Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker på å geare opp roguen min litt for PvP mens jeg venter på patchen der 1-60 skal gå fortere før Wotlk.

Har ca. 8,3k hp, Aldor sverdet og rundt 1200 attack power, og 18, ATTEN % :cry: crit.

Er 0/31/30, evt. 4/33/24 (trenger crit talentet, og stun resist kan jo være kjekt) speccen veldig gear dependant? Da får jeg jo litt mer hvit damage for instancer og samtidig som jeg får gode nuke muligheter med hemo og Adrenaline rush.

Evt. annen spec som er bedre for honor farming med litt 5-mans?

Lenke til kommentar

Jeg og Kuldesjokk bestemte for å lage oss noen BG-tøser og leke litt i AB @ 39. Litt usikker på specc, men jeg regner med at det blir stab-stab, backstabbasert. Er imp. ambush verdt det?

Et par gear-tips hadde ikke vært å forakte. :)

Wolffear Harness

Gazlowe's Charm

Er items jeg allerede har (fant for en stund siden), lurer på å bruke de.

Edit: Skal også skaffe meg en Aquamarine Signet of the Monkey. (20 ap og stamina/agility)

Er det ikke slik at den beste daggeren @ 39 kommer fra WSG?

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar
Eh, i går så snakket jeg og en annen Rogue om Hit rating.

Jeg har 212 Hit rating og han hadde 188 elns. Så sa han at jeg bare trengte og ha over 11%. Stemmer dette ? :o

9424352[/snapback]

Hmm.. Godt spørsmål. Men jeg tviler på at dette stemmer :p Dog har jeg ingen kilder til dette, men du kan jo godt prøve. Finnes helt sikkert et statistikkverktøy som regner ut hvor mange hits og misses du har på et instance. Be den andre roguen om å laste ned samme addon, så kan dere sammenligne ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...