Sink Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 309 er max hvis du har en typisk combat build. Da bommer du ikke lenger på white dmg. 9426231[/snapback] *pirke* du har max 99% hitchance, altså 1% chance to miss. Lenke til kommentar
Arba Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 med 309 hit rating blir jo ap og critt nerfa mye. er ikke vært det. rundt 200-250 er mer en nok. Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 309 er max hvis du har en typisk combat build. Da bommer du ikke lenger på white dmg. 9426231[/snapback] *pirke* du har max 99% hitchance, altså 1% chance to miss. 9427883[/snapback] Såvidt jeg vet gjelder fast 1 % miss chance kun spells, skal se om jeg kan lete fram litt tester på det for å bekrefte dette. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 med 309 hit rating blir jo ap og critt nerfa mye. er ikke vært det. rundt 200-250 er mer en nok. 9428655[/snapback] Dummeste jeg har hørt. Sjekk hvor mye av skaden din som er melee attacks da - så finner du ut at +hit er den staten som øker dpsen din mest uansett, helt til du har den maxa. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Dummeste jeg har hørt. Sjekk hvor mye av skaden din som er melee attacks da - så finner du ut at +hit er den staten som øker dpsen din mest uansett, helt til du har den maxa. 9429275[/snapback] Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 med 309 hit rating blir jo ap og critt nerfa mye. er ikke vært det. rundt 200-250 er mer en nok. 9428655[/snapback] Hvorfor blir det det? Det er bare hvis du prioriterer dårlig. Det må være en viss balanse, men bare fordi man prioriterer hit høyt, betyr ikke at man gjør dårlige valg på andre stats. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Noen som kan anbefale hvilke gems som er best for Arena (som man får på AH til under 100g) til hhv Rød, Gul og Blå socket? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Har ikke så mye attackpower selv, bare 1350 (dog uten verken headenchant eller legenchant.), men har 22% crit og 291 hitrating. Du kan ikke buffe hiten i raids, men attackpoweren min blir grei uansett. Lenke til kommentar
lupah Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Noen som kan anbefale hvilke gems som er best for Arena (som man får på AH til under 100g) til hhv Rød, Gul og Blå socket? 9434998[/snapback] Kjør på med rein stamina, stamina/agi, eller evn crit/ap gems hvis du har nok HP. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hva er "nok" hp for arena da? 8k? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg ville gått for rundt 10k ubuffa hvis du har greit gear. Er ikke noe problem med Veteran-gear, noen greie gems, enchants og blåe items. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Skal man prioritere stamina på enchants vs Agi/AP? Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg går 8 AP 6 stam på alle gems, synes det er det beste. Vi er tross alt der for å gjøre skade, ikke for å tanke. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 um, noen tips til hvordan jeg kan få opp APen min litt? har begynt å gemme om litt nå.. kan skjekke armoryet mitt: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...rksorrow&n=Xtcy alle Gemsa er ikke helt updata enda. har 1200 AP nå. men kan ikke fjerne flere blue gems siden da virker ikke den på Gogglesa Lenke til kommentar
lupah Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 um, noen tips til hvordan jeg kan få opp APen min litt? har begynt å gemme om litt nå.. kan skjekke armoryet mitt: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...rksorrow&n=Xtcy alle Gemsa er ikke helt updata enda. har 1200 AP nå. men kan ikke fjerne flere blue gems siden da virker ikke den på Gogglesa 9435835[/snapback] Leg armor på pants, bli exalted med aldor/scryer og få den beste shoulder-enchanten. Fiks head enchant fra Cenarion, enchant gloves med AP eller Agi. Enchant boots og bracers. Lenke til kommentar
haades Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 jaja, roguen fra Method med Azzinoth-settet solgte accounten sin for 7000 euro, hva synes folket om det? Lenke til kommentar
lupah Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 jaja, roguen fra Method med Azzinoth-settet solgte accounten sin for 7000 euro, hva synes folket om det? 9436160[/snapback] Haha, ikke dårlig. Så folk får solgt kontoene sine enda, selv etter at Ebay sa stopp. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Tja, sikkert en grei timeslønn på 15 kroner over noen år det. Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 jaja, roguen fra Method med Azzinoth-settet solgte accounten sin for 7000 euro, hva synes folket om det? 9436160[/snapback] Lurer hva de andre folka i method som tross alt skaffet personen gearet synes om det. Hadde nok vært litt irritert hvis jeg var nummer 2 på dkp listen når sverdene droppet ja. Ellers er det jo morsomt at det skjer så tett oppi 2.2 som kommer med heftige haste,WF og sword spec nerfs. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 um, noen tips til hvordan jeg kan få opp APen min litt? har begynt å gemme om litt nå.. kan skjekke armoryet mitt: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...rksorrow&n=Xtcy alle Gemsa er ikke helt updata enda. har 1200 AP nå. men kan ikke fjerne flere blue gems siden da virker ikke den på Gogglesa 9435835[/snapback] Respecc og sett på talents så du får mer AP... Hvorfor har du ikke gjort det btw ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå