Fisk1 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Skaff deg et combat build, med SS som hovedangrep, dropp alle poeng i Sub-treet. 9401500[/snapback] Det var vel det eneste svaret som kom i nærheten av noe jeg leter etter, så da får jeg vel lete selv da. "Takk for hjelpa". Lenke til kommentar
lupah Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Du får de beste våpena fra quests og instancer mens du lvler opp. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Tenker på å geare opp roguen min litt for PvP mens jeg venter på patchen der 1-60 skal gå fortere før Wotlk. Har ca. 8,3k hp, Aldor sverdet og rundt 1200 attack power, og 18, ATTEN % crit. Er 0/31/30, evt. 4/33/24 (trenger crit talentet, og stun resist kan jo være kjekt) speccen veldig gear dependant? Da får jeg jo litt mer hvit damage for instancer og samtidig som jeg får gode nuke muligheter med hemo og Adrenaline rush. Evt. annen spec som er bedre for honor farming med litt 5-mans? Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 anbefaler Hemo specc til honor farm. det funker også i PvE men ikke i raids. 30/0/31 eller noe. kan skjekke meg: http://eu.wowarmory.com/character-talents....rksorrow&n=Xtcy 25/2/34 selv for å få imp sinister Lenke til kommentar
Arba Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 ville ha droppa imp ss, er du hemo så bruker man ikke SS så mye, jeg gjør nå hvertfall ikke det Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Rettelse, om du har hemo bruker du ALDRI sinister Ser ingen grunn til å bruke den ihvertfall. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ingen grunn til å specce hemo heller. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Med lite AP så er det ikke noe vits. Men vist du har 1800 AP ++. Så er det veldig fin burst ut av det.. Så pvp så er kanskje Hemo en god ting. Men Pve er det ikke noe tess Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Er ikke særlig bra i battlegrounds heller, da det er ganske CD-orientert, og man møter fiender hele tida. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Jeg og Kuldesjokk bestemte for å lage oss noen BG-tøser og leke litt i AB @ 39. Litt usikker på specc, men jeg regner med at det blir stab-stab, backstabbasert. Er imp. ambush verdt det? Et par gear-tips hadde ikke vært å forakte. Wolffear Harness Gazlowe's Charm Er items jeg allerede har (fant for en stund siden), lurer på å bruke de. Edit: Skal også skaffe meg en Aquamarine Signet of the Monkey. (20 ap og stamina/agility) Er det ikke slik at den beste daggeren @ 39 kommer fra WSG? Endret 3. september 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Rettelse, om du har hemo bruker du ALDRI sinister Ser ingen grunn til å bruke den ihvertfall. 9418451[/snapback] eh, skal du bare spamme hemo da mener du? =P den tar jo ikke så mye skade som sinister Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Nei, men gir like mange combopoints, koster mindre energy, og med nok attackpower gjør den faktisk mer skade enn sinister strike. (DpE) Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 aha, men hemo gir jo ett Combo Point ;> så jeg skal heller spamme hemo / ghostly strike enn sinister? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Eh, i går så snakket jeg og en annen Rogue om Hit rating. Jeg har 212 Hit rating og han hadde 188 elns. Så sa han at jeg bare trengte og ha over 11%. Stemmer dette ? :o Lenke til kommentar
Arba Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 for meg så blir Hemo bedre en SS i pvp. har ca 2200 ap hemo pvp specc. så hemo på min char gjør mer dmg en SS Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 jeg har 1300 SP jeg :S har så jævli lite. har ingen AP gems thoug. bare stam Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Eh, i går så snakket jeg og en annen Rogue om Hit rating. Jeg har 212 Hit rating og han hadde 188 elns. Så sa han at jeg bare trengte og ha over 11%. Stemmer dette ? :o 9424352[/snapback] Nei, det er feil. http://www.wowwiki.com/Formulas:Dual_Wield Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Eh, i går så snakket jeg og en annen Rogue om Hit rating. Jeg har 212 Hit rating og han hadde 188 elns. Så sa han at jeg bare trengte og ha over 11%. Stemmer dette ? :o 9424352[/snapback] Hmm.. Godt spørsmål. Men jeg tviler på at dette stemmer Dog har jeg ingen kilder til dette, men du kan jo godt prøve. Finnes helt sikkert et statistikkverktøy som regner ut hvor mange hits og misses du har på et instance. Be den andre roguen om å laste ned samme addon, så kan dere sammenligne Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Fikk link.. Tusen takk.. Endret 4. september 2007 av Schjellin Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 309 er max hvis du har en typisk combat build. Da bommer du ikke lenger på white dmg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå