikke helt speccen, bortsett fra at det var myyyeee instant dmg. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...lnazzar&n=Coven Han som respecca Endret 19. september 2007 av tl35182 Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Sjekk speccen nå da. En kamerat respecca, syns den funka bra egentlig. Han sa det var det de fleste av rogues i NIghtmare on Elf street brukte, jeg skjønte ikke helt speccen, bortsett fra at det var myyyeee instant dmg. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...lnazzar&n=Coven Han som respecca 9527545[/snapback] Fin spec det, men personlig ville jeg nok gått for imp snd istedenfor 3% parry og imp KS istedenfor 1/5 imp poisons og master poisoner, liker imp ks for grinding. ca http://www.wowhead.com/?talent=f0eboEMsizVohfV0bV Endret 19. september 2007 av Talwin Lenke til kommentar
Leifi93 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 en ting jeg ikke har forstått helt, hvordan virker hemorrhage, er det nesten som ss, som increaser dmg per slag eller increaser det bare dmg man gjør mot targeten? Lenke til kommentar
Tweaky Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Tenkte litt på en alternativ build til PvP, denne f.eks. Hemo Virker som en bra arena build med mange cooldowns. :-) Endret 19. september 2007 av Tweaky Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Han sa det var det de fleste av rogues i NIghtmare on Elf street brukte, jeg skjønte ikke helt speccen, bortsett fra at det var myyyeee instant dmg Helt kurrant spec, men om du vil gaa max damage med daggers speccer du enkelt og greit combat daggers. (15/41/5) Pr0vd combat mutilate selv, men klart ikke gj0re like mye damage paa bosser. (i tillegg til at det er dritkjedelig i kara pga. endel poison immune mobs og boss. Edit: Haaper for guilden hans sin skyld at han har pve gear i banken/bag. Sykt mange som bare pver i pvp gear (suger ufattelig mye, ihvertfall for rogues). Endret 19. september 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
Hayate Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hei jeg skal forbedre gearet mitt på Roguen min og lurer på hvilken instancer jeg bør gå i ? Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hei jeg skal forbedre gearet mitt på Roguen min og lurer på hvilken instancer jeg bør gå i ? 9536654[/snapback] Det hjelper mye hvis du sier hvilken lvl du er Litt forskjell på Deadmines og Karazhan f.eks... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Og ikke minst hva han allerede har. Lenke til kommentar
Hayate Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) er i lvl 70 seff, og jeg vil forbedre hele gearet, dette er armory mitt Men jeg mener ikke sånn raiding instances, mer som Steam Vault, osv http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...theridon&n=Hyat Endret 20. september 2007 av Hayate Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 er i lvl 70 seff, og jeg vil forbedre hele gearet, dette er armory mittMen jeg mener ikke sånn raiding instances, mer som Steam Vault, osv http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...theridon&n=Hyat 9538050[/snapback] Black Morass er gode greier for rogues. Fet trinket, hansker, oh sverd, og rep for en helt ok mh dagger. Abacus fra mechanar er fin også, og midnight legguards fra heroic slave pens er fine. Og heroic slave pens er den klart letteste heroic instancen i spillet, 3 badges og mulighet for fete bukser på under en time. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jepp, heroic Slave Pens og Mechanar er fine. Får en grei trinket av det også. Men vet ikke het om jeg ville farmet helt til exalted med KoT Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Prøver å sette opp en combat-basert build for arena. Gidder ikke bytte til mutilate siden jeg ikke orker å lære meg ny spillestil. Hva er beste combat baserte build? Prøvde meg å sette opp noe her: http://www.wowhead.com/?talent=f0ecobZbxVbrEz0dMRpV 9448344[/snapback] Hva skal du spille med, og hvilke brackets satser du mest på? 9448736[/snapback] 2v2 med priest. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Lurer på å spille mer pvp med roguen min. Er nå speccet 20/41/0, armory i signaturen (Tessay). Er det en fordel å gå over til maces? Evt. andre våpen? Isåfall: Forslag til våpen/armour-bytte? Jeg spiller bgs nå for honour. Endret 21. september 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Lurer på å spille mer pvp med roguen min. Er nå speccet 20/41/0, armory i signaturen (Tessay). Er det en fordel å gå over til maces? Evt. andre våpen? Isåfall: Forslag til våpen/armour-bytte? Jeg spiller bgs nå for honour. 9541257[/snapback] Mutilate <3 Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Lurer på å spille mer pvp med roguen min. Er nå speccet 20/41/0, armory i signaturen (Tessay). Er det en fordel å gå over til maces? Evt. andre våpen? Isåfall: Forslag til våpen/armour-bytte? Jeg spiller bgs nå for honour. 9541257[/snapback] Mutilate <3 9542480[/snapback] Til PvP, mener du? Jeg ville nok ikke gått g mutilate til PvP. Ville holdt mecombat, imo. Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Lurer på å spille mer pvp med roguen min. Er nå speccet 20/41/0, armory i signaturen (Tessay). Er det en fordel å gå over til maces? Evt. andre våpen? Isåfall: Forslag til våpen/armour-bytte? Jeg spiller bgs nå for honour. 9541257[/snapback] Mutilate <3 9542480[/snapback] Til PvP, mener du? Jeg ville nok ikke gått mutilate til PvP. Ville kjørt combat, imo. Og hvis du titter på gearet han, ser du at ut av det gearet der, er det lite vits å specce mutilate. FF-klikk: Ble dobbel post, aner ikke hvorfor. Endret 21. september 2007 av MrRexor Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Du ødelegger morroa, Lycan fikk meg til og specce Mutilate.. Nå skal jeg få han til og specce Mutilate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå